-A doua zi ( Maya ) -
Eram pregatita cu totul...toti erau pregatiti ....cei caee veneau la inmkrmantare ...puteau doar sa.l vada deoarece nu am lasat pe nimeni inafara de mine , Kyle si parintii lui Chris sa mearga in spatele masinii , restul oameniilor erau pe marginilr strazi !
Eu, Kyle si niste tipi din mafie eram imbraacati in uniforma militara .....bine pe tipi aia ( 10) i.am mai lasat aa mearga in spatele masinii !
Eram pe punctul de a pleca de acasa pentru al conduce pe Chris pe ultimul drum ...
Plecasem de acasa si era lume pana la cimitir pe marginea strazii ...eu nu ma uitam in jos si nici Kyle ....mergeam ca in cadrul armatei !
M : O sa.mi fie dor de tine frate !!!!
K: Ai grija de tine acolo unde esti
Si dupa cuvintele astea ne comportam ca in armata. ...nu era liniste din potriva eu tjpam ca un comandant :
M : Stang -drept , stang - drept ! Stai cu noi si nu pleca !
K : Toata lumea vrea asta !
M: Nu uita ca suntem trei !
K : Acum am ramas doar Doi !
M : Multumesc ca m.ai salvat !
K : Esti un erou adevarat! ( ganditiva ca astea sunt tipate si pe ritm)
Si am ajuns la cimitir ...nu ma mai puteam stapanii asa ca am dat frau liber lacrimilor ! Asa ca am inceput sa plang si sa strig !
M :Am nevoie de tine in pula mea !
Vrei sa pleci?! Pleaaca ....eu trebuia sa fiu in locul tau . Eu.Nu.Tu !!! Nu meritai asta . ....iti sunt recunascatoare! Am invins. ....ai murit mandru !
K : Maya trebuie sa.l ingropam !
M : Nu.....nu vreau sa.l las ....doamna Drake sunte ti deacord sa.k ingroape !???
M (mama ) C ( Chris ) : Da ....da sunt deacord !
M : Poftim?! Cum. .cum puteti?! Stiti ceva .....am obosit sa ma impotrivesc ! * apoi m am apropiat si i am pus poza cu noi doi in mana. Si un sarut pe obraz * Ai grija acolo !
Si asa a ajuns sa fie ingropat in cosciugul lui negru .....a ajuns sa fir subpamant !
M : Pa frate !
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!