Poate in alta viata ...totul va fi cum vrem!

323 23 3
                                    

Din prespectiva lui Luke :
O vedeam asa incordata ...cum este ca am sarutat.o...stiu nici eu nu inteleg de ce sunt cu Ilinca ...pur si simplu sunt . Si stiu ca asta o raneste dupa ce i.am zis ca nu o pot distruge . Da...ma doara sa o vad cat e de nefericita , dar nu stiu ce sa fac ....e complicata ...ea e conplicata ....e singura femeie care m.a facut sa vad ca pot suferi in aceladi timp cu ea. ....singura care mi.a implinit viata ...este o enigma ...mereu ma surprinde. .....cum poate sa fie sefa mafiotilor?? Cand zambeste zici ca e o liceanca de 16 ani. ...... iar cand se uota cu ochii aia nervoasa ....i se intuneca orice zambet sau orice parte fericita . Ceea ce simt pentru ea e inexplicabil ...dar eu sunt cu Ilinca. Si urmeaza sa fiu nas cu Ilinca. .....
L : Ai tacut??
M : Nu ! Pleaca ......pleaca pana nu faci mai mult rau. ! * ce vrea sa zica ? * pana nu ne ranesti pe amandoua * aaaaa ...am inteles * .....
L : Dar ....
M : Niciun dar ...vreau sa pleci la ea ...eu sunt trecut pentru tine !
L : Maya uite....
M : Luke nu sunt chioara asa ca vad foarte bine ceea ce ma inconjoara si tu esti printre aceste lucruri..dar vreau sa dispari cat mai repede. !!
L : De ce ??
M : De ce ?? * si atunci incepe sa lacrimeze * ......pentru ca mi.ai facut destul rau ...mi.ai rupt inima in doua , mi.ai spart sufletul in parru , pana si mintea imi este impartita in mai multe bucati ...... plus ca nu vreau sa faci acelasi lucru cu Ilinca ....vreau sa ma uiti si eu sa te uit ...si sa ne continuam vietile...SEPARAT ! * cand am auzot ultimul cuvant imi venea aa ma strang de gat * ....poate zici ca sunt nebuna ...si da chiar sunt ...nebuna dupa faptul ca eu nu am sa mai iubesc ......* si atunci cineva intra pe usa ....Alex *
A : Hey...e totul in regula ? * Atunci Maya isi steege lacrimile spunand *
M: E totul perfect !
A :Maya ...Luke...voi va.ti impacat ?!
M : Nup.....far am facut un pact ca avem sa ne uitam reviproc si ca "noi" suntem trecut ...ca avem sa ne continuam vietile separat !
A : a.....am....scuze. !
M : Nu.i nimik...acum hai aveti o nunta de terminat !
L :Maya ...eu nu vreau sa fie asa. !
M :Poate in alta viata totul va fi cum vrem!

TrecutulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum