Ne astepta Kevin ...ok...ciudat de parca stia tot ce s.a intamplat se uita la mine...stai ...de fapt se uita la Tia...ok...oamenii astia sunt nebuni ?? Si proasta de Tia se uita la el .....ohhh....nu!!!
Eu: AM AJUNS !!!* am tipat cat am putut de tare ca sa ma auda si sa o scot din teansa *
Derek : Hooo....femeie nu mai tipa ca disperata ....* apoi zice in soapta :* tampita mai e Doamne!
Tia :Ce dreq te doare capu?!
Derek : Hopa...de ce ne asteapta Kevin??
Eu:Ha ...de parca as sti!
Din prespectiva Tiei :
Eram in masina si ma uitam la Kevin....de fapt baiatul atsa e chiar dragut ...nu stiu de ce am observat asta acum apoi ...dobitoaca de Mia a inceput sa tipe ...!!!
Am iesit din masina eu aveam cateva zgarieturi .....dar acum am observat ca Maya era taiata pe obraz .....si ii curgea sange .... oare cand a reusit.o si pe asta ?! I.am zis Mayei sa se bandajeze , dar proasta cum e nu a vrut si a zis ca nu e nimik....
Kevin e un baiat foarte frumos si maine e 1 Martie ...ohh..... ehhh....de abea astept
Din prespectiva Lui Derek :Proasta de Maya a inceput sa tipe iar idioata de Tia statea si se holba la Kevin ...super ! I.a uite si Proasta de Maya era taiata la obraz ...cum a reusit.o si pe asta ??
Maine e 1 Martie , iar eu trebuie sa le i.au martisoare proastelor !!!
Am plecat la drum am ajuns la mall si am intrat intr.un magazin de bijuteri ....mi.am adus aminte ca primisem mai de mult un colier de la Maya pe care scria :" Mode with love !" ..... iar eu m.am gandit sa.i i.au o bratara cu aceeasi inscriptie iar Tiei m.am gandit sa.i i.au un colier cu diamant .....sper sa le placa !
Din prespectiva Mayei :
Eram in sediu si ma indreptam spre biroul Tiei .....am intrat si cand am vazut ....se saruta cu Kevin...in doua secunde am devenit rosie la fata ..m.am dus la Kevin ..l.am apucat de gat si am inceput sa tip :-DOAR SA O RANESTI CA ITI TAI PULA !! DACA O RANESTI ASA CUM M.AI RANIT PE MINE TE DEZFIGUREZ !!! AM SA.TI FAC VIATA UN CHIN .......DOAR DACA IMI ZICE CEVA RAU DESPRE TINE !!!
WOW ...sa ii vad sarutanduse era ceva neasteptat ......ehh. ..... am iesit din birou si am intrat la mine acolo era...........
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!