Pe usa a intrat tata?!?!?! Ce cauta tata aici?
Tata : Da.i drumul !
Venero : Si daca nu vreau ?!
?? : Da.i dracului drumul sau iti zbor creierii din cap ! * era.....Maya *
Venero : Nu ii dau !
Maya : Ba fraiere esti prost? Defapt da da esti ....ce dracu nu intelegi prin " DAI DRUMUL"???
Venero: Tot ! * si atunci m.a impuscat in picior ...am cazut jos si am eliberat.o pe aia de gat*
Maya : Na fraiere ....morriii ....BAIETII!!!! Luati.l de aici !
Baietii : Da sefa !
Maya : Va multumesc ca ma.ti ajutat !
Tata : cu mare placere !
Maya : Dar stiti ce patesc oamenii care ma tradeaza !
Tata : Sigur domnisoara ...acuma va asteapta oamenii !
Maya : Da ..o zi buna la revedere !
Din prespectiva Mayei :
L.am facut si pe asta ....o sa moara in chinuri ca a atins.o pe Tia ...am luat.o pe Tia de pe jos am ridicat.o si am dus.o la masina .....
Maya : Esti bine? Ce te doare ? Ce ti.a facut? S.a atins de tine ? Ai nevoie de apa? Mancare? Pastile?
Tia : Mama sunt bine ....
Maya : Fă eu nu sunt asa de batrana sa fiu mă-ta !!!!
Tia : Bine fă! Mergem acasa ?
Maya : Nu de ce ?
Tia :Pai astia conduc spre casa !
Maya : ahhh....dobitocilod unde dracu mergem? ...eu vreau la sediu si voi ma duce.ti acasa prostilor ! * Tia a inceput sa rada ca proasta *
Baietii : Scuze sefa !
Maya :Ok...deci tia ai nevoie de ceva ?
Tia : Nu fă nu am!
Maya : Bine fă! Si cu pudtiul din porbagaj stiu eu ce sa fac !
Tia :Ce ai de gand ?! * spune ea putin speriata *
Maya : Sa.i arat cu cine s.a pus si ca nu e bjne ceea ce a facut...o sa fim la scoala ...eu profesoara si el elevul !
Tia :Daca tu esti profesoara ca si in filme pe bune ca o sa il inveti doar sa se uite la sanii tau si cum sa saliveze !
Maya : Taci fă !
Tia : Eu doar ti.am zis !
Maya : Bine ...bjne !
Tia :O sa il terorizezi?
Maya : Si nu doar atat !!!!!
Tia : Ce a mai facut?
Maya : A bagat.o pe Iz in spital! Ahh....prostilor vreau la spital si REPEDE !!!
Baietii: Bine sefa !
Am ajuns la spital si am mers la Iz ...Alex era pe scaun ..si ea inca nu se trezise ....dupa vreo 10 minute a venit o femeie batrana ...un fel de vrajitoare si eu ma uitam la ea ceva gen " Ce ai de gand sami faci? Daca ii faci rau te omor!"
S.a apropiat de ea i.a pus mainile putin mai sus de abdomen si nu stiu ce a simtit apoi a intrebat!
Vrajitoarea : La care persoana din incapere tine cel mai mult ?!
Alex : Maya !
Maya : ce ?? Eu ...?
Alex :Da te rog !
Maya :Ok
Vrajitoarea : stai linistita , calma si inchide ochii. ..emanai putere si energie pozitiva !
Am inchis ochii si asta am simtit ca (,) corpul ei atragea asta din mine.....cand am deschis ochii eram ametita ! Era sa cad dar Luke m.a prins ! Apoi totul a devenit negru...nj inainte de a vedea ca Isabel a deschis umpic ochi!
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!