Draga mea finuta ......

336 25 4
                                    

A : Pe bune ???? Cum?? Cu cine ?? In cate luni ??? Femeie esti nebuna si mie nh mi.ai spus ! De ce mama naibii nu ne.ai spus ?? Sa vezi cum o sa faca Tia cand o sa auda !!!
M : Stai mai ca glumeam ...cum sa fiu insatcinata. Tu gandesti????????
A : Ohh.. ce mai speriat !!
M : Da ...vai saracu ! .
L : Frate ma poti ajuta pe mine si pe iubita mea ????
A : Cu ce frate !? !?
L : La un calculator ...i s.a stricat calculatorul Ilincai si ma gandeam. .
A: Sigur frate .. .ahhh....Am uitat sa anunt ca eu si Tia ne casatorim !!!
M:Face ti ce ? CanD ?? Unde??
A : O facem peste 1 saptamana ...nu ti a zis Tia ???
M:NU !!! TIA ! FUTU TI MORTII MATII CUM MAMA NAIBII AA NU.MI ZICI CA TE CASATORESTI PESTE O SAPTAMANA ....EU CAND PULIFRICI IMI ALEG TOATE ALEA ??? EU SUNT NASA !
T : Stai...de unde sti??
M : Draga mea. Finuta ....ai un iubit , viitor sot! Nu te astepta la prea multe !! Ti ai ales rochia?? A si saptamana asta nu ai voie sa.ti vezi sotul ca cica aduce ghinion. .....abea astept !!!!!!!
T : Auzi.. dar nasu cine trebuie sa fie??
M : Ma-ta!!!!
T : Nu vrei ca nasii mei si ai lui Al sa fie Luke si Ilinca????
M : Poftim???????
T : Da pe bune ! Cred ca ei ar fi mai buni !
M :Bine draga ! * am iesit trantind usa si spunand niste lucruri neirtodoxe *
Iz : Maya esti bine ???
M : Da. ..de ce ??
Iz :Pentru ca plangi!!
M: ce ?? *nici nu.mi dadusem seama ca plang... chiar atat de rau ma afecta ??*
Iz : Cine te.a suparat ???
M :Nimeni .uite eu trebuie sa plec daalca te intreaba cineva dr mine ii zici ca m.am aruncat in orapastie ! Iz : dar .....
M : Niciun dar scumpete ....niciun dar !
Eram suparata v, dar daca asta isi doreste .......ok ! Am devedenit. Distante. ......parca nu am mai fi noi !!!
----------
Hey....ce faceti?? M.am decis sa fac cartea pana la o 100 de capitole .....si daca vreti sa mai stiti cateva detalii despre cartea un mesaj pe privat !
Lyyy........!!!:* :* :* :* :))))

TrecutulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum