Hello guys 🙋🏿♀️hem ağlayalım, hem gülelim...hemde oyun oynayalım..........
Kadın seni izletiyor abi....
Abi belki de, gerçekten kendi oğludur. Olamaz mı?
Tüm bu konuşmalardan kurtulmalıydı adam. Direksiyonu sabitleyerek indi arabadan . Kadının evinin önüne gelerken, aklındakılardan kurtulmaya çalıştı. Saat sabahın 10nu bile olsa, adam için sanki gecenin körüydü. Zilini çaldığı kapıda Caneri görmesiyle asık bir suratla selamladı çocuğu. Içeri geçtiğinde Enderin evde olup olmadığını sordu. Kardeşinden kadının odasında olduğunu öğrenince, yavaş adımlarla yaklaştı odasına . Konuşmanın nasıl geçeceğini tahmin ede biliyordu az da olsa. Ama bilmek başka ,görmek başkaydı ....
Kadının kendisinin geldiğini fark etmediyi anladı adam...yavaşça odaya girerken açık kalmış kapıyı kapatdı.E:(rujunu sürer) Senin ne işin var burada?(yerine koyar ruju)
K: Konuşmaya geldim.
E: Ne konuşacaksın?
K: Konuşacaksın değil, konuşacağız! Dün gece ki neydi öyle?(yanına yaklaşır)
E: Sana sormalı. (Saçlarını dalgalandırır)
K: Tamam kabul ediyorum. Hatalıyım! Sana yorgunum dedim, ama Şahika ısrar edince geri çeviremedim . Bana haber vermeden Defneyi de, çağırmış.
E: Çok güzel! Size mutlu ve huzurlu hayatlar o zaman.(yanından geçmeye çalışır )
K:(kolundan tutub geri çeker) Peki ya sen??? Senin orada , o adamla ne işin vardı?!
E: (kolunu kurtarır) Sana hesap vermek zorunda değilim! Bitti artık! Kabul etki
yalancının tekisin sen! Beni suçlarken, kendi ayıbını göremeyen birisin!
K: Biliyormuydun orada olacağımı?
E: Evet!(kollarını koynuna koyar)
K: Takip mi ettiriyorsun beni?
E: haahaahhaa hiç bir işim yok, bir de seni takip mi ettireceğim?!
K: O zaman isbatla!
E: Neyi?!
K: Beni takip ettirmediğini!(ellerini iki yana açar)
E: Kaya dün bana yine bir fotoğraf atıldı. Numara da, telefonumda duruyor. Geçen seferki numara değil hemde! Vereyim , git bul kime ait olduğunu! Hem ben suçsuzken buna sana isbatlamak zorunda değilim! Bunu yalnızca sen isbat ede bilirsin,bir avukat olarak.
K: Madem beni bu kadar kıskanıyorsun, neden dönmüyorsun evine? Caner de iyileşti! Sen neden hâlâ buradasın?!
E: Seni kıskanmıyorum Kaya! Ayrıca ben bir kez sırf senin gönlün hoş olsun diye Şahikayla aynı evde yaşadım! Yaşadım ve boyumun ölçüsünü de, aldım! Ikinci kez aynı hatayı asla yapmam! Eğer çok istiyorsan boşanırsın! Benim böyle rahatım gayet yerinde!
K: Görüyorum ! Evet! Gayette yerinde! Gece kasti Erdemle geldin oraya değil mi?
E:(umursamazca) Hı hı aynen öyle! (Pencereye yaklaşır)
K: Borayla ne ilgin var senin?
E: .....(gözlerini kısar) O nasıl bir soru?
K: Neden ilgileniyorsun o çocukla?
E: Çocuğun psikolojisi bozuk Kaya! Annesi öldü...babası ile de arası bozuk...yardıma, tutunacak birine ihityacı var...
K: Ha yani tüm mesele bu mu?
E: Anlamadım...(parmaklarıyla oynar)
K: Bu işin altında başka bir iş yok yani?
E: Açık konuşurmusun?(gözleri kısık halde)
K: ...yani....ikinci bir Yiğit olayı...
E:(şok olur) s-sen....(zorla nefes alır)sen...delirdin mi?!
K: Yani Ender sen benimle birlikteyken Halitten...
E: Halitlede birlikteyken de Erdemden....?! Yani öyle mi?!Kayanın susması delirtmişti kadını. Adam susuyordu...haklıymışcasına susuyordu.....dedikleri doğruymuşcasına hemde....dayanamadı kadın.. yanına yaklaşarak tokatı patlattı surata...adam sinir dolu gözlerle kadının tokatı atan sol elini tuttuğunda, kadın boşta kalan sağ eli ile birkere daha tokat patlattı suratının tam orta yerine....hakkıydı çünkü...kavramıştı adam öteki elinide...her iki elini sıkı sıkı tutarken, "sen ne yaptığını sanıyorsun "diye bağırmıştı kadına....
Ben sana hiç bir zaman ihanet etmedim! Ben Halitten hamileyken seninle olan ilişkimi bitirmiştim! Ve sen bunu gayet iyi biliyorsun...Erdemlese hiç bir zaman aramda hiç bir şey olmadı! O çocukta benim değil! Ben sadece onun gözlerine bakarken Erimi görüyorum....Erimi....onun muhtaçlığını .... onun annesizliğini...onun küçüklüğünü...onun yanında olamayışımı...benim öldüğümü zann ederken o da böyleydi...şoktaydı...ama intihar etmedi... şükürler olsun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK |EnKay|
Fanfiction🔞🔞🔞 Her halde aşk evliliği yapmıyoruz...mecburiyet bizimkisi... Hıh...hemde ikinci defa... Ona aşıkmısın peki? Senin için ne fark eder ki? Peki ya özgürlüğün? Benim soyadıma uygun davranmak zorundasın ! Senin o şeytan kardeşin başımı belaya soka...