Hello guys 💛 kısacık bir sürede 9K olmamıza az kaldı 💛 ilginiz ve dikkatiniz için hepinize teşekkür ederim 💛 YASAK adlı yeni hikâyede görüşmek üzere 💛
Coverphoto enkay.amour instagram hesabından alıntıdır
2 gün sonra....
Yayılmış haber her kesin gündemine bomba gibi oturmuştu. Araları pekte iyi olmayan Şahika ve Çağatay haber olayından sonra saatler içinde kavgalı, kanlı bıçaklı iki düşmana çevrilmiştirler. Biricik eşi Yıldızın defalarca kez kendisini "Şahika bir katil, kadın tüm eski kocalarını öldürdü. Babanıda kesin o öldürmüştür. " ikazına aldırış etmemiş olması,şimdi göğsünde bir yara izi olmuştu Çağatay için. Bunlara rağmen işin içinde Kayanın olması ve haberin yalanlığını isbat etmek adına, haberi yayınlayan kanaldan şikayetçi olmasının üzerine soruşturma başlatılması adamın sinirlerine hakim olmasına vesile olmuştu.
Kaya ise neredeyse iki gündür ki, ne doğru düzgün bir şey yemiyor ,ne de içmiyordu. Evdeyken ise Şahikayla karşılaşmamaya özen göstererek, Enderle bile az konuşuyordu. Çünki haber olayından dolayı Ender de Şahikaya çok kızgındı. Bunun asıl nedeni ise haberde kendisinin de, adının kötüye kullanılmasıydı. Yani en azından Kaya öyle zann ediyordu...
Şahika haberi Enderin çıkardığı kavga sonucunda öğrenmişti. Ilk önce her iki kadın suçlu kısmında bir-birini gösterseler bile, haberde her ikisinin adının kötüye kullanılması, artı haber kanalının yapmış olduğu "birisi hesabımızı hackleyerek haberi sızdırmış "açıklaması her ikisi arasında olan kavganı güç birleşimi yaparak araştırma yürütmek yönünde çevirmişti. Tabiki bu işin suçlusu da, Defne hesab olunuyordu. Ama ne yazık ki Şahika, haberi yayınlayan kişinin, Turkiyeye en uzak ülkenin baş kenti Cakartada yaşayan Mahmut olduğunu bilmiyordu. Defnenin aramaları ise henüz hiç bir olumlu sonuç vermemekteydi.....3 gün sonra...
Yavaşça kapıya doğru sessizce yaklaştı adam. Hafiften kapını açarken uyumadan sakince gözlerini tavana diken kardeşine baktı. Kendisini farketmesiyle ayaklanan kadına, eli ile otur işareti yaparak rahatlamasını sağladı. Sakince yanına oturduğu zaman , söyleyeceklerini kolaylaştırmak adına kadının soğuk sağ elini kendi avuçlarının içine aldı. Asık bir suratla kadının gözlerine bakmasıyla söyleyeceklerine başladı.
K: Şahika...
Ş: Efendim abiciğim?
K: Ben uzun zamandır çabalıyorum.... senin için..benim için...bizim için...iyi olmamız için. Senin yaptığın hataların telafisi yok,bunu sende çok iyi biliyorsun...
Ş: Abiciğim...
K:Lütfen Şahika sözümü kesme. Dinle beni. Günlerdir bu konuşmayı yapmak için kendimde cesaret toplamağa çalışıyorum. O yüzden beni bölmesen iyi edersin.
Ş: p-peki...
K: Sende biliyorsun ki, senin durumunla ilgili kullandığın ilaçların hiç bir etkisi yok. Yani evet halusinasyonların bitse bile, yani en azından sen öyle söylüyorsun,ama tavırların hareketlerin hiç biri olumlu haberin elçisi değil Şahika?! Iyileşemiyorsun sen?! Şimdi de Çağatayla karşı karşıyayım ben. Haber kanalı ile olumsuz yönde giden dava zaten ortada. Eğer davayı onlar kazanırsa, her ikimiz çok kötü duruma düşeriz. Haberin yalan olduğunu isbat ede bilecek hiç kimse yok ortada ?!
Ş: Abi ben katil değilim ki?! Hasanalini ben öldürmedim! Hiç kimsenin elinde aksini isbat edecek bir kanıt yok ki?! Katil değilim ben...
K: Öyle bile olsa Şahika, Çağatayın senden şikayetçi olması senin , benim ,artı Enderin de itibarını zedeler,iki paralık eder.
Ş: Hep o Enderin yüzünden her şey! O doldurdu seni yine değil mi bana karşı?!
K: Hayır Şahika! Onun seninle konuşacağımdan haberi bile yok! Kaç gündür ikimizinde ağzını bıçak dahi açmıyor! En kötüsü de, zaten onun susmayı seçmesi ...
Ş: Abi Defne bulunsa her şey açığa çıkacak zaten!
K: Defnenin bulunması senin üstünden, zanlı, katil ve ruh sağlığı bozuk olan damgasını da götürecek mi Şahika?! Ha?!
Ş: Abi açık konuşurmusun ? Şuan tam olarak neyi kastettiğini anlamıyorum çünki...
K: Demem o ki Şahika, senin kliniğe yatmanı istiyorum! Bu hem senin imajın, hem de sağlığın açısından çok önemli!
Ş: Ne?! Ne dediğinin farkında mısın sen?!
K: Şahika lütfen...işi yokuşa sürme...
Ş: Ben senin tek kardeşinim abi! Tek! Annemizin sana emanetiyim! Ne çabuk unuttun bunu?!
K: Işte sırf bu yüzden tedavi almanı istiyorum Şahika! Sana yemin ederim, eğer sen evde aldığın tedavi sonucunda iyileşe bilseydin, bunu senden istemezdim! Hem senin kliniğe yatman, Çağatayın Hasanali beyin ölümüyle ilgili açacağı davayı senin lehine çevirecektir. Eğer ki davayı kaybedecek olursak , senin klinikte aldığın tedavinin belgesi, seni aklı sorunlu biri gibi hapishaneye düşmekten kurtaracaktır. Hayatının geri kalanı buna bağlı Şahika...iyi düşün istersen. Sadece bir kaç ay...bir kaç ay....daha sonra yine hayatına kaldığı yerden devam ede bileceksin. Aksi takdirde artık beni bir abi olarak değil de, her hangi bir tanıdık olarak düşüne bilirsin! Iyi düşün bence!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK |EnKay|
Fanfic🔞🔞🔞 Her halde aşk evliliği yapmıyoruz...mecburiyet bizimkisi... Hıh...hemde ikinci defa... Ona aşıkmısın peki? Senin için ne fark eder ki? Peki ya özgürlüğün? Benim soyadıma uygun davranmak zorundasın ! Senin o şeytan kardeşin başımı belaya soka...