8

1.3K 54 45
                                    

Hello guys 🙋🏿‍♀️en sevdiğim şey - hayal kırıklığının verdiği güç 😈 coverphoto enkay.history instagram hesabından alıntıdır

Sabah çok mutluydu Ender. Bu gün kardeşi dönüyordu. Artı evliliği de, gerçek olacaktı. Ve ya o öyle zann ediyordu....

Üzerini değiştirip yemek masasına indi kadın. Sevdiği adamı bir elinde tableti, öbür elinde kahvesi masanın en baş köşesinde otururken gördü. Yüzündeki kocaman gülümseme ile kendi yerine geçti.

E: Hayırlı sabahlar
K: (gülümser) Merhaba. Ne iyi oldu geldiğin. Çıktın sandım .
E: Artık sabah kahvaltılarını birlikte yapacağız (gülümser).
K: (karışlık verir) Sevindim.
E: Elin nasıl? Çok acıyor mu? Doktora gitsen iyi olurdu bence. Içinde cam kırıkları kalmış ola bilir. (Lokmasını yutar)
K: Ha evet. Aslında bende sana onu soracaktım.
E: Neyi?(peynir yiyer)
K: Elim neden bu halde?
E:( lokma hala ağzında ) Nasıl yani?
K: Yani Ender sabah bir uyandım ki yatağın üzerinde uyuya kalmışım. Elimde de sargı. Öbür elimin üstüde şişmiş, morarmış.
E:(şok olur) S-sen h-hatırlamıyormusun ?
K: Neyi? Elimi mi? Hayır malesef.
E: Onu değil...(yutar)
K: Neyi peki?(ellerini masaya koyar)
E: Yani dün gece olanları...
K: Ne oldu ki dün gece?
E: Kaya....sen...ciddisin (yüzü düşer)
K: E tabiki ciddiyim Ender. Şaka yapar gibi bir halim mi var?!
E: Nasıl hatırlamazsın ya ?! (Ayağa kalkar)
K: Hatırlamalı olduğum önemli bir şey mi var Ender?!
E: ....y..ok...
K: ....e peki o zaman. Anlatırmısın bana gece ne oldu bana böyle? Neden ellerim bu halde?
E: Kaya yani sen hiç bir şey mi hatırlamıyorsun?
K: ...yani Ender sen son hatırladığım şey, senin attığın mekana gelmek için evden çıktığım. Sonrası yok.(ellerini açar)
E: ....inanamıyorum ....(derinden nefes alır)
K:(çocuk gibi bakar) Anlatırmısın lütfen?
E: (bir süre susar) ...... yani ben mekandan geldiğimde sen içiyordun.
K: Ben?!
E: Hıhı evet
K: Ne içiyordum?
E: Viskiydi galiba. Bir kaç boş şişe vardı masada.
K: ....o kadar yani...ne olmuş ola bilir ki benim bu kadar içmemi sağlayacak?!
E: (gözlerini masaya diker) B-bilmiyorum.
K: (göz devirir) E peki sonra?
E: Sonrası hiç işte. Sarhoş halde şişeleri, bardağı falan kırdın. O zaman elin bu halde düştü zaten. Ardından....

Kadının sözü yardımcının elinde getirdiği beyaz gömlekle yarım kalmıştı. Ender kadına kaş göz işareti yapsa bile, durumu fark eden adam yüzünü Aslı hanıma doğru çevirmişti.

K: Aslı hanım o ne?
A: Özür dilerim efendim, böldüm. Ama bu kan lekesi çıkmıyor malesef Ender hanım. Acaba beyazlatıcı falan mı sürsem? Ama o zaman da gömlek zarar göre bilir.
E: Aaa Aslıcığım hiç bir önemi yok. Ne istesen yapa bilirsin. Hatta direk (parmak yeller) çöpe de ata bilirsin. Zaten artık o gömleği kullanmak gibi bir niyetim de yok. Bir önemi de, kalmadı. Fark etmez yani. (Göz ağartır )
A: Peki efendim.

Ender hiç bir şey olmamış gibi yemeğine devam ederken, Kaya da, kendisine neler olduğunu anlamamış gibi bakamaya devam ediyordu.

K: Ender gömleğin neden kanlı? Bir şey mi oldu sana? Bir yerine bir şey mi oldu?(dikkatlice kadının dudaklarına bakar)
E: No. Ben şirkete gidiyorum. Caner gelecek . Daha sonra konuşuruz. Olur mu?
K: (kafa yeller) Olur. Hatta birlikte çıkalım. Ben götürürüm seni.
E: Gerek yok. Arabamla gideceğim. Işten sonra uğramam gereken bir yer varda...
K: Nereye?
E: Eski mahalleye. Tekrar " zengin " olmamıştan önce Şahikayla kaldığımız yere.
K: Neden?
E: Kontrol etmem gereken bir şey var da ondan.
K: Yalnız mı gideceksin?
E: No. Mahmutla...

Kadın arkasına bilen bakmadan odasına çıkarken adam yaptığı şeyin yanlış sonucunun ortaya çıkmasıyla yumruğunu sıkmıştı . Galiba kadın dün gece olanları kolaylıkla yok saya bilecekti. Aynı adamın yapmış olduğu gibi. Peki adamın böyle hareket etmesine sebep olan şey neydi? Geceden sabaha saatler içinde deyişen şey neydi?!

ZORAKİ EVLİLİK  |EnKay|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin