BÖLÜM DEĞİL

1.6K 33 46
                                    

Arkadaşlar öncelikle bölüm yazacağım deyip yazamadığım için sizden defalarca kez özür diliyorum. Ama artık değil ayraz hikayesi yazmak ayşe ve poyrazı yan yana görmeye dayanamaz hale geldim.acun medyanın aleyna ve batuhanı parlatabilmek için yaptığı algılar ve olayları olduğundan farklı göstererek ayşe ve poyraza rakip yaratmaya çalışması beni survivor izlemekten soğuttu.

Hırsızlık yapan ve yalan söylemeyi huy edinen insanların övüldüğü en çok ağlayanın övgü topladığı bir yarışmayı izlemek bile istemiyorum. İkisini de çok sevmeme rağmen poyrazın orada arkadaşları olduğunu ve bir şekilde kendini kurtaracağının farkındayım. Özellikle dünkü konseyde ayşenin ne kadar zor durumda bırakılmaya çalıştığının ve aleyna yalancısının aksine asıl yalnız kalan kişinin ayşe olduğunun da farkındayım.

Ayşe ve aleynanın arası ilk bozulduğunda aleyna hanzadeye yaranmaya çalışmasına rağmen poyraz reşat ve hanzadenin ayşenin moralini düzeltmeye çalıştığını gördüğümde sevinmiştim. Hatta aleynanın onlara yanaşma çabasını geri püskürtüp ayşeye yakın olmaları çok hoşuma gitmişti. Poyraz ayşeyi savunuyor gibi yorumlamıştım. Ama görüyorum ki kimsenin ayşeyi gerçekten sevdiği falan yok. Ayşe gün boyu yalnız başına ateş yakıp yemek yapıp yemeklerini paylaştırırken kızlar bir tarafta doralar reşatlar bir tarafta kızın dedikodusunu yapıyor. Ve bu olaylar televizyonda gösterilmeyip ayşenin on dakika onların yanında oturduğu anlar gösteriliyor ve ayşe poyrazların geubuna yalakalık yapıyor algısı oluşturuluyor.

Takımların karışacağını ilk duyduğumda çok üzülmüştüm. Ama şimdi herkesin iyiliği için gönüllüler takımının dağılmasını daha doğru buluyorum. Aleynanın her röpünde ayşeye sallaması, poyraz benden hoşlanıyor imaları midemi bulandırmaya başladı. Umarım takımlar karışır ve aleynadan kurtulurlar. Hala ayşe ve poyrazın aynı takımda olmasını istiyorum tabi ki ama ayşe o gruba katılmaya çalışıyor gibi gösterilmemesi için o grubun dağılması lazım. Poyraz ve ayşe bireysel olarak yakın olmaya devam edecekse etsinler buna sevinirim.

Uzun lafın kısası hikayelerime devam etme hevesim epey kaçtı. En azından ayşe ve poyraz üstüne yapılan algılar bitene kadar ben bırakın hikaye yazmayı survivor bile izlemeyeceğim. Adalar karıştıktan sonra takımlar umduğym gibi olursa izlemeye devam ederim tabi ki çünkü poyraz ve ayşenin başarılarını görmek beni mutlu ediyor.

Umarım ikisinin de hakkında hayırlısı olur ve emekleri çöpe gitmez. Anlayışınız için çok teşekkür ederim. Sizleri çok seviyorum lütfen bana kızmayın.

KENDİMDEN ÖNCE SEN (AYRAZ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin