Cand oamenii au venit si m.au luat de maini ...... i.am lasat sa ma duca pana afara pentru ca in birou nu puteam sa.i bat ....ca era si Eliot si nu mai am incredere in el....Dupa ce am iesit i.am tras un cot in burta unuia si un genunchi im cap ....apoi....celuilalt i.am tras una in partea sensibila cu piciorul ...si ultimul un pumn in fata si i.am rupt nanaul(nasul) .....i am spart si buza si i.am facut si un ochi mov dupa i am rupt mana ...!!!
Sunt o fata ...dar o fata puternica ......cuvintele astea mi le zicea mereu mama .....apoi...am inceput sa mi le zic eu ... si asa a ramas...Am intrat in birou si am luat pistolul din rochie....l.am indreptat spre Eliot si el a spus:
- Omoara.ma si Emir nu o sa mai existe !!
Ce ??? POftim?? CE FAC ?? Constiinta ??!?!?!? Da !!! Ce papucii vecinii ai ?? Aha....pai ...zii ca sa va intalniti si sa.l lase in pace!! Proast.o nu o sa il lasa fara o recompensa ... si cica esti constiinta mea!! Daca te plesnesc !!!
- Bine....da.i drmul si eu vin cu tine ...*spun eu speriata *
- Tu vin.o iar eu ii dai drumul!!
- SIGUR ....CA EU MAI AM INCREDERE IN TINE .
.NICIODATA ...VREAU SA NE INTALNIM SI SA IL VAD CUM II DAI DRMUL ....NESUFERITULE!!!!!
-Bine papusa ....imi plac apelativele ....la ora 00:00 pe strada Casnelor!!
- Bine....pa
Ce ma fac constiinta ??? Femeie . .raspunde.mi daca el vine cu multi si eu sunt singura !?!?!? Gata ...inceteaza proast.o ....ai fost intr.o mafie si acea mafie a fost si este cea mai mare te vaicaresti atata . .si in plus ii ai si pe Chase,Kyle, Mike , Alon doar cu ei iti petreceai fiecare minut te vor ajuta!!! Da ai dreptate!!
Convorbire telefonica:M : Hey Chase ....ce faci??? SUNT MAYA si am nevoie de ajutorul vostru!!
C :Maya??? Oh Doamne ...de cand nu am vorbit ...magia te cauta cu disperare ....dar nu te gaseste ...si i.a zi care este problema??
M : Mai sti mafia la care am dus transportul in America..?? E ...m.am intalnit cu un baiat sin acea mafie la munca si tampu m.a recunoscut si a chemat pe unii sa ma i.a cica valorez mult .....si l.a luat pe sefu. ..trebuie sa.l salvez dar mi.e frica sa ma duc singura!!
C:Maya valorezi o gramada de banii si in plus esti cea mai buna din mafie si si singura din tot globul....dar am auzit ca a mai venit o fata la acea mafie ...si cu siguranta o sa te ajut si nu doar eu ci si baietii....cand trebuie??
M: Astazi la 00:00 trebuie sa ma intalnesc cu el pe strada Casnelor...ok??pe la cat puteti ajunge ??.
C:Maya .....ah....aaaaaaa...da.ten mata ......da.te......!!!
M: Ohh..... Chase raspunde ...nu.mi vine sa cred trebuie sa.l salvez...trebuie sa ma duc in New York .. ..
M .am imbracat in negru toata si am plecat pe la vreo 19:45 am ajuns....stiu cine l .a luat pe Chase asa ca hai dupa el ...!!
Am ajuns in fata unei '' fabrici"si am intrat dupa ce am batut niste matahale .....intr.o camera era Chase ...legat si Moore....( dusmanul de moarte a mafiei mele si al meu)
Moore:Mai mai mai ....pe cine avem noi aici...credeam ca nu te mai intereseaza ...daca ai plecat si nimeni nu stie unde ...domnisoara ne.ai speriat * sarcast*
Eu: Lasa.l ce nervii mati vrei ..??
Moore :Dar vad ca la cum arati te.ai schimbat dar comportamentul tau de diva rea a ramas acelas !!
Eu: Boule...animal ...ce esti da.i drumul si vin eu dar daca vin ii lasi pe toti in pace inclusiv mafia !!!
Moore:Sigur papusa maine la ora 14:30 aici .....
Eu : Bine badaraule ....pa !!
Dupa asta am plecat la sediul mafiei din care am facut parte ... .am intrat si toti se holbau la mine ....unii mai si ziceau" Maya ....???" Nimeni nu ma recunostea.....am ajuns in fata biroului lui Derek ( capul mafiei) ...am intrat si acolo era cu o tarfa .....se lingeau m.am dus la aia am luat.o de mana si am dat o in suturi afara ..... cand au vazut.o afara ceilalti au inceput sa rada in hohote si sa zica " Asta sigur e Maya!!"
Eu enervata la cul me incep sa zbier :
Eu :Ce pulifrici te doare capul ??Adica tu te lingi cu una si Chase e sechestrat de Moore !!! Imbecililor !!!
Derek: Maya..?? Maya tu chiar esti ...nu.mi vine sa cred de cand nu te am vazut te am cautat peste tot dar nici urma de tine....ara.ti altfel ara.ti ca o domnisoara ....
EU :Bai ....cap sec .....nu.mi pasa cum arat am nevoie de oamenii pentru maine....sa l salvam pe Chase ii vreau pe cei mai buni!!
Derek: Cu siguranta ....
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!