14

1.3K 48 57
                                    

Hello guys 🙋🏿‍♀️ istediğinizi vermenin zamanı geldi 💛

Sinirden kıpkırmızı olmuş gözlerle odanın bir tarafından öbür yürüyordu Ender. Kendisini sakin bir şekilde izleyen ve teskin eden eşi ise, sinirlenmesine neden olan ikinci sebepti.

K: Ender lütfen dur artık.
E: Ya sen neden böyle sakinsin?! Resmen tuzağa düşürdü bunlar bizi?! Ve ben anlayamadım!
K: Ha yani esas sorun senin anlamamış olman .  Öyle mi?(yatakta doğrulur)
E: (yanına oturur) hayır...yaptıkları şeyi anlaya biliyorum, ama kızdığım şey, Yiğitin lafları.
K: Tamam onlar koca adam (ellerini savurur) kabul ediyorum. Ama yaptıkların şeyin sonucunda biz şuan gerçekten evliyiz!(kolundan tutup kendine çeker)
E:(kafasını göğsüne koyar) Kaya kızdığım şey bize oynadıkları oyun değil ki...Yiğitin bana karşı olan güvensizliği...
K: Yani sonuçta o da, bir yalana inanmış. (Saçını okşar)
E:(gözleri dolar) ben onun  annesiyim, ya annesi. Nasıl böyle bir şeye inanır ki?! Hemde seni ne kadar sevdiğimi bile-bile.
K: Ama baksana pişman olmuş ve hatasını telafi etmiş...
E: Ya madem Şahika sana"annen babanı aldattı " demiş. Neden ya bana, ya babana sormuyorsun?? Neden sorgulamıyorsun?! Neden inanıyorsun? Sevdiği adama böyle bir şey yapacak bir kadınmıyım ben?
K: Bak bende bilmiyordum böyle bir hadisenin yaşandığını. Bendende saklamış.
E: Allahtan Caner var...yoksa hiç kimse inanmaz bana...diyelim ki bu çocuk, Caner bunu arayıp planı anlatdığı zaman sinirlenmeseydi , "annem babamı aldattı" demeseydi,Canerde çocuğu ikna etmek için gerçekleri anlatmasaydı  ne olacaktı Kaya ? Ha?? Söylermisin bana lütfen? Yani resmen ihanetk...
K: Sonuç ne?
E: Ama ...
K: Amanın bir önemi yok! Sen ve ben zaten bir araya gelecektik. Hatta onlar işin içine dahil olmasalardı bile...(yanına uzanmış kadına sarılır)
E: (derinden nefes alır) Orası öğle...ama Canerle Yıldızın alacağı olsun. Yine Yıldız neyse,başına buyruk ,ama Caner?! Alacağım zaten ikisininde ifadesini!
K: Alırsın hayatım, alırsın. Ama önce ben bir senin ifadeni alayım. Mağlum yemekte yiyemedik. Senin bağırışların iştahımızı kaçırdı...
E: Bir dakika (doğrulur) sen halinden memnunmusun yani? Bu yaşadıklarımızdan ? Çocukların hareketinden?
K: (gülümser) Yani neden olmasın? Baksana keyfimiz gayet yerinde. Onlar bizim gardımızı indirmenin yolunu bulmaya çalışmışlar ve bunu becermişler. Onlara bir minnet borcumuz var artık.(gülümser)
E: Her şeye iyi tarafından bakmaya çalışmana hayranım . Baksana kadın beni kendi oğluma kötülemiş, ama sen hiç oralı olmuyorsun!
K: Çünkü onun ne yaptığı şuan umrumda değil ve keyfimi bozmak gibi bir niyetim de, yok.

Kadının sorgulayıcı bakışlarına aldırış  etmeden burnunun ucuna ufak bir öpücük kondurdu. Anında gülümseyen kadınla birlikte, kendi gamzeleri de, yüze çıktı. Kadından gelen karşı hamleyle,sıkıca sarıldı beline. Kadın dudaklarını emerken, giymiş olduğu geceliği omuzlarından indirerek çıplak kalmasını sağladı. Kadın hareketine son verirken, omuzunun sağ tarafından ısırdı adam. Kadın acıyla inlerken sol eli hala belinde bir şekilde, sağ eli ile boynundan tutdu. Boynundan omuzuna kadar olan hisseni durmadan ıslak -ıslak öpmeye başladı. 
Gözlerini kapamış  bir vaziyette adamın saçlarını dağıttı kadın. Parmakları ile oynattığı saçları çekerken, göğüs ucuna dokunan dille irkildi.  Içine dolan şehvet hissiyle adamın ilk boynuna, ardından sağ omuzuna dokundurdu dudaklarını. Kadın sıkılan göğsünün acısıyla inlerken, susturarmışcasına kavradı dudaklarını adam. Kadının alt dudağını dişleri ile sıkıp,  sakız gibi çekerken, diline gelen kan tadıyla yavaşladı. Canını yaktığını varsayarak,  özür dilermişcesine yanaklarından yavaşça öptü kadının.  Kafasını geri çektiği anda, kadın ellerini yüzüne sarıp,  sertçe öpmeğe başlarken, içindeki hoşnutluk hissi ile yapıştı bacaklarına. Üzerine oturtur pozisyonda beline sarılırken,  boynunu sıkan ellerle hızlandı. Aniden dudaklarını kadının dudaklarından ayırmasıyla , onu yatağa itti. Tişörtünü çıkartarak yere fırlatmasıyla, çıplak göğsünü kadının göğsüne bastırdı. Belini elleri ile sıkarken, küçük sakallar dolu çenesini,  kadının göbeğine sürmeye başladı. Kadının kıpırdamasıysa gülerek göbek etrafını bolca öptü. Öpe- öpe yukarı kalkarak, dudaklarını göğüs arasına ulaştırdı. Her iki eli ile göğüslerini avuçlarken, kadın bir hışımla yerinden doğrularak,  adamın dudaklarını öpe-öpe elini boxerinin içine soktu. Kadının yaptığı hareket üzerine, kendini çabucak çıplak bırakan adam, kadını üzerine çıkararak, beline her iki eliyle sıkıca tutundu.
Kadın içine giren organın verdiği acıyla inlerken,ellerini arkaya doğru,adamın bacaklarına dayadı. Adam pozisyon gereği, kadının  kabararak öne çıkan  göğüslerine bakmasıyla daha da hızlandı . Aniden kadının beline tutunan ellerini sırtına koymasıyla, onu kendine çekti. Ağzına almış olduğu göğüs  ucunu ısırırken , kadının atmış olduğu çığlıkla beraber, yaşadığı hazla, dilinden " ohh " kelimesi döküldü.

ZORAKİ EVLİLİK  |EnKay|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin