Dupa ce am iesit din bar am plecat acasa ma tot gande.am la faza cu " Tatal tau inca e in viata " ...dar am vazut cu ochii mei cum l.a impuscat ...nu...nu e adevarat ! Plus ca m.am certat si cu Tia ! Cu Derek nu am mai vorbit de nu stiu cand ! Cu Luke nu ne prea bagam in seama ! Alexander a ramas acelasi ! Iar Mathew .... nu stiu ce sa zic !
Deodata a inceput sa.mi vibreze telefonul :
M : Alo?
A : Buna ziua ...domnisoara Maya Black?
M: da !
A : Domnisoara Isabela este la spital iar..............
Nu a mai apucat sa zica ceva ca am inchis si am gonit spre spital ....cum putea Iz sa fie in spital..si asta din cauza mea ca nu am fost aproape de ea !
-La spital-
Am intrat grabita in spital , dar inainte am vazut niste dube negre ..erau vreo4 ..doua intr.o parte ..iar celelalte in cealalta parte ...era Venero ...doar el...putea sa faca asa ceva ...conflicte nu am mai avut cu nimeni !
M : Unde este Isabel ?
A( asistenta ) : Etajul 2 camera 1996
M : Alex ....ce a patit?
A ( Alex ) : Nu stiu...iar ..* dar nu a apucat ca am intrat la Isabel *
M : Scumpo.....draga mea ...lupta ...lupta pentru mine ! Apoi cand iti deschizi ochisorii spune.mi cine ti.a facut asta !
Mesaj :
''Hey scumpo! Ce a patit printesa ta ? Oare se va face bine? Scumpo asta e pentru piciorul pe care l.am primit stiai ca putean ramane fara copii? Urmatoarea pe lista este draga ta ...prietena Tia ...vrei sa pateasca ceva ? Vrei sa fie ranita ? Am sa stau departe de ea daca tu te predai postul de cea mai mare Mafioata ! Eu voi fi cel care il preia ! Raspunde.mi repede daca nu vrei ca Tia sa fie ....nu stiu...violata ?! "
Eran cu nervi la pamant imi venea sa ma dau cu capul de toti pereti asa ca l.am sunat pe Derek! M:Amnevoieurgentadeajutor! Veneroavenits.areintorssialuat.opeTiasiIzelaspitaldincauzalui! Vreauceimaibunioamenivreauvreo400pentrualpunelapunct!
D :Pe bune femeie daca am inteles ceva ! Dar am mai descifrat ...m.am obijnuit asa faci cand esti nervoasa sau suparata ! Ce ti.a zis Venero?
M: Pai.....a spus ca trebuie sa predau postul de cea mai mare Mafioata !
D :Nu il predai ...
M: Nici nu stiam ca mai sunt dupa ce am plecat ultima data !
D :Credema consiliul nu s.a lasat prejos si multi au votat ca tu sa fi si sa ramai cea mai mare .....
M: Il dau doar sa nu se atinga de fete !
D :Maya nu poti...ala iti aduce totul !
M: Nu imi pasa ....mi.a ranit sufletul ......vreau cei mai buni 400 de oamenii !
D : Cand ?
M : Maine seara vreau sa fim gata cu tot cu plan...trec eu azi ...mai tarziu !
D :esti sigura ca vrei sa faci asta, ?
M : mi.as da si viata pt. Ele!
D: ok....
Am iesit pe usa ...si m.am dus langa Alex !
M: Nu mai plange nu are rost .......nu se va intampla ceea ce crezi..nu va muri ....lupra e o luptatoare stiu asta ....stiu ca poate ...si ca vrea ...vrea sa gie alaturi de tine ! Eu am treaba !
A : Ce treaba ai ..?
M : Trebuie sa imi fac planul de razbunare pentru cel care a facut asta !
A : ok...ai grija ! * apoi m.a luat in brate ....i.am dat niste bani zicand *
M: I.ai daca Iz are nevoie cumparai ....daca tu ai nevoie cumparati ...aveti grija ...daca nu ma mai intorc sa stiti ca v.am iubit!
A : Maya ...multumesc !
M : Pa !
Am ieist din spital si m.am urcat in masina !
Din prespectiva Isabelei:
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!