Hello guys 🙋🏿♀️gerilim lazım bize.. 2 bölüme tamamen 8-ci aydan sonrasına gidiyoruz....
Şirkete geldiğinde ilk iş Şahikanın odasına uğradı Ender. Kadının özgüveni tavan tavırlarına alışmıştı artık. Uğraşamamaya özen göstererek başladı söze.
Ş: Ender...(kendine has tınısıyla) hoş geldin. (Bacak bacak üstüne atar)
E: (tek kaş havada) Hiç hoş gelmedim Şahika .(oturur)
Ş: Aaa neden yengeciğim?(ironiyle)
E: Açık konuşacağım!
Ş: Elbette hayatım ...dinliyorum seni.
E: Defneni Kayadan uzak tut!
Ş: (öne eğilir) Excusez-moi ? (pardon?) Anlamadım da...(işaret parmağını oynatır)
E: Oyun oynamana hiç gerek yok Şahika! Sırf bana inat olsun diye Defneni Kayanın başına sarmakla hiç iyi bir şey yapmıyorsun. Farkında değilsin belki, ama kendi bacağına sıkıyorsun. Unutma ki , Kayayla ben hâlâ bir-birimizi seviyoruz. Senin yaptığın bu ucuz numara ise abinle senin aranı açacak. (Parmağıyla işaret eder)
Ş: Haaa sen beni düşünüyorsun yani?!
E: Şahika lütfen...oyun oynamayalım! Unutmaki beni karşına almak, senin için çok tehlikeli. (Ayaklanır)
Ş: Elinden geleni ardına koyma Ender! Abimi sana bir kez kapatırdım! Ikinci kez asla aynı hataya düşmeyeceğim!
E: Şahika! Hatırladığım kadarıyla biz seninle anlaşmıştık değil mi?(parmaklarıyla oynar)
Ş: Ama bu anlaşmaya abim dahil değildi Ender...Kapının açılmasıyla her iki kadın lafını yarıda bölmek zorunda kaldı. Yüzüne sahte bir tebessüm yerleşiren Şahikanın aksine, Ender sert tavrından ödün vermemekte kararlıydı. Odaya giren adamsa , bir eşine, bir de kardeşine bakarak lafa girdi.
K: Hanımlar merhaba.(Endere bakar)
Ş: Merhaba abiciğim. (Yanına yaklaşır) Ne iyi ettinde geldin.(koluna girer)
E: Merhaba Kaya.(sert yüzle)
K: Ender, odana baktım yoktun. Bende sen gelene kadar Şahikaya uğrayayım dedim.
Ş: Aa abiciğim aşk olsun. Özlemedin mi beni?( çekiştirerek oturmasını sağlar)
K: Bir saat önce birlikte değilmiydik Şahika?(gülümser)
Ş:(yanına oturur) Olsun abiciğim, olsun...ben özlenmeyecek birimiyim?
E: Size iyi günler. (Kapıya doğru yürür)
K: Şahika konuşuruz. (Elini bacağına dokundurarak ayaklanır)Kadının arkasından çıktı adam. Adımlarını hızlandırırken odasının kapısına az kala yanına vararak sağ eli ile belini kavradı kadının. Kendisine dönen bir çift mavi göze gülümseyerek girdi odaya. Kadının açtığı kapını kendisinin kapatmasıyla kapıdan uzaklaşmakta olan kadının kolundan çekerek, kendine dönmesini sağladı. Ani bir hızla dudaklarına yapıştı. Sertçe öperken aralarla "seni çok özledim "dedi kadına.
Dün beraberdik ama..
Olsun..yine de özledim..
Hımmm
Hım
Bende seni özledim (boynuna dolar kollarını)
Bir yerlere gidelim mi? (Iki eliyle sırtından tutar)
Bugün mü?(tek kaşı havada)
Evet....hatta şimdi...(öpmeye başlar)
Dur...(öperken) bir dur...(kurtulmaya çalışır)
(Daha da sıkar) Yapma...uslu dur..(boynundan öpmeye başlar)
Şirketteyiz.. (öpüşürken) ama...
En fazla ne ola bilir ki? (Tekrar boynuna gömülür )
Ender tam bir şey söyleyecekken kapının sesiyle ikisi de sanki yerinden zıpladı. Kadın ağzına bulaşmış rujunu parmaklarıyla tamamen silip, üstünü düzeltdikten sonra, arkasını kapıya dönerek, pencereye yaklaşan adama bakarak, deminden beri kapıda bekleyen kişiye "gel " diye seslendi. Anında içeriye giren asistan kız, "Ender hanım, 10 dakika sonraya acil yönetim kurulu toplantısı almışlar."diye haber verdi.
E: Kaya şimdi gitmem gerek. Ama teklifin hâlâ geçerliyse bugün değil, yarın birşeyler yapa biliriz. (Çantasını alarak masaya geçer)
K: Caner iyimi?
E: Evet. Ama bu gün eve çabuk geleceğim diye söz verdim.(nem mendille dudağını temizler) Yanında olmam lazım. Lütfen mağdur gör. (Tekrar ruj sürer )
K:(yanına yaklaşır) Olur... akşam konuşuruz o zaman.(dikkatlice bakar)
E: (gülümser) peki...(yanağına hafiten öpücük kondurur) görüşürüz.
K: (kocaman gülümser) Görüşürüz.Eve vardığında kendi işleri ile ilgilendi Ender. Caner yanına indiğinde akşam yemeği yedikten sonra,birlikte sohbet etmeye başladılar. Eline aldığı telefonla bir kaç dakikalık konuşma gerçekleştirdi kadın. Ardından telefonunu tam yerine bırakacakken, aklına Kayanı aramak geldi. Yüzüne istemsizce bir gülümseme yerleştirirken, numarasını tuşladı adamın. Bir kaç dakika konuştuktan sonra, sabahki programı belirlediler. Akşam iş çıkışı, Kaya Enderi şirketten alacak ve akşam yemeğine restorana götürecekti. Aylar sonra, bugün onların ilk baş başa romantik akşam yemeği gerçekleşecekti. Ne de olsa, ikinci kez evlendikleri günden itibaren, hep bir kargaşa içinde olmuş ve bu türlü aktivitelere hiç vakit bulamamıştılar. O yüzden şimdiden kadın kendini oldukça heyecanlı hissediyordu. Hem plana adım-adım ilerlemesi,hem de, adamla aralarında tekrar yaranan muhteşem ilişki, içinin kıpır kıpır olmasına neden oluyordu.
Akşam şirkette iş saatinin bitmesine az kalmış Kaya Enderi aradı. Yüzünde beliren gülümseme ile cevapladı Ender adamı.
EnKay telefon konuşması...
E: Allo
K: Ender merhaba..
E: Kaya nasılsın? Nerdesin? Geliyor musun?
K: Aaa Ender..maalesef. Almış olduğum davayla ilgili bir gelişme oldu. Şimdi müvekkilimle görüşmem gerek. O yüzden bugün değilde, yarın gidelim değecektim.
E: Haa....olsun..tamam
K: Gerçekten çok özür dilerim. Ama telafi edeceğim mutlaka...
E: No problem Kayacığım. No problem. Rahat lütfen. Koşuşuruz sonra. Sen merak etme beni.
K: Çok teşekkür ederim Ender.
E: Görüşürüz Kaya.
K: Görüşürüz Ender..
E: Babay Kayacığım.... babay...Konuşmanın sonu.
Geriye kalan zamanda tüm işlerini bitirdi Ender. Tam ayağa kalmış hazırlanıyorken , telefonuna isimsiz numaradan gelen mesajla dikkati dağıldı. Açmış olduğu mesajla sinirlerine hakim olamadı. Şuan elinde tutmuş olduğu telefonda, Kaya ile Defnenin baş başa bir mekanda akşam yemeği yedikleri anın görüntüsü vardı. En kötüsü ise Defnenin Kayanın elinin üstüne kendi elini koymasıydı.
Şahika?!
Lanet olsun!
Ikisinden biri daha hızlı!
Aklına gelen fikirle kendini toparlayarak, telefonda adamın numarasını tuşlayarak tekrardan kulağına tuttu.
EnKay telefon konuşması.
E: Allo . Kaya?
K: Efendim Ender?
E: Şey ... ııı(parmaklarıyla oynar) nerdesin sen? Yemeğin bittimi?
K: Y-yok hâlâ.
E: Hımmm. Kim o müvekkilin? Tanıyormuyum ben?
K: Y-yok canım....
E: Haa..tamam..öyle olsun. Öptüm hadi. Görüşürüz.
K: Bende. Görüşürüz.Konuşmanın sonu.
Kısacık sürdü bu konuşma. Ama adam, Endere istediğini vere bilmişti...yalan söylemişti kadına...müvekkilinin kimliğini gizlemek , adamın son haftalarda yaptığı en büyük hataydı..ve kadın bu hatanın bedelini adama fena bir şekilde ödetecekti .
Yazı hataları için özür dilerim 🙋🏿♀️ çok uykum var ve devam edemiyorum. Bekletmemek adına yarım olarak atıyorum 🤷♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK |EnKay|
Fanfiction🔞🔞🔞 Her halde aşk evliliği yapmıyoruz...mecburiyet bizimkisi... Hıh...hemde ikinci defa... Ona aşıkmısın peki? Senin için ne fark eder ki? Peki ya özgürlüğün? Benim soyadıma uygun davranmak zorundasın ! Senin o şeytan kardeşin başımı belaya soka...