22

1K 54 71
                                    

Hello guys 🙋🏿‍♀️ şimdi oyunlara devam mı tamam mı???

Hastanede bir birlerine sarılmış halde uyuyan çiftten ilk uyananı adam oldu. Doktorun sakince yaklaşıp "Caner bey uyandı " demesiyle teşekkür etti adam. Ardından kafasını sağ tarafa çevirip omuzunu yavaşça hareket ettirmeye çalıştı. Kadının kıpırdamasını fırsat bilerek, sol elini, kadının beline sarmış olduğu sağ elinin yanına getirdi. Kadını iki kolunun arasında tutarken, kulağına "Ender,uyan artık."diye fısıldadı. Dudaklarından kadının kulağına dolan sıcak hava hem huylanmasını,hem de, bilincinin yerine gelmesini sağlamıştı. Yavaşça ellerini adamın göğsünde birleştirerek, gözlerini açmaya çalıştı kadın. Kadının haliyle yüzüne gülümseme yayılan adam ise,etrafı kolacan ettikten sonra, oldukça hızlı ve yumuşak bir şekilde kadını dudaklarından öpmeye başladı. Yarı uykulu bir halde olan kadınsa, istemsizce adama karşılık vermeye başlamıştı.

K:(Kocaman gülümser ) Birde istemiyorum diyorsun Ender...
E: Uykum var...izin ver uyuyayım (göğsüne sokulur)
K: Ama Caner uyandı..(kafasını kadının kafasına yaslar)
E: Uyumuşmuydu?
K: Hayatım uyan artık...hastanedeyiz...Caner uyandı...Emir de uyanmıştır artık...
E:(yerinde doğrulur) Ne?! (Kayaya bakar) Aman Tanrım! Saat kaç? (Telefonunu arar)
K:(elini tutar) Sakinleş lütfen. Gece yarısını geçti. (Dikkatlice bakar)
E: Doktor nerede? Göre biliriz her halde?!(ayaklanır)
K: Evet.(ayaklanır) Istersen şimdi gidelim.(dikkatlice bakar) Ama bir dakika.(baş parmağıyla dağılan rujunu siler) rujun bozulmuş.
E: Uyudum ya ondandır . Teşekkür ederim. (Üstünü düzeltir)
K: Ondan değil...(ellerini cebine sokar)
E: (kafasını geri atar) Nasıl yani?(anlamasızca bakar)
K: Az önce (kulağına yaklaşır) öpüştükte (kafasını yeller) ondan....
E: Ne?! Nasıl olur? Ama ben hatırla...
K: E uykuluydun birazcık diyelim ondan(muzipçe gülümser)
E:(tek kaşı havada) ha...kullandın beni yani(sol elini oynatır)
K: Şimdi bunları konuşmanın ne zamanı ne yeri değil Ender. Canere bakalım sonra konuşuruz.
E:(derinden nefes alır) Okay. (Kafa yeller)

Sabah saat 06:00-a kadar hiç uyumadılar ikiside. Yalnızca kafetarya da oturup durmadan sohbet ettiler. Canerin tekrar uyuması vesile olmuştu bu olaya. Hatta buna olay bile denilemez. Saat 07:00 da ise çıkış işlemlerini hall ettikten sonra, Kaya her üçünü evlerine götürmüştü. Ilk önce Emiri evinde bıraktı adam. Ardından Enderle Canerin evine doğru yola koyuldu. Caner Enderin arabasıyla kaza yaptığı için, Kaya geceden beri kadının "şoförlüğünü " üstlenmişti. Buna rağmen her kes gayet memnundu halinden. Tabiiki kaza geçiren şahıslar hariç....

E:(eve girerler) Canerciğim hadi sen odana. (Kolundan ayrılır) Uyusan iyi edersin.(kolunu okşar)
C: Abi çok teşekkür ederim. Iyiki varsın.
K: Bir şey değil Caner. Sende benim bir kardeşimsin .
C: EyvAllah abi.(Endere bakar) Abla ben odamdayım.
E:(dudak büzer) Tamam Canerciğim. Hadi sana iyi istirahetler.(Kayaya döner) Çok teşekkür ederim sana , Kaya. (Masumca bakar) Gerçekten...iyiki varsın. (Kafa yeller).

Kadının ılık tavrına karşılık gülümsedi adam. Kadınla burun buruna gelirken, ellerini saçlarına götürdü birden. Iki eliyle saçını her iki tarafdan aynı anda okşayarak, "bana bir kahve yapa bilirmisin?"diye sordu. Sorduğu soruya, uygunca "Bu kadar yardım ettin. Kabalık etmek istemem. Geç otur ve bekle lütfen " karşılığını almıştı.
Kadın, elinde 2 tane kahveyle geldikde, adamın ceketini çıkararak , elleri koynunda, gözleri kapalı bir şekilde kanepeye oturarak uyuduğunu gördü. "Aa uyumuş "diye şaşırarak, kahverleri küçük masanın üzerine bıraktı. Odaya kalkarak adamın üstünü örtmek adına örtü getirdi. Aklında uyandırmakla,uyandırmamak arasında ikilem yaşarken, adamın pozisyonunu bozmadan kapadı üzerini. Adamın uyuduğunu varsayarak okşadı sol yanağını. Sağ elini saçlarında gezdirerek, parmaklarıyla arkaya doğru taradı. Son olarak eğilip,dudaklarını zar-zor adamın sol omuzuyla boynunun arasına ulaştırdı. Derinden nefes alarak uzunca öptü boynunun sol köşesini. Kafasını çektiği anda adamın sonuna kadar açılmış gözleriyle karşılaşdı.
Hiç yüzündeki gülümsemeyi bozmadan kendine bakarak "b-ben..ben..."diye birşeyler mırıldanmaya çalışan kadının belini kavradı adam. Kucağına çekmesiyle,kadının belinin yay gibi gerilmesi bir oldu. Kafasını kadının kafasına yaslayarak, aşağıdan yukarı mavi gözlerine baktı kadının. Yüreği oldukça hızla çarparken "biliyordum " diye fısıldadı, sıcak nefesiyle kadının dudaklarına.
Kadın, dudakları hâlâ hafif açıkken kapadı gözlerini. "Bir anda oldu"diye savunmaya çalıştı kendini.

ZORAKİ EVLİLİK  |EnKay|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin