Dupa inca 2 zile de stat in casa mea veche din Romaia ...ma drcid sa ma intorc acasa !
A fost un drum lung avand in vedere ca nu prea am dormit si doar am plans ......eram fericita pentru ca ma intorc acasa la prietenii mei la Tia, Derek , Alex , Izabel si Luke .....offf...de Luke mi.a fost cel mai dor abea astept sa il vad si sa.i sar in brate !!!
-Dupa 4 ore -
Am ajuns acasa bucuroasa , dar totusi obosita ......
Cum am intrat Tia a sarit pe mine ....gata sa ma omoare :
M: Daca mor e vina ta !
T : Da scuze scuze scuze !
M : Nu.i nimik !
Cand ma duc in sufragerie Izabel ma astepta :
I : Sti cat te.am asteptat? Parca nu mai veneai !!
M : Scumpo uite ca am venit !Tia ...Luke unde e ?* deidata usa se deschide si pe ea intra ...Luke caee avea o mana pe gatul unei fete *
L : Sunt chiar aici...cine intreaba ?? Ohhh....Maya ...ce faci??
M : Sunt bune mersi .....tu??
L : Foarte bine ...sa ti.o prezint pe prietena mea Ilinca ea e Maya ....Maya ea e Ilinca !
M :Incantata !
I : La fel !
Ma simteam oribil sa stiu ca barbatul pe care il. Iubesc are alta fata .. ..... eu care voiam sa i sar in brate si sa i zic cat de dor mi.a fost de el .....aveam nevoie de caldura lui.....doar ca el nu avea nevoie de caldura mea. ..deja o avea pe a cuiva.
Ilinca parea o fata de treaba si am inteles ca are 23 de ani ...pare o pustoaica. .... era blonda cu ochii caprui ! Dupa ceva veeme am ramas eu singura cu Ilinca
I : Deci .....Maya cum a ajuns iubitul meu sa stea in casa cu voi??
M :Eh...poveste lunga ! Dar voi de cand va cunoasteti ??
I:........* nu apucase sa spuna ceva pentru ca Alex intra voios in camera *
A: Maya....ce dor mi.a fost de tine. ..nu mi suportan si cu Iz si Tia sa ma frece la cap cum ca : " Unde esti??? " SAU " CE faci?? " !!
M : Gata m.am intors linistestete ! A vreau sa.ti zuc...sunt insarcinata !!
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!