27

955 47 71
                                    

Helo guys 🙋🏿‍♀️seyahet edelim 😈

Boranın doğum günü partisi-bir gün önce .

Saçları boynunun ardından toplanmış bir şekilde sırtına dökülürken, üzerine giymiş olduğu simsiyah dar elbise,aynı renkli çanta ve stilettolarla uyum sağlamaktaydı. Borayla sıkıca sarıldıktan sonra Erdeme baktı bir kaç saniye.

B: Ender teyze geç kaldın ama..
EB: Teyze denirmi hiç oğlum?
E: No no no.  Böyle iyi Erdemcigim sen bizi merak etme. Boracığım kaç yaşın oldu hayatım?
B: 14 oldu (kocaman gülümser)
E: Bak bakalım hediyyeni beğenecekmisin?(gözüyle işaret eder)
B:(kafasını çevirir) nerede? (Görür) Aaaaaa ....inanmıyorum!!!! Yep yeni hemde?! (Kocaman gülümser) çok teşekkür ederim (sarılır) çok teşekkür ederim.
E: (kafasını okşar) sevdiğini baban söylemişti. (Sarılmaya  devam eder) çala bildiğini de, biliyorum. (Gülümser) umarım benim için de çalarsın. (Kafa yeller)
B: Sen yeter ki iste! Benimle birlikte okursan çalarım !
E: Ama burası tanıdık dolu. Nasıl olacak o iş?
B: Tek sorun oysa o kolay!
E: Nasıl?!
B: Bir kaç saat sonra konuşuruz....(uzaklaşır)

Elektronik Davul (bateri)

Bora hediyyesiyle ilgilenirken yakından uzaktan tanıdıklarla konuşan kadın, durmadan Kayayla göz temasındaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bora hediyyesiyle ilgilenirken yakından uzaktan tanıdıklarla konuşan kadın, durmadan Kayayla göz temasındaydı. Kayanın da, kendinden yan kalır hali yoktu aslında. Kadını yalnız yakalamak için zaman kolluyordu. Lakin bu sefer kadın kendisinden daha yürekli çıkmıştı.
Sakin adımlarla,  yüzünde belirmiş olan gülümsemesini hiç kimseden saklamadan yaklaştı adamın yanına. Göz temasını hiç  bozmadan durdu karşısında.

E: Merhaba Kaya.(çantasını bırakır)
K:(gülümser) Nasılsın Ender?
E: Iyi. Sen?(oturur )
K:(oturur) Bende.
E: Şahika yok mu? Birlikte gelirsiniz diğe düşünmüştüm aslında. (Etrafa bakınır)
K: Şahika biraz  rahatsız da...o yüzen gelemedi.
E: Aa neden? Ne oldu ki?
K: Yani açıkçası bende anlamadım. Üşütmüş galiba. Hali yoktu. Rengi bembeyazdı. Aslında bende gelmeyecektim. Yani onu o halde bırakmak içimden gelmedi açıkçası. Ama işte Bora için bu gün çok önemli diğe...
E: Aaa evet evet. Onun için bundan böyle her gün çok daha önemli. Insan içine çıkması, ilişki kura bilmesi çok önemli. Şahika umarım çabuk iyileşir. Ama sen iyi ki geldin.(işaret parmağını yeller)
K:(gülümser)...hediyen güzelmiş. Sevildiğini nereden bildin? Erdem mi söyledi?
E:(dudak ucu gülümser) Arkadaşlarıyla bir rock grupları varmış Boraların. Geçenlerde bana resmini gösterdi Bora. Iki gün önce. Oradan anladım(yalan söyler). "Yenisini babam almıyor, toparlanmasam almayacak." dedi. E ben alayım dedim. Hatta bence toparlanmasına yardımcı bile olacak. Erdem bazen yanlış davranıyor bu çocuğa karşı.
K: (hayranlıkla bakar) Sen muhteşem bir annesin.
E: (kaşları çatık bir şekilde bakar) "yılın annesi"!
K: Ender...
E: Neden döndün? (Susan adama bakar) yani boşuna dönmediğini biliyorum. Lütfen açıkça konuş. Benim için dönmemişsindir sen kesin! O yüzden lütfen saklama benden.

ZORAKİ EVLİLİK  |EnKay|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin