⚠️CRING ALER⚠️
Po tym jak dodaliśmy zdjęcia, postanowiliśmy zacząć się szykować na domówke u Rona.
Ty:Idę do łazienki umyć włosy.
Louis:Okej będę czekał jak wyjdziesz zrobię to samo.
Poszłam do łazienki umyłam włosy cukierkowym szampanem, spukałam pianę z włosy po czym wtarłam truskawkową odżywkę w końcówki moich włosów. Po wyjściu z pod prysznica rozczesalm mokre włosy i ubrałam na siebie oversize t-shirt louisa i wyszłam z łazienki. Wchodzić do pokoju zauważyłam że Louis z kimś pisze.
Ty:Z kim piszesz o ile mogę wiedzieć?
Louis:Wayyat napisał do mnie w sprawie randki z chloe.
Ty:O ale słodko.
Louis:Jakie chloe lubi kwiaty?
Ty:Nie lubi kwiatów woli dostać czekoladki albo jakiegoś słodkiego misia.
Louis:jakoś mnie to nie zszokowało.
Louis pisał z Wayattem A ja w tym czasie się pomalowałam.
Ty:Idziesz się kąpać czy nie? Za 40 minut będzie rosie z Peterem.
Louis:Już idę.
Louis poszedł się kąpać A ja w tym czasie założyłam sukienkę wyglądała tak:

Jak już ubrałam sukienkę wybrałam buty I je założyłam jak już w pełni byłam gotowa podsluszlam włosy i akurat wyszedł Lou był już ubrany i miał jeszcze wilgotne włosy.
Louis:Wo pięknie wyglądasz.
Ty:Ty też niczego sobie.
Louis:To co schodzimy już na dół?
Ty:Tak rosie i Peter już pewnie czekają.
Jak powiedzieliśmy tak też zrobiliśmy weszliśmy na dół gdzie już znajdowała się rosie z Peterem.
Rosie:ile można na was czekać.
Ty:Sory ale Louis się owijał.
Louis:że niby ja ?
Peter:Dobra nie ważne jedźmy już.
Pojechaliśmy do domu Rona kiedy weszliśmy do środka Ron bardzo miło nas przywitał i poszliśmy się bawić w pewnym momencie chyba za dużo wypiłam.
Ty:Louis pocałuj mnie
Louis:y/n nie jesteś świadoma tego c9 robisz za dużo wypiłaś.
Ty:Aha-tylko tyle powiedziałam wzięłam jeszcze jednego shota i wypiłam-idę tańczyć.
Nie czekałam na odpowiedź po prostu poszłam tańczyć. Po 15 minutach jakiś typ zaczoł ze mną tańczyć nie przeszkadzało mi to bo byłam za bardzo wstawiona.
Ty:Jak się nazywasz?
?:mam na imię Nick
Ty:Nick chcesz mnie pocałować?
Nick:jeśli Ty chcesz to nie ma problemu.
POV LOUIS
Y/n poszła tańczyć. Nie chciałem jej zatrzymywać bo wiedziałem że i tak nie odpuści po 20 minutach postanowiłem jej poszukać. W tedy zalowalem że ja puściłem zobaczyłem ją całującą się z jakimś typem, nie wytrzymałem podeszłam i pchnełem tego typa.
Nick:Stary kurwa sama mnie pocałowała .
Ja:Ty tak serio?
Y/n:o co ci chodzi najpierw masz mnie w dupie A teraz takie akcje odwalasz?
CZYTASZ
love skirmishes||Louis Partridge ♡
Fanfiction,,Nie wiedziałam że kubek gorącej herbaty zmieni moje życie o 180 stopni " Historia o nienawiści i miłości! ♡ Jeśli interesują cię opowieści o natoletniej miłości, o życiu nastolatków w akademiku o przyjaźniach w śród celebrytów, problemach z którym...