Lupta

327 22 2
                                    

Eram gata de lupta in afara orasului Bucuresti pe campii intinse suntem impreuna .....da...poate mor..dar stiu ca echipa o sa faca cel mai frumos mormant ....
Toti eram pe pozitii.....eu in costumul negru cu renesi in picioare , parul lasat pe spate cu o caciula pe cap si ochelarii de soare . Aveam manusi si eram gata de orice . In spatele meu si langa mine erau numai masini negre...langa mine era Kyle si Chris ...eram coordonatoarea acestei misiuni ....
Imi adic aminte de Tia si Isabrl .....simt ca trebuie castigata in viata aceasta lupta si sa fac mandra pe toata lumea .....stiu ca trebuie sa fim cei mai tari si sa nu ne d.am batuti !
A INCEPUT LUPTA :
Au venit rivali....pentru noi incepea al 3- lea Razboi Mondial .....si am inceput sa spun :
M : Mare bucurie sa fiu aici ...si sa fac parte din lupta aceasta ...Maya Black ..incantata .....
Apoi scot pistolul si fac semn ca lupta incepe ....toate impuscaturi ... multi purtau veste antiglont dar eu nu ..... eram pregatita pentru orice asalt .in cealalta mafie mai era o tipa ....o fosta prietena Sidni .....eu cu ea aveam cea mai mare lupta ...
Am inceput sa ne luptam fara arme ...sa ne batem ...amandoua stiam doar ca au jucat 10 conrra 1 ......eram singura pe teritoriu ...dar nu.mi era frica. .....am primit un picior in burta am fost trantita pe jos. .....nu m.am lasat mai prejos ...dar tot ei au reusit sa ajunga deasupra mea ....
Deodata 2 maini reci ma ajutau....Kyle ....apoi am inceput iar lupta ......de data asta 10 la 2 era mai bine....
Toata lumea din mafia rivala se opreste si se da intr.o parte ...mafia noastra fiind in avantaj ....ajunge o masina si din ea coboara ......Boston ....cel mai mare inamic al meu ... am auzit ca are si un fiu ...nu m.am bagat in viata lui...dar daa se baga in amea il fac terci ....dupa ce a coborat domnul. Boston ....a zis :
B : Fiul meu va face parte din aceasta mafie . .....si din aceasta lupta !
M : Mai lasa.ma cu tembelul tau .....haide.ti ....iti e frica sa concurezi fara ajutoare .?!
B : El a ales sa vina ...asa ca fiule te poftesc afara .....
. Din masina a iesit! Oh Doamne ! Nu mi vine sa cred...din masina a iesit Luke !
M : Luke ?! ??????
L: Maya ?!
B : Va cunoaste.ti ???? Pacat .... el te va distruge ...
L : Nu pot......
B: De ce ?! * si eu si Boston eram uimiti *
L:O IUBESC. ...NU POT !
M & B : Faci ce ?!* se apropie de mine si spune *
L : Maya Black te iubesc ....... te iubesc ca pe ochii din cap nu te pot distruge !
Atunci am auzit o tragere de arma .....venea spre mine ...asteptam sa cad jos si sa fie negru dar. .. nu am simtit nimik...pentru ca (,) Chris a sarit in fata mea ......l.a niemrit in inima ...eram devastata ...Nu
M : Chris .......... VE.TI PLATI PESTRU ASTA .....PENTRU CE IA.TI FACUT ....KNCEPE RAZBOIUL ...ACUM!!!!
Atunci cei din echipa mea au inceput....l.am pus pe Kyle sa se duca cu Luke in masina ...in masuna mea ....si sa ramana acolo...chiar daca la inceput nu a fost deacord .....apoi am pus alti oameni sa i.a cadavrul lui Chris ....si l.au luat .....lupta ....au fost mul ti morti dar nu de la noi ci de la ei........Am Castigat lupta ! I.am invins .....dar am si pierdut....unul dintre "fratii " mei !

TrecutulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum