Suntem gata de a ne razbuna ......eu , Tia, Derek .....ne.am facut planul pentru razbunarea lui Kevin ....Tia este imbracata in negru ( poza1 ) ....si a ales sa stea de paza .....Si razbunarea se petrece intr un club ...... Eu am luat un Audi rosu( poza 2 ) .....si o fustita cu o camasa bagata in ea...si pantofii rosi ....so cu toc maere( poza 3) ...Derek ne asigura ca il aduce pe Kevin.....Gata ..incepe distractia !Noi aveam microfoane si comunicatoare ..!
-Derek sunt pe poziti la bar ...!!
- Bine venim acum . .!
- Niciun om de al lui pe aici .....cale libera ! Ne anunta Tia
A ajuns ....dupa ce a ajuns si ma vazut ....nu a apucat sa zica nimik plus ca daca zicea nu il puteam auzi un zgomot din comunicatoare se auzea si cum Derek era aici .....Ohhh nu Tia !!!!!!!
" Hhhhhhh......pleaca ..!!! Aaaaaaa ....da.mi drumul gorila imputita !!! Nesiferitule .....mars .....fa si tu aport .....!!! Aaaaaa!!!! "
Gata ...Tia ....a fost rapita si stiu cine a facut asta .....Moore ... el a fost un prieten foarte bun ....cu el radeam ,ma distram pana intr o zi cand s.a transformat in alt om ..nu m.a pierdut numai pe mine ci si.a pierdut si cel mai bun prieten Filip ......si acuma vrea iar sa ma raneasca ....il omor daca se atinge de un fir de par de la Tia ....prafffff .....!!!
Am iesit in fuga am ajuns la masina l.am asteptat si pe Derek sa apara si am gonit spre sediul lui Moore !
Am ajuns . ....gorile la orizont ....le am omorat si am intrat in camera se afla Moore ....Filip....si Tia !!
- Fa pasi de langa ei cretinule ca daca nu te fac pulbere ......cacatule ce esti .....lasa.i in pace ...te nenorocesc pshihopatule !!! * mai aveam putin si saream pe el daca Derek nu ma tinea *
- Ohh....uite pe draga noastra prietena Maya ...ce te aduce pe aici ??*intreaba el cu un ranjet malefic atunci nu m.am mai abtinut si i.am futut doua de a cazut pe jos ....mi.am pus piciorul pe perlele lui le.am zdrobit apoi m.am aplecat pana la urechea lui soptindui*
" Eu ti.am zis ca te fac praf ......Acum gandestete mai bine cu cine sa te pui !!! Mereu am castigat pentru ca erai slab !!"- Ohh....Doamne Filip cat ma bucur sa te vad cati ani au trecut ??
- Mia pai cred ca au trecut vreo 3 ani !!
- Ok...acuma haide sa plecam .....*la iesirea din sediu in fata masinii ne astepta ........
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!