"Ne yaptığını sanıyosun sen allah aşkına? Amacını bir türlü anlayamıyorum."Başımın yanında olan eli, bir düğmeye dokundu. Oda loş bir ışıkla aydınlanırken, gözlerimi siyahlarına çevirdim hızla. Yoğun bakışlarına karışan sinir, öfke belli belirsiz bulmuştu gözlerimi. Başını bana doğru biraz daha eğdiğinde, artık burunlarımız birbirine değiyordu. Fısıltılı sesi, dudaklarıma karıştı.
"Senin yüzünden sigarayı günde iki pakete çıkaracağım yakında."
Dediklerinden birşey anlamazken, öylece bakmaya devam ettim.
"Anlamadım."
Güldü yüzüme doğru. Nefesi, nefesime vurmuştu beni darmaduman etmek istercesine. Etkisine girmemeye gayret ederken, elimde olmadan solumuştum nefesini.
"Anlamadın mı gerçekten Ezel?"
Derin bir nefes çekti içine. Kokumu hissediyor olması, beni ayrı heyecanlandırırken, yakınlığımız beni bambaşka dünyalara götürmüştü bile.
Belli belirsiz başımı salladığımda, etkisine çoktan girmiş olmam, benim dışımda gerçekleşen tek şeydi.
"Çünkü Ezel'im-"
Bakışlarımı bir anda gözlerine çıkarırken, şaşkınca soludum çektiğim havayı. Ne demişti O?
Ezel'im..
Ezel'im..
Ezel'im..
Hala şaşkınca ona bakarken, bakışlarıma önce göz ucuyla bakmış, ardından gülmüştü yine. Ellerimin titremesini engellemek istercesine sıkarken, nefesimi tutmuştum heyecanla.
Hala dediklerini sindirmeye çalışırken tekrar dudaklarıma doğru nefesini bırakıp konuştu sessizce.
"Sen benim ecelim olmadan, sigara alsın canımı."
Ezel&Azad⭐
****
"Biz bu sokağın adamlarıyız Beyza. Elimizde şu an olan paraya değil, şu yaşımıza nasıl geldiğimize bakacaksın. İki ayağımız bok çukurunda yetiştik biz. Biz adam ettik bu sokağı,bu caddeleri.. Hiçbir zaman vazgeçmedik ama. Bu hallere nasıl geldik,bi biz, bi' Allah bilir."
Bakışlarım, gözbebeklerinde canlandı yavaşca. Bakışı, aldı beni bu gece.
Herşeyimi tekrar aldı.
Yine, sormadan aldı.
Seviyordu.
Bunu bir adamın gözbebeklerinde görmek..
İnanılmazdı.
Yüzü yüzüme yanaştı yine. Elleri, belimi sardı şiş karnımın etrafına dolanarak..
Nefesine muhtaçlığım, benim acizliğimdi.
Aşk, bambaşka birşeydi. İnsan, neye uğradığını şaşırıyor, eli ayağı tutmuyordu sanki.
Şu an ellerime hakim olamayıp, kaslı kollarına sarılmam, tamamen kontrolüm dışıydı.
Bizi yöneten, yine aşktı.
Anlını, anlıma yasladı usulca. Nefesini nefesime bıraktı.
" O yüzden boşuna uğraşma güzellik yüküm. Bizim aklımıza girene, çıkmak nasip olmaz."
Beyza&Semih🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNFÎLÂK (ASKIDA)
Teen FictionYetişkin içerik❌ --- "Az kaldı. Yakında sigarayı günde iki pakete çıkarıcam..!" "Neden?" Hafifce güldü dudaklarıma doğru. Gülüşü,hayattı. Nefesi,nefesimdi. İhtiyac gibiydi.. "Soruyor musun gerçekten?" Başımı usulca salladığımda, burnum burnuna sürt...