28

607 26 4
                                    

Pov Louis

Wstałem o 4.50 samolot mam na 7.00 ale muszę być wcześniej. Pierwsze co zobaczyłem to liści był od mojej y/n. Przeczytałem go i założyłem jej pierścionek na mały palec. Jest taki uroczy, postanowiłem że napiszę jej liści i dam jej moją bluzę. Popsikałem bluzę moimi perfumami i napisałem liścik. Ubrałem się wzięłem walizkę, weszłem do y/n do pokoju zostawiłem liścik i bluzę dałem jej jeszcze buziaka w czułko i wyszłam. Pojechałem na lotnisko była 6.30 jeszcze odprawa bramki i lecę do wielkiej Brytanii mojej pięknej stolicy Londynu. Zobaczę się z moimi siostrami i rodzicami ale najważniejsza jest sesja.

POV Y/N

Wstałam o 8.43 tak sama z siebie zobaczyłam bluzę i liścik od louisa.
Najpierw wzięłam bluzę i napawałam się jej zapachem a dokładnie zapachem Lou. Postanowiłam że najpierw się ogarnę a potem przeczytam liścik.
Poszłam do łazienki wzięłaś prysznic i ubrałam się w to:

Dziś na luzie potem na ,,domówke" się przebiore podeszłam do szawki nocnej wzięłam liścik i jak na niego spojrzałam przypomniało mi się jak jeszcze nie byliśmy razem ale Louis za wszelką cenę chciał mnie poznać

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dziś na luzie potem na ,,domówke" się przebiore podeszłam do szawki nocnej wzięłam liścik i jak na niego spojrzałam przypomniało mi się jak jeszcze nie byliśmy razem ale Louis za wszelką cenę chciał mnie poznać. Zaczęłam czytać.

Hej Modeleczko jak to czytasz to albo jestem na miejscu albo w samolocie ale chciał bym Ci podziękować za liścik i twój pierścionek pamiętaj kocham Cię i zadzwoń jak przeczytasz. ♡♡♡
Od Twojego Louisa.

Od razu postanowiłam do niego napisać.

Konwersacja y/n i Louisa.

Y/n💗:Hejka przeczytałam liścik dziękuję 🥺😻

Louis💗:Nie masz za co dziękować ja dziękuję 🥺😻.

Y/n💗:Jesteś Już w Londynie?

Louis💗:Za godzinę ląduje ale czas tu jest inny więc na luzie mogę jeszcze iść spać.

Y/n💗:Sesję masz rano nie za śpi.

Louis💗:Spokojnie nie zaśpi sesja jest o 10.00 więc jakoś o 15.00 do Ciebie napiszę.

Y/n💗:U mnie będzie już puźny wieczór ale czekam papa😘

Louis💗:Papa💓😘😘😘

Po tym jak chwilę popisałam z Louisem zobaczyłam że wstawił post na instagram.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
love skirmishes||Louis Partridge ♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz