Eram la spital...cu totii ingrijorati ! Cel mai mult eu ...toti ,dar toti incercau sa ma linisteasca ...nu reuseau . Eram o misiune imposibila ..... nu ...!!
Nu inteleg cum am putut fi atat de proasta incat sa o las atata timp la baie singuta !
A : Maya ...linistestete te rog ! Esti alba la fata si inacelasi timp rosie se la planss ....te rig..o sa fie bine !
M : Nu Alex nu o sa fie .... e numai vina mea ..daca moare ? Daca nu mai e langa noi ...???? De ce ??? De ce Alex ??? Ce s.a intamplat de a facut asta ??? Nu ! NU ! O vreau inapoi !!!
L : Iubit o hai sa mergem acasa !
M : Ce ? Omule te.ai lovit la cap cum sa o las singura ??? Ahhh...doctore ! Spuneti.mi e bine?!
D : Domnisoara u va pot spune nimik !!
M : OAMENI PROSTIII !!!
Din prespectiva Tiei :
Deodata ma trezesc ...si ma dau jos din pat .... de ce inca sunt in pat ?? Daca eu sunt aici si ea e acolo ? Am murit ??!!! Da !! Am murit !:)))))) unde or fi ceilalti !
Cand ies pe usa o vad pe Maya cum plangea si tipa ....tipa la toata lumea care o inconjoara ... de ce tipa ?? Orocum nu.i pasa !? De ce mai e aici ?? Nu inteleg !
Alex : Maya te rog hao acasa !
M : nu ...eu nu merg ....nu vreau .... duceti.va schimbati.va euman aici ! * spune ea fara vlaga ..fara putin glas *
L : noi mergem sa facem dus ne intoarcem !!
M : Bine ! De ce Tia ? Aveai o viata frumoasa ! Ma lasi singura ....DIN NOU ! Offf......
Doctor : Domnisoara va rog calmati.va !
M : Pot sa o vad ?
Doctor : Daca va calmati da !
M : mbinne..... * dar apoi a aparut o fata ..stai...o cunosc ...Andreea !*
A : Maya ...am auizt tot...esti bine ??? * si atunci Maya a sarit in bratele ei si a inceput sa planga *
M : nu nu sunt bine ...sunt groasnic !! Nu pot sa cred !
Din prespectiva Mayei :
Eram aici de 3 zile si 3 nopti...nu m.am miscat de pe scaunul asta .... si nici nu am dormit sau mancat.....eu nu mai mananc pana cand ea nu se trezeste ! Ma bucura faptul ca Andreea este alaturi de mine ! Dar nu ...nu mai pot ..de ce ?? Vreau sa aflu motivul !!!! Vreau sa stiu ce a facut.o sa faca asta ! Dar cred ca totul ramane un mister !
Doctor : Domnisoara Black ....va rog sa ma insotiti ! * cand m.a chemat doctorul nu stiam ce sa fac ...ma uitam la Andreea si baietii.....iar ei au aprobat ..asa ca m.am dus dupa domn. Doctor *
M:Spune.ti va rog !
Doctor : Domnisoara avem nevoie de sange ....dumneavoastra aveti aceasi gtupa cu ea /?
M : nu stiu !
D : Dar dumneavoastra doriti sa donati ?
M : Dn doctor ce intrebare ! Normal ca vreau ..nu as lasa.o sa moare nici daca ar fi ma sa taiati pe din doua si o jumstate sa .i dau ei !! * dupa ce mi.a extras sange ....am iesit afara ..si am asteptat sa vina doctoru *
D : Domnisoara ...rezultatele au venit !!!
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!