Acolo era Christian ....upsss...stai Christian..? Nu l.am omorat ?Ma duc spre el nervoasa si incep sa urlu!
Eu : Ce mama naibi cauti tu aici nu trebuia sa fi mort ??
El :Trebuia ......
Eu:Prostule ...mars afara pana nu ramai fara fata !!!
El: Bine ...dar nu te mai enerva .!!
Apoi iese dupa ce m.am pus la birou aud un tipad seamana cu cel al Tiei ...da ea e !! INtru la ea in birou si o vad cu un cutit la gat si pe Kevin in spatele ei ! ! STAI !! KEVIN?????? OHHH....NUUUUU!!
Eu :Fa pasi de langa ea acum!!!
Kevin :Si daca nu vreau ??
Eu :Am sa.......* dar nu mai reusesc sa spun deoarece simt cum un pistol era indreptat sprs mine ...era...Moore?? Ok...cum de nu au murit?? * Lasa pistolul jos !!!
Moore :Si chiar crezi ca am sa fac asta?? * atunci fac o rasucire ii i.au pistolul din mana il pun pe Moore in genunchi si incep sa urlu* Ce mama naibi cum de nu ai murit?? Sti ceva nu imi pasa acum .......* si am apasat pe tragaci .....Kevin ramasese uimit*
Kevin: Tu inca omori ?? Credeam ca te.ai lasat de treaba asta cand ai plecat din mafie ...!! * sa zic adevarul era speriat a lasat cutitul jos s.a pus in genunchi si a inceput sa zica *Scuze ...te rog . Iar...iarta..iartama ...nu am stiut !!
Eu :Ce nu au stiut ca tot atat de buna sunt ..?? Ma credeai slaba ....nu sti cine sunt ...!!!
Kevin : Tee....te ...te rog....iartama .....nu ...am ....vrut...te ...rogg .....frumos !!
Eu :Nu pana cand ......il suni pe Dominic (seful mafiei lor ) si ii zici ca nu mai veei sa fi in mafia lor ci in a noastra ...el sigur va veni aici si noi o sa fim gata pentru a distruge o mafie care ne.a pus bete in roate ...atata timp !! Clar???
Kevin:Okkkkk....!!
Din prespectiva lui Kevin :
Am vrut sa o omor pe Tia ...dar Maya a auzit si a venit imediat...Doamne ...fata asta e diabolica ...cum sa fac asa ceva???Ok...am s.o fac!!
Convorbire telefonica :
D:Alo?? KEVIN?
K :Da ...ukte am vrut sa.ti zic ca nu mai vreau sa fiu in mafia ta si ma alatur Mayei .....asa ca am terminat.o !!
D :Ce ? Am sa o omor pe tipa asta !
CONVORBIRE INCHEIATA :
Am facut.o si pe asta dupa care Maya m.a legat la ochi in timp ce Tia ma lega la maini ...dupa m.au legat si la picioare apoi Maya mi.a soptit :
-Daca faci o miscare gresita o sa iasa rau de tot ..!!!!
Ok...m.am convis tipa e nebuna ....nebuna fara "ne "in fata ....desteapta ...are calitati ....si stiu ca ar fi in stare de orice ...Din prespectiva Tiei :
Ce noroc cu Maya ....in fine....e desteapta ...ce are de gand sa faca !?? Ma sperie dar stiu ca va face orice ca acea mafie sa plateasca .....chiar daca include si moartea ei..!! L.am dua pe Kevin intr.o camera unde era si Derek cu Christian ...stai ...tipul nu trebuia sa fie mort ????.....Maya a zambit cand l.a vazut pe Christian acolo si a inceput sa vorbeasca cu Derek despre Mafia Nonders ( mafia din care facea parte Kevin) ........Maya a strans toata mafia .....dar toata eram in jur de 1000 de persoane ...aici...acum..
.si a inceput sa vorbeasca despre plan ...si cum o sa fim asezati ....oricum mafia Nonders ....erau in jur de 700 de persoane ....si stiu ca Maya ar fi putut distruge singura mafia aia ...pe toata ..dar a ales sa lucreze cu toti!!!---------------------
Hey hey hey ....scuze ca nu am mai postat am incercat sa.l fac pe.asta mai lung ....
P.S : CEA DIN POZA ESTE MAYA !!!
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!