O inima franta

600 42 2
                                    

Dupa acest incident l.am lasat in pace pe dobitocul care se napustise in fata mea si ne.am indreptat catre Derek !!!
Din prespectiva Tiei:
Maya i.a lasat in pace pe tipul cu Alfa Romeo sin fata ei si nervoasa nu stiu cum a trecut prin aglomeratie fara sa zgarie o masina dar stiu ca in mai putin de 5 minute am ajuns la Derek acasa .In momentul cand voiam sa ma dau jos din masina primisem un mesaj era de la Derek si spunea:

" S.a intors ....Kevin s .a intots si a zis ca o vrea pe Maya inapoi....ce fac?? Unde sunteti.....ahh. va vad pe geam ......Kevin e la mine fa tot posibilul ca Maya sa nu intre in casa ... o sa ii franga inima !" Dar era deja prea tarziu Maya deja intrase si sa va spun Kevin e fostul ei iubut deoarece nu stiu cine i.a trimis Mayei o ooza cu el si cu una intr o camera de hotel.......Maya a fost dezamagita complet aproape 1 an a stat inchisa fara sa vorbeasca cu cineva era ....oribil , groaznic ....avea o inima franta si asta a ranit.o cel mai tare !!!
Din prespectiva Mayei:
Am intrat in casa nervoasa si cand am ajuns in living ce sa vezi omul care mi.a frant inima complet ....dar am avut noroc cu Tia care a fost langa mine am avut parte de cea mai buna prietena ....dar ce cauta Kevin aici ??

K: Hey iubit.o !!! Ce mai faci? Oooo....vad ca esti din ce in ce mai frumoasa printesa !

Eu: Nu imi mai spune iubit.o ne am despartit acum lasa.ma in pace ....am o inima franta din vina ta .....pleaca !!!! Si daca nu pleci tu plec eu !!

Si atunci am iesit pe usa am intrat in masina plangand nu imi mai pasa de excursie de mine sau orice altceva .....omul care mi.a rupt inima ...care a facut o bucati ....s.a intors pentru ? Daca s.a intors pentru mine nu a facut bine ..... o razbunare trebuie sa primeasca !!!!

TrecutulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum