Dupa care am plecat spre camera mea mi am luat lamele din sertar..defapt erau lamele Tiei ...si m.am incuiat in baie dupa cateva minute de plans in cintinuu..si de pus lama la incheietura maini stangi ..am auzit bubuituri in usa ...
?: Maya sunt Luke deschide usa asta !
M: Nu !!!
L: Bine atunci ii chem pe Tia di pe Alex !
M: Fa ce vrei nu ma intereseaza !
Apoi in fata mea apare ....MAMA ....dar nu am murit ..sau nu am fost accidentata de o masina !
Mama : Buna scumpo!
Maya : Mama ......
Mama : De ce faci asta scumpo??
Maya :Pentru ca asta simt mama !
Mama : Scumpa mea ....printesa mea ...ai 26 de ani si tu te tai cu lamele ...??
Maya : Mama inca sunt un copil !
Mama : Maya ...scumpo esti bine??? Esti fiica mea? TU NU esti Maya ..ea nu ar zice niciodata ca e un copil....ea zice ca e o domnisoara !
Maya :Nu sunt o domnisoara !
Mama : Scumpo mai ti minte cand erai mica si imi luai pantofii te incaltai te dadeai cu rujul meu si veneai in sufragerie si rosteai cuvintele :" Eu sunt Maya Black ...domnisoara ..care niciodata nu se va lasa descurajata ! Eu nu sunt un copil ...sunt o domnisoara !!! Promit pe frumusete ca nu voi lasa pe nimeni sa mi despice sufletul...si daca o va face eu il voi coase la loc !" .......erai asa de sigura pe tine cand spuneai lucrurile astea !
Maya :Mama eram mica .....
Mama : Draga mea domnisoara ..chiar daca erai mica asta nu inseamna ca nu gandeai ....scumpo ai vazut cate ai facut ....prin cate ai trecut ..cat de viteaza erai cand te luptai cu toti indivizii ....l.ai salvat pe Charle ....esti o eroina si tu lasi atat sa.ti despice sufletul???
Maya : Mama ......
Mama : Nu mai spune nimik scumpo ...dute pe strada Vivianelor si acolo........ * dar nu a terminat pentru ca batai se auzeau in usa !*
?? :Maya ... deschide dracu usa asta !
M :Plecati !!! Mama !!!
Am deschis usa ...mana mea era plina de sange si aveam bulinute rosii si albe pe fata semn ca am plans .....apoi am fugit !
Am ajuns pe acea strada si am vazut.o pe BLONDA care facea .....cu Luke cum era trantita de un perete si un om cu gluga in cap cum era o saruta pe gat si pe acolo...iuuuuu...mie mi.ar fi scarba...defapt ce stau ca idioata sa ma holbez si nu ii sar in ajutor ...stai asta a vrut mama .sa spuna sa ma duc sa o ajut ....stia ...mereu a stiut ...mereu a stiut ....
M:Scarbosenie nars de pe ea sa nu.ti fut vreuna !!!
Tip : Am auzit cuvantul futut asa ca imi place de tini pysy ! Miau !!
Maya: Esti patetic fraiere !!
Tip : Esti buna domnisoara !! * cand am auzit acel cuvant mi am dat seama ca nu trebuia sa mai vorbesc si sa incep sa dau ..... mama a..mama era in capul meu si ma gida. ...am incredere *
Maya : Stai sa vezi la ce sunt buna !! * apoi m.am napustit asupra lui cu niste pumni si cateva picioare si cad era pe jos ...mi.am pus piciorul pe " prietenul " lui...si am zis * Spunei pa scumpiii!!! * si am apasat !!*
BLONDA : Mersi. ..stai tu esti fata cu care s.a certat Luke !
Maya :Eu sunt !
BLONDA : Nu trebuia sa ma lasi sa ma Violeze !?
Maya : Viol sau ceva de genul.....nu suport !!! Imi escarba !
BLONDA : Iti multumesc din suflet ..dar sti m.am ratacit si ....
Maya :Vino la mine si maine te duc eu la tine !
BLONDA : Inca o daya mersi !
Maya : Cu placere !
Am ajuns acasa si eu am intrat prima urmata de BLONDA .Cand a vazut.o Luke a spus :
L : Via nu mai avem nimik...te rog pleaca !
M: Ce ? De cand dai ordine in casa mea??
L :Vreau doar sa plece !
M :Uite de aici Luke ....BLONDA nu o sa plece pe tru ca eu am invitat.o .....nimeni nu o jicneste sau ii spune ceva !
L: De ce ai adus.o aici? * spune rastinduse la mine ! *
M : Pentru ca era sa .....sti ceva pentru ca asa am vrut ....haide sa.ti arat camera BLONDO!!------
Buna ....ohhh...multumesc pentru cele 2.92 de mii de vizualizari ......si multumesc pentru voturi ! ....Daca cineva vrea vreo dedicatie sa spuna ...mi.ar face mare placere sa pun ...multumesc ca imi cititi cartea
Urematorul capitol s.ar putea Joi !!! Pup ...
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!