Tata chiar este ingerul meu pazitor !

422 28 2
                                    

Ma duc acasa si ma astapta Tia , Luke , Alexander . BAIATUL ala ce mai cauta aici ?
M : Luke ...pleaca !!
L : Maya chiar vreau sa vorbim !
M: Nu avem ce vorbi !!
T : Maya te rog ...
M :Tia ...am zis nu si nimeni nu o sa.mi scimbe parerea !
Eram foarte trista si furioasa ..dar cineva a batut la usa ! M.am dus aa deschid si in fata mea fetita din cimitir Isabel ....sibtatal ei ..tatal eu avea un buchet de trandafiri in mana si fata avea o punguta !
M : Ohh.Isabel nu trebuia ....dombule nu trebuia sa va deranjati ! * cand au auzit asta prietenii mei si Luke au venit imediat*
T : Buna ....Maya cine sunt ei??
I: Buna ..eu sunt Isabel si el e tatal meu ..am venit in vizita la ingerul meu pazitor !
T : Si cine e ingerul acesta??
I : Ea ...Maya este ingerul meu pazitor !!
A : Isabel???
I : Alexander?
S ( tatal fetei Steve ) : Alexander??
A : tata .......de unde o cunoaste ti pe Maya ??
S: Fiule aceasta fata ne.a ajutat...si Isabel spune ca e ingerul ei pazitor !
I: Tata chiar este ingerul meu pazitor .......
A : Maya ..nu mi vine sa cred...ai facut.o din nou sa zambeasca ...multumesc !
M : Ah...pai...cu placere???
L : Ha ..Maya inger pazitor ?? Ma faci sa rad Iz ......
I :Luke ce dor mi a fost de tine!! .....
L : Pitic.o cred ca ai gresit persoana caruia sa.i zici " Inger"
I : Nu.....Nu am gresit !
L: Ba da ...
A : Nu a gresit frate ...are dreptate ...ok?? Maya a facut o din nou sa zambeasca si sa uite tristetea !
I : Acum pot fi din nou fericita ! Dar nu stiu de ce acuma pot zambi si inainte nu!??
T: Ciudat !!!!
I : Ah..Maya te rog i.a cadourile ..si tata da.i buchetul !
S :Alex vrei sa.i dai tu buchetul??
A :Da ....
Mi.a inmanat buchetul i.am poftit inauntru ....le am facut cate un ceai inafara de Steve care a vrut o cafea ...niste gustari pe masa
Si Isabel mi.a spus sa citesc biletelul din punguta !

TrecutulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum