Hello guys🙋🏿♀️ zamanımız kısa ama küçük bir seyahat hiç fena olmaz 😈 coverphoto enkay.history instagram hesabından alıntıdır.
3 gün sonra....
Adam gözlerini açtığında çıplak göğsünde uyuyan kadına bakmasıyla gülümsedi. Saçlarını toplu bir şekilde kafasında toplayan kadın adamın koluna sarılarak, başını göğsüne koymuştu. Sol bacağı adamın ayaklarının arasına sıkışmış , giymiş olduğu bordo gecelik ise hafiften yukarıya sıyrılmıştı. Tekrar kadının üzerini kendisini yorganı ile kapattıktan sonra yere fırlatılmış yastıkları yerine düzdü. Kendi yorganını düzeltmesiyle tişörtünü üstüne geçirip odanı terk etti. Elini üzünü yıkadıktan sonra aynada kendi yansımasını görmesiyle ellerini lavabonun kenarlarında sabitledi. Çökmüş göz altına baktıktan sonra kendi kendine düşünmeye başladı.
Ne zaman bitecek bu durum?
Daha 10 gün var çocukların dönmesine.
Her gece oyun oynamaktan bıktım!
Al yastığı, koy yastığı ....
Çocukmuyuz biz? Çocukmuyum ben?!
Bitsin artık bu çile! Değişti zaten...nasıl da çabalıyor Şahika için...benim için.
Gidersem tekrar böyle mutlu olurmuyum?
8 ay sonra...
Telefon konuşması:
E: Allo
K: Ender,merhaba.
E: Ne istiyorsun yine?
K: Boşanma davası açmışsın, dilekçeni göndermişsin.
E: Evet...
K: Sana boşanmayacağımı söylemiştim öyle değil mi?
E: Bal gibi de boşanacaksın!
K: Sen benim karımsın ve ben seni seviyorum. O yüzden bu fikri aklından çıkarsan iyi edersin!
E: Hıh sevmek öyle mi? Ben seni seviyormuyum acaba? Ha?
K: Hiç şüphem yok,hiç bir zaman da olmadı. Seviyorsun! Aşıksın! Hem de ilk gün ki gibi!
E: Kendini nimetten sanmasan iyi edersin. Artı şuan hayatımda biri var benim ve ben gayet mutluyum!
K: Kendini kandırmayı bırak Ender! Biliyorum hayatında arkadaşlık ettiklerin dışında hiç kimse yok! Olamazda...
E: Can çıkar huy çıkmaz Kaya! Boşuna nefesini tüketme. Bizim aramızda olan biten ne varsa hepsi geçmişte kaldı ve bunu sen istedin. En kısa zamanda sözleşmeli bir şekilde boşansak senin içinde iyi olur. Aksi takdirde içimde yatan volkanın patlamasını görürsün!Konuşmanın sonu.
Günümüz....
Yiğit Erimle bir kaç dakika konuştuktan sonra genel durumları kontrol etmek adına üst kata çıktı. Anne ve babasının odasına yaklaştığı an ayak seslerinin çıkmaması için yere yavaş basmaya özen gösterdi. Kapıya vardığında sakince kapını dinlemeye çalıştı.
E: Kaya lütfen dışarı çıkarmısın? Üstümü değiştirmem gerek.
K: Bende değiştireceğim.
E: Tamam o zaman ben beklerim. Sen bitir ardından ben...
K: Hiç gerek yok sen değiştir ben beklerim.
E: Tamam da nerede bekleyeceksin??
K: Odamda...
E: Ama ben diyorum ki sana sen dışarı mı çıksan ha?
K: Allah Allah nedenmiş?
E: Haydaaa Kaya neden böyle yapıyorsun?(ellerini uzatır)
K:(Kadının karşısına geçer) Nasıl Ender?
E: Sabrımı zorluyorsun.
K: Afedersin ama senin suçun her şey!(ellerini beline koyar)
E: öyle mi? Çocukara gerçek evlilik yalanını yedirmek fikri kimindi acaba?(sinirle)
K: Sen değilmisin benimle evlenmek için 40 takla atan?(bağırır)
E: Kaya! Haddini aşıyorsun! Senin kardeşin bana oyun oynamasaydı bende ona inat böyle bir şey yapmazdım!(bağırır)
K: Hep hırsların! Hep intikamın! (Bağırır) Hep nisbet! Tek suçlu sensin zaten! Beni kaçıran da senin bu hırsların!
E: (tokat atar) Senden nefret edi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK |EnKay|
Fanfiction🔞🔞🔞 Her halde aşk evliliği yapmıyoruz...mecburiyet bizimkisi... Hıh...hemde ikinci defa... Ona aşıkmısın peki? Senin için ne fark eder ki? Peki ya özgürlüğün? Benim soyadıma uygun davranmak zorundasın ! Senin o şeytan kardeşin başımı belaya soka...