Mi.am deschis usor ochii . Si i.am vazut pe toti in jurul meu varsand lacrimi .....ma simteam rau pentru ca ii fac sa sufere dkn cauza mea ...offff
M: Ma simt bine! !
Erau toti in stare de şoc...intradevar cum sa.ti revii dupa un accident cu masina ....se uitau mirati la mine si Isabel a spus :
I: Maya ?? Cum? E imposibil!
M : Totul e posibil printes.o !
I :De ce ai facut asta pentru mine ??
M: Nu ak zis tu ca sunt ingerul tau ...?? Trebuia sa te apar !!
T : Cum de ti ai revenit !
M : Un suflet mi.a soptit secretul pentru a deschide ochii !!
A : Mi.ai salvat sora Maya ..iti multumesc !
L : A venit salvarea !
M.am uract in salvare si am pornit spre spital ..pana si doctorii erau mirati cum de m.am trezit ....
D ( doctor ) : Domnisoara ....cum?
Maya : Un suflet..secret ..ochi deschisi!
D :Ce ?
M :Sunt bine !
D :Dar .....* dar si.a dat seama ca degeaba incearca *
Aveam glesna putin ranita ...ma durea cand mergeam dar trebuia sa suport pentru ca eu cu carje sau in carucior nu merg...oricum am fost impuscata si in burta si acolo era durerea mai mare asa ca rezist !!!
Am ajuns acasa ...eram obosita ...ma gandeam tot timpul la Isabel ....oare ce o face ?? E bine??
M : Buna!!
Nimeni.....am urcat sus si cand sa dau in camera de oaspeti aud niste gemete ...intru ( acolo a fost prima usa ) ...di Luke cu una ....ohh..Doamne .....Luke m.a vazut si s.a ridicat..dar mie mi.a sunat telefonul ....era noapte dar era Tia ...am raspuns si am inceput sa vorbesc cu Luke sa auda si ea !
L : Maya ...numara stelele de pe cer si o sa vezi cat de rau imi pare !
M :Luke ...numara razele soarelui si vazi cat de mult ma intereseaza !
L : E noapte !
M : Tocmai !
L: Maya te rog ......imi pare sincer rau ...eram beat pana te am vazut!
M: Luke ..cum am mai zis ...m.am plictisit sa aud minciuni de ale tale .....se vede cat de rau iti pare......nu ma dai pe spate cu vorbe pentru mine vorbele sunt niste falsuri .....nimeni nu stie ce vorbeste a
L :Maya ....ea este Daiana !
M: Iar kie nu imi pasa ..sti ceva scuze ca v.am deranjat ..eu plec !
L: Maya unde vrei sa pleci nu vezi cum arati?? Ai fost calcata de masina era sa mori !
M: Sti Luke ...sufletul care mi.a spus secretil mi a spus sa nu te las usor ...dar acum as da orice sa nu te cunisc ..Luke tu nu vezi cat de mult ma ranesti? Tu nu observi ca am incepit sa ma tai cu lamele Tiei din cauza depresiei pe care o port pentru tine ....acum vreau doar sa ma uiti sa ma lasi dracu in pace A!!!
L: Te rog....
M :Degeaba te rogi ......cu mine nu rezolvi nimikA!!Pa !
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!