Ma duc si ii i.au din sertar lamele ....NA !! Cu cinr te pui.....? CU MINE SI CU CANA MEA !!!
M : Iti vezi iubirile ?? Da trebuis sa ti lr i.au de mult , dar am zis sa le pastres pentru un moment mai bun!!
T : AAAAAA!! Pui mamei ! Va i.a mama imediat !!
Nu i le.am dat si le.am bagat sub salteaua mea ca sa nu poata sa le i.a sau sa stie de ele !! Era ora 23:56 .....ma pun in pat adormind .......
Deodata aud niste sunete dar nu le dau importanta .....si adorm la loc ...cred ca era 5:00 dimineata....dupa ce atipesc usa dormitorului meu se trantese de perete iar acolo vad doar o silueta bine facuta .....
?? :Hai sa facem huța-huța !!
M :Luke tu esti?
L :In carne si oase !
M :Prostule iesi din camera mea mi.e somn......mars si dormi !
L: Nu pana nu lucram la un bebe !!
M :Vrei bebe ..? Iti dau eu bebe !!
Ma duc la el il i.au si.l trantesc in pat si simt miros de alcol ....s.o fi imbatat?? Proasto ce mai intrebi. ..crezi ca daca nu era beat mai venea la tine zicand " HUȚA -HUȚA? ??" ...?!?! Constiinta? In capul tau !! Taci .....!! Nu ma culc cu el! Profita de ocazie ....!! O sa ma creada o curva ! Ba nu ! Ba da ..... dar gandurile imi sunt intrerupte de Luke
L:Te astept iubit.o !!!!
Constiinta mi.a zis iubit o!! Stiu proast.o stiu!! Si ce fac? Da i bataie vaco !
M : NU MA CULC CU EL!!!!!
L: Cu cine ???
M : Ăăăăăăă. ...
L:Pysy stiu ca ma vrei ....haide ma poti avea !
M: Iubire te as tept in baie!!
Ptoasto vrei sa il ai? Nu ...vreau sa.i dau cu apa rece pe fata ! Cine dracu te a facut asa proasta ? Pai aceeasu persoana care te a facut pe tine in capul meu!!
Ajunge in baie si .. ..............ohhhhhhh....doamne !!
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!