O prietena cat o mie

817 43 2
                                    

    Era... era Tia ( sis-ul meu) ....Tia edte cea mai buna prietena inca de la varsta de 10 ani stiu...stiu am 25 de ani dar pentru mine nu conteaza...de cand nu am vazut.o ce dor mi.a fost de ea....mereu m.a sprijinit si m.a incurajat sa plec in misiuni ....chiar daca erai sanse minuscule sa scap cu viata ea imi zice mereu acelasi lucru " O fata puternica ca tine niciodata nu o sa moara fara razbunare  .....pleca dar ai grija cum te intorci ...daca te intorci cu masina inseamna ca esti victorioasa , daca te intorci  ca un inger nu am sa te uit niciodata ca nu ai fost asa puternica precum te credeam !!" Aceste cuvinte mereu imi dadeau strarea necesara s aplec in misiuni si sa ma intorc in masina ,pana cand ea a plecat intr o misiune de lunga durata  aproximativ 3ani ......cand a plecat eu am renuntat pentru ca eram sigura ca nu se va intoarce cu masina ci ca un inger era mult prea periculos ..dar uite.o aici ..... dar am fost intrerupta  din gandurile mele de Tia care m.a dat pe jos  si a sarit si pe mine de bucurie ...doamne asta a fost scapata in cap...dar pana la urma si eu am fost ....pentru ca daca nu eram nu am fi soat aici acum !!!!

      - Ohhh ...Doamne vaca mea grasa ce dor mi.a fost de tine.....mereu te ai intors in masina ....sis-ule .....te love mult !!!

     - Ohh....Tia ce grasa te ai facut ....ma doare .....acum date de pe mine. .si ziceai de mine ca sunt vaca !!!

     -Gata fetelor....Maya avem nevoie de tine intr.o misiune acum te intorci i  mafie?? *intreaba Derek  apoi am auzit o pe Tia cum a zis :*

       - Daca nu te intorci nu o sa fi curajoasa pe care o stiam si cea care ucidea fara niciun rost ... ai slabit si nu ma refer la fizic ci la comportament  ...!!!

         - Bine .....dar vreau sala de antrenament pentru 4ore in fiecare zi de la 12 :00 la 16:00 .......costumul negru al meu .....si..... pe ea in fiecare misiune alaturi de mine!!!* am zambit si el la fel si a zis "

      - S.a facut ....dar mai intai......

TrecutulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum