Hello guys 🙋🏿♀️ coverphoto enkayek instagram hesabından alıntıdır .
C:Abla ....Nasıl yani?... yani abla nasıl benim tüm bunlardan haberim olmaz abla ya ??
E: Ne varki burada Canerciğim?? Küçük bir meseleydi hall ettim bende...
C:Hall mi ettin yoksa yüzüne gözüne mi bulaştırdın ??.... baksana adam uyanmış !!
E: Yok Canerciğim merak etme, uyanmamış.
C: Baksana biliyor mesajı senin attığını.... Ya anlamadığım şey şu! Madem mesajı sen attın, neden benden sakladın? Gündüz gözüyle bana da kazık attın abla sen... ya bir dakika dur...o zaman bu adam senin bu kadının yerini önceden biliyor olduğunu biliyormu?!
E:....(burnunu kaşır)
C: Abla susma Allah aşkına...ne yaptın sen ya???
E: Öyle değil Caner...
C:....nasıl peki abla?
E: Şahika kaybolduğu günden 1 gün sonra sen Hayatini izledin ya...
C:...evet...
E: Onun gittiği yerin adresini bana verdin ya..
C: E-evet...
E:.....ha ben o gün onun evine gittim ya...
C: Abla çatlama insanı!!!
E: (ellerini bir birine sürter)..işte.....o gün attım mesaji Kayaya...Şahikanın telefonundan...
C: Peki sen bu kadının telefonunu nasıl ala bildin ? O şeytan bırakmaz ki telefonunu sana?!
E: Hayati geldi o sırada... e tabii ki benimde içeri de olduğumu bilmiyor....Şahika kapını açmak için odadan çıkınca..... telefonu masada bıraktı.(ellerini bir birine vurdu) ....ani bir unutkanlık olsa gerek ki ..... e bu da benim işime yaradı. Elime alıp kurcalayım derken....birde baktım ki telefonun kilidi yok.....bende kendisinin bırakmış olduğu hatayla kendisini vurdum.... ardından Kayaya attığım mesajı sildim ve Kayayı engelledim. Hatta o zamanlar kendisi farklı numara kullanmıyordu. Sadece Hayatiyle irtibattaydı. Kocası polise haber verine kadar yok etmişti zaten telefonunu...
C: Kadının kendi telefonundan kendi abisini mi engelledin?!
E: Evet.. kadına ulaşamayınca dönmeli oldu! Aksi takdirde ben Şahikayla iş birliğindeyken,adamı arayıp " kardeşin kayıp , gel " diye bilimiydim sence?!
C:....Ve Şahika da, senin onu abisi sana ulaşamasın diye engellediğini anlayınca.....yani,daha doğrusu kendisi abisiyle konuşamayınca anladı olayı öylemi?
E: Bingo...(işaret eder) .... zaten ardından hemen evini değişti. Böylece bende haftalardır tekrar onu aramakla meşgulum. Zaten beni öldürmeye de,bu yüzden çalıştı. Onu sattım ya ondan...(göz kırpar) Kadın zaten evden koydurduğu kameralar bulununca, Hayati ile görüşmeyi kesti ve onu bizim bulmamız için özgür bıraktı. Yeni evinin yerini Hayati verince,Mahmutun yardımıyla yırtdı aradan. Zaten çar çabucak Mahmut Hasanağğlinin mahzenine taşımış kadını...hemde ortalıktan kaybolmuşken...yani bence öğle...başından beri ikisinin birlikte işler planladığını biliyordum aslında...o yüzden Mahmutu boşlayamadım!
C: O zaman adam sana aşık olunca da, seni Şahikaya satmaktan vaz geçti.....
E:(kafasını yeller) Aynen öyle!
C: Peki ablacığım, birtanecik ablam benim. Sen neden mesajı kendin atdığını saklandın ki benden?(kedi gibi bakar)
E:(yüzünü yere eğer) Çocuklar için...
C: Nasıl yani?!(elleri belinde)
E: Yani belki Yiğite söylersin ve o da...
C: Ilkinde yaptığı gibi....
E: Aynen öyle...
C: Ama ablacığım biz bu işi Yıldıza borçluyuz aslında, biliyorsun değil mi?
E: Evet...hatta o Yiğitin bana oynandığı oyunu öğrenince var ya...hayal kırıklığı yaşadım..
C: Yemin ederim bende bu kadarını beklemiyordum. Annesinin oğlu işte... (gülerler)
E: Aslında ben nikahta Kaya öyle yüzüme hiç bir şey olmamış gibi bakıp imza atınca, kendi kendime "her şeyi anlamış" dedim. Ama anlamamış...hatta ben şüpheleri üzerime çekmemek için soyismimizin aynı olduğunu mesajda yazmıştım. Bunu bilerekten evlendi benimle...her şey güzeldi aslında.....taki ... Şahika abisine "ben sana mesaj atmadım " diyen e kadar.
C: Abla peki bu Mahmut, sana olan aşkından seni satmaya kalkmasın? Yani intikam için?!
E: Neden yapsın ki...zaten dün gece gelme diye mesaj çektim kendisine. Hem hiç bir şey yapamaz o bana.
C: Nedenmiş?
E: Canerciğim Mahmut'un ben de ses kaydı var. Telefonumda hemde. Geçenler de, şirkette konuştuklarımızı kaydettim. Yani rahatça fişini çekebilirim onun. Hatta ses kaydında Şahikayla ilgili gerçekler bile var.... onun da, sonunu getire bilirim aslında....
C: Peki neden Kayaya dinletmiyorsun ses kaydını?
E: Yani... aslında... Caner ben artık haklı değil, mutlu olmak istiyorum.... o yüzden belki Şahika bana önceden söz verdiği 10% Kuyu holding hissesini verirse susa bilirim...daha doğrusu Şahikayı dize getirmek için ses kaydını kullana bilirim. Ama Kaya'nın hiçbir şeyden haberinin olmasını istemiyorum açıkçası...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK |EnKay|
Fanfic🔞🔞🔞 Her halde aşk evliliği yapmıyoruz...mecburiyet bizimkisi... Hıh...hemde ikinci defa... Ona aşıkmısın peki? Senin için ne fark eder ki? Peki ya özgürlüğün? Benim soyadıma uygun davranmak zorundasın ! Senin o şeytan kardeşin başımı belaya soka...