Ayşeden
Konseyden dönüşte takımdakiler barakalara geçerken poyrazla sahile doğru ilerlemeye başladık. Bugün baya uzun bir gün olmuştu. Oyundan geldiğimizde uyuduğum için uykum yoktu ama kendimi yorgun hissediyordum. Sahildeki büyük kayalardan birinin yanına oturup sırtımı yasladım. Poyraz da hemen yanıma oturdu ve elleriyle oynamaya başladı.
Ayşe: durgun görünüyosun
Poyraz: bugün olanları beni baya bi etkiledi. Yani çok telaşlandım senin için. Gerçekleşebilecek kötü senaryoları kurup durdum kafamda.
Dedi ve bakışlarını gökyüzüne çevirdi.
Poyraz: aslında burada çok daha temiz ve güzel bi hava var. Barakaların olduğu yer daha basık kalıyor. Burada olmak beni rahatlattı.
Ayşe: dünyanın en zor yarışmasında olduğumuzu göz ardı edersek şu an bulunduğumuz huzurlu ortamı hiçbir şeye değişmezdim
Poyraz kafasını hızla bana çevirdi ve gülümsedi. Fazla cesaretli konuşmuştum sanırım. Yılışık biri imajı çizmek istemedim.
Ayşe: yani deniz kenarı temiz hava yıldızlar falan... onu kast etmiştim.
Dedim ve boğazımı temizledim. Yüzümün ısındığını hissediyordum.
Poyraz: senin yanındayken etrafımdaki her şey önemini kaybediyor. Yani bazen takımda beni en iyi anlayan kişi senmişsin gibi hissediyorum. Gerçekten güvenebileceğin biriyle geçirdiğin zaman çok daha değerli oluyor. O zaman da denizmiş dağmış taşmış pek ilgisini çekmiyor insanın.
Ona döndüm ve kocaman gülümsedim. Yine kalbimin sesi dışarıdan duyulur haldeydi. Boğazımı temizledim elimi dizine koydum.
Ayşe: sanırım haklısın. Yani ben de sana çok güveniyorum. Sanki başıma bi bela gelse beni hemen çekip alabilirmişsin gibi hissettiriyorsun. Fikirlerini dinlemek hoşuma gidiyor. Aramızın bozuk olduğu zamanlarda da iyiydim neşeliydim ama kendimi tek başıma hissediyordum. Kendi başımın çaresine bakmak zorundaydım. Sen beni biraz şımarttın sanırım bu konuda. Artık sırtımı dayayabileceğim biri var gibi hissediyorum.Poyraz başını yana eğmiş, yüzünde içimi ısıtan bi gülümsemeyle beni dinliyordu. Devam ettim.
Ayşe: yani bir gün aramız yine bozulursa bu söylediklerim pişman olabilirim. Bi anda kendimi boşluğa düşmüş gibi hissedeceğimi biliyorum. Bu beni korkutuyo açıkçası. Kendime olan güvenimi kaybetmek istemiyorum. Birine sırtımı dayamak en son isteyeceğim şey.
Poyraz: korkularının yersiz olduğunu zamanla sen de anlayacaksın ama şunu bil ki sen istediğin sürece ben hep arkanda olucam. Düştüğünde kaldıran, sevinçlerine heyecanlarına ortak olan adam olmak istiyorum. Senin yanında kendimi daha güçlü hissediyorum.Elini yüzüme yasladı ve başparmağıyla yanağımı okşamaya başladı.
Poyraz: senden uzak durmaya çalışma sebebim de buydu. Birini bu kadar önemsemek, gözünün içine bakmak istemek beni ürküttü. Aptalca kavgalar çıkardım. Sağa sola saldırdım farkındayım. Ama bu en çok bana zarar verdi.
Gözümün içine baktı.
Poyraz: ben artık direnmek istemiyorum. Rol yapmak da istemiyorum.
Ayşe: rol yapmak zorunda değilsin. Şimdi iyi anlaşıyoruz birbirimize destek oluyoruz. Böyle devam edebiliriz. Arkadaş olmamızın nesi yanlış olabilir kiPoyraz birkaç kere üst üste yutkundu. Gülümseyerek başımı boynuna yasladı. Aldığım her nefesle mayıştığımı hissettim. Arkadaşlığı nerden çıkarmıştım. Heyecandan saçmaladım sanki. Konuşmanın nereye gideceğini net bir şekilde belli etmişti poyraz. İçinde bulunduğumuz pozisyonu gören herkes bunu söyleyebilirdi. Kafamda bazı şeyleri oturtmadan bir ilişkinin içine giremezdim ki. Poyraza ne kadar güvensem de içimde kendimle halledemediğim sorular vardı. Daha yeni aldatılmıştım. Kendime biraz zaman vermeliydim belki de. Aptalca bir heyecanla sonunu görmediğim bi kuyuya atlayamazdım.
Poyrazın yanında mutluydum ve bunu fazla sorgulamamaya karar verdim. Olayları akışına bırakacaktım. Başımı poyrazın boynuna gömerek rahat bir pozisyon aldım ve kendimi huzurlu bir uykuya bıraktım.Poyraz'dan
Ayşenin nefesleri düzenli hale gelmeye başladığında uyuduğunu anladım. Saçlarını okşayarak bir tutamını burnuma yaklaştırdım ve uzun uzun kokladım. Deniz ve ada kokusu dışında kendine has bi kokusu vardı. Sanki bu hayatımda aldığım ilk nefesti. Derince içime çektim. Zamanın durmasını diledim. Başı boynuma yaslanmış, elinin biri karnımın üstündeydi. Uyurken melek gibiydi. Oyunlarda rakiplerini yerle bir eden o değilmiş gibi masum ve savunmasız görünüyordu. Güzel yüzüne son kez bakıp onu sıkıca sardım ve gözlerimi kapattım.Uzaktan gelen hışırtılarla uykumdan sıyrıldım. Dün gece aklıma geldiğinde ayşeyle sahilde uyuyakaldığımızı fark ettim ve gözlerimi açtım. Bizi böyle görmeleri umrumda değildi ama söyleyecekleri herhangi bi laf ayşeyi rahatsız edebilirdi. Onu rahatsız etmeden toparlanmaya çalışırken ayşe rahatsızca kıpırdandı ve gözlerini açtı. Yüzünden anlık bi şaşkınlık geçse de sesleri o da duymuş olacak ki kaşlarını çatarak kafasını kaldırarak sesin geldiği yöne doğru baktı.
Ağaçların arkasından çıkan aleyna ve berkayı görünce derin bi nefes aldım. İkisinin birlikte ne işi vardı bilmiyorum ama gelen onlar olduğu için rahatlamıştım. Ayşeye baktığımda onun da benden farksız olduğunu gördüm.
Berkay: günaydın gençlerr. İyi uyudunuz mu
Aleyna: ayşe sabah göremeyince merak ettim seni gece de kayboldun konseyden sonra.Berkaya ters bir bakış attım. Beni hiç umursamadan sırıtmaya devam ediyordu.
Poyraz: günaydın size de kardeşim hayırdır erkencisiniz.
Berkay: sabah yürüyüşü diyelim
Ayşe: ben de dün burda uyuyakalmışım sabah poyrazla karşılaştık da ondan şey oldu. Ne tesadüf hepimiz burda topladık di mi hhah.
Ayşenin saçmalamasına içimden gülerken berkaya konuyu uzatmaması için kaş göz yaptım ve kturduğum yerden kalkmak için hareketlendim. Boynum fena halde tutulmuştu ve ağzımdan çıkan iniltiye engel olamadım bir an.
Poyraz: ağh
Ayşe: noldu poyraz bi yerin mi ağrıyo
Poyraz: yok barakada boynumu ters yere koymuşum herhalde tutulmuş biraz
Ayşe: metin abiye söyleyelim kas gevşetici bi krem falan versin
Berkay: aynen kardeşim dikkat et kendine barakada yatarken. Sakatlanmanı istemeyizBerkayın gülerek söylediği sözler üstüne ona artık susması için yalvaran bakışlar atarak ayşeye döndüm.
Poyraz: önemli bi şey yok krem isterim birazdan
Aleyna: siz metin abinin yanına gidin o zaman ayşe biz de pirinci pişirmeye başlayalım istersen
Ayşe: aynen millet uyanır birazdan giderken yakacak odun da toplayalımAyşenin de ayaklanmasıyla berkay kolunu omzuma attı ve beni revire doğru yönlendirdi. Arkamı dönüp ayşeye baktım ve onun da bana baktığını gördüm. Yavaşça elimi salladığımda o da aynısını yaparak gülümsedi ve arkasını dönerek yürümeye başladı.
Berkay: siz burda birlikte mi uyudunuz lan
Poyraz: yani uyuyakaldık diyelim
Berkay: dün akşam iyi geçmiş o zaman. Ayşe yengem hayırlı olsun diyebilir miyiz
Poyraz: konuşmamız iyi geçti ama hala kafasında soru işaretleri var, onları çözmem lazım önce. Kesinleşmiş bir şey yok anlayacağın
Berkay: bence baya yol katettiniz. Kıza da hak vermek lazım temkinli davranmak istiyor. Bir sevgilisi varmış, daha babasının ysını tuttuğu zamanlarda aldatmış onu. Aleynayla konuşurken bahsetmişti. Güven problemi bununla ilgili olabilir.Kaşlarımı çattım. Ne demek aldatılmıştı. Babasını yakın zamanda kaybettiğini biliyordum ancak bir sevgilisi olduğundan haberim yoktu. Acaba hala unutamamış mıydı onu? Güzel başladığım günün devamında duyduklarım canımı sıkmıştı. Bana güvenmesi çok daha önemliydi artık ve tabi ki benim o güveni haketmem de...
Metin abiden kas gevşetici krem alarak kamp alanına doğru yürümeye başladık. Kızlar pilavı pişirmiş tabaklara pay etmeye başlamıştı. Ayşe beni görünce elindeki kaşığı bırakarak bana doğru adımladı.
Ayşe: ne dedi metin abi
Poyraz : boynum tutulmuş sadece önemli bir şey yok. Krem verdi işte onu sürmem lazım.
Ayşe: tamam ben sürerim. Şey yani istersen. Sonuçta benim yüzümden oldu.
Poyraz: seninle alakası yok ki güzelim.
Ayşe: keşke kaldırsaydın beni ya dün zaten sersem gibiydim biliyosun. Uyuyup kalmışım.
Poyraz: ben de uyumuşum ayşe. Kendini suçlamana gerek yok. Ama tabi ki ufak bir masaja ve yardıma hayır dememDiyerek göz kırptım. Bu hareketim hoşuna gitmiş olacak ki ufak bi kahkaha attı.
Ayşe: tabi ki yardım ederim lafı mı olur. Hadi gelin pilav yiyeceğiz
Dedi ve pilav tenceresinin başına döndü. Yemeğimizi yedikten sonra performans oyununa gidecektik.
Eveeet yeni bölüm geldiii. Yorumlarınızı eksik etmeyin ve votelemeyi unutmayın lütfen. Öpüldünüzz