Intalnirea cu mafia

601 33 0
                                    

Din prespectiva Tiei :
      Maya chiar a stabilit bine planul si era asa de sigura de ea ...a  facut 5 grupe de cate 20 de persoane ....
  1) Spionii !! ( din care faceam si eu parte dar nu inteleg de ce nu ma lasa sa ma duc si eu )
   2) Puscasi !!( baietii care aveau tinta )
   3) Speratorii !!( aici erau baieti..care trebuia sa fie fixati pe mafia cealalta si daca unul face vreo miscare sa ii anunte pe Extremi)
  4) Expeditorii ( cei care  intrau in masini si le luau tot...* mafiile tin deobicei lucrurile in maisni*.....si nu ii lasa sa se apere )
  5) Expeditorii !!! ( din care facea parte Maya , Derek ,Dracon ,Duso , Nite , Nove , Cole  si erau  cei care se vor intalnii cu mafia cealalta)

        Din prespectiva Mayei :
      Cele mai bune echipe ...dar o vad pe Tia suparata ca am pus.o in echipa " Spionii".....dar nu vreau sa risc e mai fragila decat credeam ...dupa cate s.au intamplat nu vreau s.o pierd ...daca mor....soarta ...dar nu vreau sa moara si ea ...Kevin ..e legat pus nici sa nu miste .... Gata m.am imbracat in negru am luat 3 pistoale , 2 cutite ,sprei paralizant ,sprei pentru fum ,fixatorul ,iar in cizma mi.am bagat um pistol , un cutit si un bich !! Am iesit ...toti erau pe pozitii ....era in fata masinilor noastre toti imbracati in negru ...au ajuns !

     Din prespectiva lui Derek:

     Am iesit ...Maya a facut alegera corecta ...pe Tia a pus.o la spionii si bine a facut ...Mayei nu ii pasa aca moare ...rar fata ca ea ..cu atat curaj ...era imbracata in negru ....era gata :

    -Maya esti sigura de tot ce faci? * o intreb serios ..se uita la mine si mai serioasa si raspunde cu atata curaj:*

    -Nu am fost vreo data mai sigura de atat....am sa.i fac atat de rau acelei mafii .....*atunci un ranjet ii aparu pe fata ...gata..mi.am dat seama ca  nu are de gans doar sa.i impuste ..apoi adauga :* ......Am sa.i fac sa sufere ....nu o sa.i impusc direct am sa.i fac sa ma implore sa ii omor !!!!!!

Scuze pentru capitolul scurt ...uramatorul am sa incerc sa.l fac mai lung !!
P.S : CEA DIN POZA Tia !!!  
  

TrecutulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum