Din prespectiva Isabelei:
Eram intr.un loc .....alb ....fara Maya sau Alex...sau tata ! Deodata aparu o femeie eu...crezand ca e mama :
I : mama ?
?? : nu ...nu sunt mama ta !
I : Atunci cine esti ?
??:eu sunt mama Mayei : Incantata Isabel !
I: Tu esti mama Mayei ?? MA bucur sa va cunosc ....dar cum?
Mm ( mama Mayei ) : Uite ...Maya va lupta pentru tine ....si tu trebuie sa te trezesti ! Maya planifica rasbunare pentru cej ce ti.au facut asta ! Lupta si tu alaturi de ea !
I : am sa lupt si am sa fac tot posibilul sa ma trezesc dar cand ma trezesc o vreau pe Maya langa mine !
Mm : Asta nu ppt .....ea tocmai a plecat pentru a face planul de razbunare ...dar credema este langa tine ! Cum ai zis tu....este ingerul tau !
I : bine !
Din prespectiva lui Venero :
Eram acasa cu tata !
T:Nu o sa o poti invinge. ...te va face praf ! Nu stiu ce vrei!
V: Tata credeam ca esti mafiot nu gaina !
T :Fiule dint mafiot dar sunt si tata ! Si sa fi tata e mai mult decat sa fi mafiot!
V: vai tata ma dai pe spate ...am.sa o fac praf !
T: Va castiga !
V : De ce spui asta ?
T: Fiule gandestete ....i.ai zis ce aa faca ...e gata de lupta ....cred ca o sa vina cu cei mai buni si o sa va inconjure .....fiule fata pe care ai luat.o este cea mai buna prietena a ei ...este sora ei ...este tot ce i.a ramas .......o sa faca tot posibilul sa te omoare in chinuri numai daca te.ai atins de ea ....iar pustoaica aia mica pe care ai bagat.o in spital ...Maya este ingerul ei .....si pentru pustoaica o sa te. Tortureze !
V : Tata .....eu nu dau in inapoi !
T: Bine fiule dar cabd te va face scrum sa nu te intorci la mine !
V : ok...ma duc la Tia !
T: Boule da.mi drumul !
V: Bounjur Madam ! Comment ca va ? ( Buna domnisoara ...ce mai faceti ? ) ...sper ca bine !
T : Eres un tonto !!!!!! ( esti un prost)
V : stim si alte limbi ?
T : Pai noi nu suntem prosti ca tine ! O sa vina Maya si se va razbuna fraiere !
V: papusa mai usor cu insultele esti pe teritoriul meu ! * si etunci am luat.o de gat ....... dar pe usa a intrat .....
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!