A sunat....are nevoie de noi !

328 23 2
                                    

Din prespectiva lui Derek:
Nu e mult si primesc un mesaj de la ...Maya il citesc si ii zic lui Ben : ( tatal Mayei )
D: Maya e bine !
B : Ce prost am fost ca nu i.am spus pana acum !
D : Nu va pot spune eu asa ...dar cam aveti dreptate ...e ranita !
B :Am auzit ca are grija de Isabel!
D : De unde o cunoaste.ti pe Isabel?!
B : Tatal ei a lucrat cu mine !
D : Da. ..Maya si.a dat si viata pentru ea !
B :Tine mukt la fetita aia ! Dar Tia ce mai face ! ???
D : Nu stiu stai sa o sun !
-Convorbire telefonica -
D:Hey Ti!
T:Hey D!
D: Ce faci?!
T: Pai ....bine. .tu!? Stai...am auzit ca Maya a aflat de Ben!
D:Da. A aflat ...e cam distrusa nu?!
T: Da da este ...
D: Ok.....spune.i tu ca lui Ben ii pare rau!
T: Ok...am sa.i spun....spune.j lui Ben ca il salut!
D : ok pa ! Ai grija si de tine si de Maya !
T :Ok....pa !
-Convorbire incheiata -
Dupa ce inchid telefonul pe usa intra .....Maya . .....
M: Are nevoie de noi !!!!!
D: Cine ?!
M : Kyle ! Are nevoie de mine ......
D : Suna destul de peeiculos nu stiu ce sa zic acuma ca e si Ben. ...
M : Tata daca era trebuia sa fie langa mine de la inceput ! Kyle are nevoie de mine si eu am sa ma duc ! B : Maya ...Derek a zis sa stai aici!
M : Ben...ca tata nu iti pot spune ...sunt majora de atatia ani ...am dreptul sa fac ce imi arde .....Kyle este ca un frate si nu am sa il las la greu ...doar ca ai venit tu ! Recunosc mi.a fost dor de tine ...sa.i spun cuiva tata ....dar nu este vina mea.....
D: Ben ...o sa o tina pe a ei asa ca mai bine ii dam frau liber sa se duca. Chiar daca i obligam sa ramana nu va face asta .....spune ce ai nevoie!
M : Materiale !
D: Ai in depozit dute si vezi !
Dupa ce a plecat m.am gandit sa.l sun pe Kyle
- Convorbire telwfpnica-
D: KYLE !
K : Da Derek ?
D : De ce mama naibi ai chemat.o pe Maya ?!
K : Am nevoie de ea !
D : Pentru?! In ce constata aceasta lupta ?!
K: Lupta are legatura cu toti din mafie !
D : si de ce tocmai Maya si nu altcineva ! ?
K : Frate ai vazut ce scrie in toate ziarele mafiei ?! Scrie doar de Maya cum a invins pe toti fara nicio problema ....e cea mai buna !
D : Cu cine luptati?!
K : Mafia Pantelimon si Mafia Lui Rivero !
D: "Jucati" 2 contra 1 ?! ?! ?!
K : Avem Mafia Rivala alaturi de noi .....
D: Ok ....ai grija de ea ca daca spanzur !!!!!
K: Bine. ...pa !
Din prespectiva Mayei:
Am ascultat toata conversatia dintre Derek si Kyle .....Kyle l.a mintit ca luptam 2-2 ....din pacate luptam 3-2 .....noi alaturi de rivali si ceilalti unelw dintre bunele mafii ....daca era sa stie Derek nu ma lasa. ....eram pregatita imbracata in negru cu cele mai bune arme la mine...cutitele, ochelarii de soare ca daca nu nu eram jmechere , mai aveam si spreiul ..eram gata sa ma intorc in Romania .....casa unde am crescut si am avut toate amintirile , unde am cunoscut mafia , unde am studiat , liceul , scoala , toate amintirile imi trec prin minte .... cum l.am cunoscit pe Derek , Kyle , Chris ....tot...cum mi.a murit mama .....
Am plecat cu lacrimi in ochi din depozit si am urcat in masina ...de acasa mi.am luat bagajele. ..iar cu Tia nu am mai vorbit...nu mai stie nimik de mine ....ma intorc de unde am plecat ......
Am ajuns in Romania dupa un drum lung cu masina ......in fata depozitului nu era nimeni ...am intrat in depozit ...toti se uitau la mine ca la felul 15 ....nimeni nu ma mai cunostea ...eram complet schimbata pentru ei ........intru si zic:
M: Unde e Kyle ! * si atunci unu a vrut sa scoata arma dar am adaugat :* Scoate arma si o sa fi mort !
???: Cine esti?!
M :Cea mai mare mafioata !
??? :Maya Nlack e cea mai amre mafioata ...tu nu esti ea
M : pacat de data asta nu ai nimerit.o. nu ma crezi?! Vrei sa.ti arat tatuajele !
??? : Maya ?! * cand ma intorc era Kyle cel care m.a strigat *
M : Ce dor mi.a fost de tine ! *strig si ii sar in brate *
K : Si mie de tine !
M : Ok ....gata cu imbratisarile avem treaba !
??: Aceasi Maya ca intodeauna ! * cand ma intorc Chris *
M : Hai hai ...avem treaba ! Toata lumea vreau sa fie in aala in 5minute !
???: Dar cine esti tu curvo?!
Atunci m.am enervat si l.am impuscat ....
M:Asta ca am vrut sa scap repede de wl ...urmatorul va fi torturat !
In cinci minute toata lumea era jos in sala de antrenamente echipati !
M: Astazi este cea mai mare batalie a voastra ...vreau sa va asigur ca voi face tot posibilul sa va apar.......vor fi morti la morti si vi la vi ! Da ....o sa moara mukti ....nu stim cine ! Vreau sa fim o echipa .....daca unu pleaca ...pleaca toti .....daca unu moare ...vom avea razbunare ! Fara lupta nu.i castig ! Vreau sa fim puternici sa dam tot ce e mai bun ....sa.i doboram cu propriile puteri .....vreau sa fiu mandra de voi!!!!
K :Maya a venit sa ne apere ...sa ne ajute sa castigam lupta .....ajutorul ei ne e cel mai mare folos .. ..
C: Daca murim unu din noi ...vreau sa murim mandri nu ca niste sclavi ! Vreau sa mor mandru ca ati dus lupta pana la capat si ca nu ne.am dat batuti ....ca nu am fugit ca niste lasi !
M : Suntem cei mai buni ! SI STIU ASTA ! O SA.I CALCAM IN PICIOARE CA PE NISTE GANDACI !! ......
In seara asta este lupta .....stiu ca putem .....mie deja dor de Tia , de Derek chiar si de Tata ! .....dar mie dor de Luke !!!!
Dupa ce teemin lupfa ma intorc in Londra unde aveam o viata destul de ....buna.....
Am ajuns la casa mea ...cea veche ....nu era chiar schimbata ....ce vremuri.......abea astept lupta sa.i invingem ! Stiu ca suntem cei mai tari !!!
----------------------
Hey ...nu am postat dw mukt si m.am gandit sa fac capitolul asta mai lung....cred ca e vel mai lung capitol ..... are 1005 de cuvinte ! Sper sa va placa ...vreau comentarii !!!! :* :* :* :)))

TrecutulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum