4

1.2K 56 35
                                    

Hello guys🙋🏿‍♀️hadi gelin şu işi bitirelim 😈

Sabah olduğunda Kaya her şeyi hazırlamıştı.  Hatta geceden Endere konum atarak gelmeli olduğu kafenin adresini bile bildirmişti. Geriye sadece saat 10:00da görüşmek ve nikah iptalini  gerçekleştirmek kalıyordu.

Kaya kafeye vardığında Enderi masada görmeyi umuyordu. Ama Ender hâlâ gelmemişti. Birazdan Samet bey gelmiş ve her ikisi aynı anda nikah iptalinin onaylanması için Enderi bekliyorlardı. Hatta bu sürede Kaya Enderi arasa bile açmamış, son çare şirketi aramıştı. Ama Enderin şirkette olmaması, artı kendisinin telefonlarına cevap vermemesi adamı iyice çığırından çıkartmıştı. En çok sinirlendiyi şey ise Enderin "geleceğim" dediği halde gelmemesi ve bu yetmezmiş gibi kendisini ve avukat arkadaşını bekletmesi olmuştu. 1 saat sonra ise Kaya masadan kalktığı gibi direk Enderin evine yol almıştı.

Kapını yardımcının açmasıyla "Ender evde mi?" diye sordu Kaya. "Evet efendim odasında. "cevabıyla, odanın yerini sorarak direk Enderin yanına gitti.  Kapkın önünde yaklaşırken "Ender" diye bağırarak,  kapını tıklamadan içeri daldı. Ama gördüğü manzara hemen soğumuş öfkesinin yerini korkuya vermişti bile....

Adam kadını öylece yerde, gecelikleriyle gözleri kapalı bir halde baygın yattığını görünce hemen yanına koştu. Elini teninde gezdirirken fazla sıcak olduğunu hiss etmesiyle bir elini bacaklarının altına, öbürünü ise boynuna dolayarak , kucakladığı gibi dışarı,  arabaya doğru götürdü.

Hastaneye vardıklarından yarım saat sonra doktor Enderin durumuyla ilgili net bir şey söylemedi. Sadece midesinin yıkandığını, önlem almak maksadıyla kan testi yapıldığını ve kadının daha kendisine gelmediğini haber verdi . Doktorun dediklerine esasen bu bir zehirlenme, virüs ve ya başka bir durumlada iligili ola bilirdi. Ama Kayanın doktora anlatmış olduğu geçen günkü mide bozuntusu durumu her şeyi aydınlığa çıkarmak için bir ipucu  olmuştu.

Adam kadını öyle baygın gördüğü an  bir-kaç saat önce onun hakkında düşündüğü her şey için pişman olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adam kadını öyle baygın gördüğü an  bir-kaç saat önce onun hakkında düşündüğü her şey için pişman olmuştu.  Muhtemelen buluşmaya gelmek için hazırlanmaya çalışıyordu hadise esnasında.  Ne de olsa Kaya onu giysi dolabının önünden almıştı.

Doktorla konuştuktan sonra hastane odasının kapısına yavaşça yaklaştı adam. Kapını açmasıyla ola bildiğince ağır adımlarla kadının yatmış olduğu yatağa doğru adımladı. Yanına oturarak uyumasını izledi,uyanmasını bekledi. Ellini ellerinin arasına alıp, bir güzelce okşadı. Bembeyaz suratının her  karışına dikkatlice baktı. Açıkta kalan saçlarını okşadı. Sağ elinin tersiyle sol yanığını okşayarak, "özür dilerim" dedi,yalnızca kendisinin duya bileceği bir ses tonuyla. Yerinden hafifçe kalkıp, kadının soğuk alnından masumca bir-kaç kez öptü. Ardından derinden nefes alıb, tekrar yerine oturdu.

Neredeyse bir saatin sonunda,  tamda adam kendinden geçecekken, kadın gözlerini açarak, etrafına bakındı. Hastanede olmasını fark etmesiyle, yanında uyumağa başlamak üzere olan adama şaşkınlıkla "Kaya?!"diye seslendi. Adam aniden gözlerini açarak kımıldanmakta  olan kadının yastığını belinin ardına koydu . Kadının sorgulayıcı ve hüzn dolu yüzüne masumca gülümseyerek, başına gelenleri ve kadının burada ne için olduğunu anlattı. Kadın tam da ağzını açıp bir şeyler söylemek isterken  doktorun içeri girmesiyle adam ayaklandı. 

ZORAKİ EVLİLİK  |EnKay|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin