29

919 50 119
                                    

Hello guys 🙋🏿‍♀️ tarih resmen tekerrür etti . Tarih tekerrürlerden ibaretdir diye yazmıştım bundan önceki hikayede hatırlayan varmı?

Bu arada inşaAllah Kayanın dönüşü Enderin Hasanali beye "Sizi Şahikadan yalnızca abisi kurtara bilir "deyişinin sonucu deyildir. Ama tabiiki buda başka bir hikaye.....😈😈😈

Sabah açıldığında sarmaş dolaş bir şekilde uyuduğu kocasının kollarından kurtulmaya çalıştı kadın. Ayaklandığı anda adam beline tutunarak kadının tekrar yatağa girmesini sağladı.

K:(kulağına fısıldar) Hayırlı sabahlar sevgili karıcığım. (Kulağının ardından öper)
E:(kahkaha atar) sanada aşkım. (Yüzünü çevirir) nasıl uyudun bakalım?
K: (dudaklarına yapışır) gayet...güzel...(öperken söyler) sen?
E:ımmm (ayrılır) bende...ama şimdi izn verirsen üstüme bir şeyler giymem gerek. Mağlum gelirken gecelik getirmeyi akıl edememişim.
K: Tişörtümü giy diyeceğim ama mağlum Şahika evde. (Kadının çıplak göğsüne bakar)
E: Maalesef...(göz devirir) nereye bakıyorsun ya sen..Çok ayıp ama..(kıkırdar)
K: Niye? Sen benim eşim değilmisin?(boynundan öpmeye başlar)
E:(bir hışımla kendini yataktan atar) Eşinim ve evime taşınmak için hazırlanıyorum. (Külotunu arar)
K: E peki o zaman sen üstünü giy ben seni izlerim (kafasını koluna yaslar)
E:(kahkaha atar) e sen baya özlemişsin beni anlaşılan (elbiseyi giyinmeye başlar)
K: Yalan söyleyemem..(olumlu anlamda kafa sallar)
E: (yatağa oturur) lütfen şu fermuarı çekermisin?

Adam fermuarını çektiği an ayağa kalktı kadın yataktan. Aksi takdirde ola bilecekleri önceden kestire biliyordu kendisi. Adama döndü mutlu bir surat ve bolca gülümseme ile. Çantasını eline almasıyla adama dönmeden "ben bir Caneri arayayım da,ben gelmeden bir yerlere gitmesin."dedi. Ama telefonun ekranını aydınlatmadıysa açmış olduğu mesajda beliren fotoğraf az önceki mutlu halini sinirli ve pişmanlık dolu bir hale çevirmişti.

E: Kaya?!(Kayaya döner)
K: Hayatım...
E:(bağırır) Bu ne???(telefona bakar)
K: Ne? Ne ne?
E: (Tekrar Kayaya döner) Bunu bana nasıl yaparsın??(bağırır) Nasıl?!
K:(kalkarak boxerini giyinir) ne o Ender? (Yanına gelir) Niye bağırıyorsun?

Fazla dayanamadı kadın. Elindeki telefonun ekranını adama çevirerek fotografı görmesini sağladı.
Gördüğü fotoğrafla yıkıldı adam. Kendi fotoğrafıydı. Uyurken çekilmişti. Ama en kötüsü yalnız uyumadıgıydı. Çıplak göğsüne yaslanan bir kadın vardı yanında...kadın...Defne...ama fotoğraf yakından deyil, uzaktan çekilmişti. Belkide pencereden, kim bile bilirdiki? Ve ya kapının ardından???? Ama tabiki açı en onemlisiydi...

K: Ender bu...bu nasıl olur?
E: Asıl size sormalı Kaya bey!(sesi kısılır) Ya sen bunu bana nasıl yaparsın??(gözleri dolar)
K: Ender yemin ederim yok böyle bir şey. Olamaz yani. Ben böyle bir şey yapmadım. Bak gerçekten inan bana lütfen...(sarılmaya çalışır)
E:(iter) dokunma bana(bağırır) ya ben sana o kadar söyledim boşanalım diye. Hayatında biri varsa devam et hayatına dedim ben sana...(bağırır)
K: Ender...yok! Defneyle aramda hiç bir şey olmadı benim !
E: Peki bu fotoğraf nasıl ortaya çıktı?!
K: Hatırlamıyorum (kafasını ellerinin arasına alır) hiç bir şeyi hatırlamıyorum.
E: (sinsice bakar) hatırlamıyorsun öyle mi? Nasıl inanayım ben sana? Peki ya hatırlıyor musun, aylar önce biz tartışırken, senin elin yaralıyken hemde..hani biz bazı şeyler yaşadık ya... hani öpüştük, barıştık ve sen sabah durduğunda hiçbir şey hatırlamıyormuş gibi yaptın! Hatırlamıyorum dedin! Hatırladığın halde hemde! Şimdi sen böyle yapmışken ben sana nasıl inanayım? Nasıl güveneyim ben sana ha?!
K:......(elleriyle ağzını tutar)
E: Tamam.... hatırlamıyorum diyorsun... ispatla o zaman! Gerçekten hatırlamadığını ispatla! Ben de sana inanayım!(ellerini iki yana kocaman açar)
K: Ben yapmadığım bir şeyi sana nasıl ispatlayayım Ender?! Allah aşkına nasıl?!(ellerini öne uzatır)
E: (tek kaşı havada) ama her zaman bana ispatla ve ya somut delil ver diye tutturanda sen oluyorsun niyeyse....bir daha bana yaklaşmaya cüret dahi etme. YALANCI!!!

ZORAKİ EVLİLİK  |EnKay|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin