Alesia : Simt ca mor....
Maya : Iti fac eu groapa ! La 10 metri adancime !
Nina :Nu te mai lua de prietena mea !
Maya : Nu am auzit bine ai zis ceva ?!
Nina : Surd.o ...nu te mai lua de prietena mea !
Maya : Surda e ma- ta fa ...si acum tu si prietena ta o sa ramaneti chiele
Asa le.am luat de par pe amandoua si le.am dus afara la tomberoane ...frumos le.am bagat cu capul acolo....ce zi frumoasa am avut astazi !
Maya : Ce zi !! Trebuie sa vorbesc cu Tia !
Am ajuns acasa impreuna cu Mathew ....si acolo am vazut.o pe Tia cu o veche prietena pe care nu o mai vazusem de cateva luni ....erau pe canapea...eu ma duc repede la Tia si ii zic:
M : Le.am facut varza ?
T : Asa cum ai facut si cu genunchiul Soniei ?
M : Ce ? Eu vorbeam de Nina si Alesia !
T: Da si eu vorbeam de cum ai lovit.o pe Sonia la genunchi !
M : Cand dracu am lovit.o?
T: Cand te.a lovit ?!
S : Pai de curand !
M : Cand mama naibi de curand noi nu ne.am mai vazut de cateva luni si tu zici de curand !
T: Cine stie cand va.ti intalnit !
M: Tia....chiar asa .....nu te inteleg .....Doamne ce prieteni ...bravo Sonia ....misto stramba continua sa minti ....te pricepi!
Am alergat la mine in camera ...si am varsat cateva lacrimi ...pentru ca nu imi venea sa cred ca Tia o crede pe ea si nu pe mine .....nu imi vine sa cred ca ea nu are incredere ...deodata aud batai in usa ....era Luke , Alexander si Mathew !
M : Lasati.ma in pace !
L: Deschide usa !
A:Daram usa !
M : O sa.ti fie greu pentru ca nu o sa reusesti mi.am schimbat usa ...ha ha ha !
A : Maya deschide usa asta odata !
M : si daca nu vreau sa o deschid ce se intampla !?
A: Multe !
M:Nu aveti ce sa.mi face.ti ! Cat timp eu sunt in camera si voi pe dinafara ei !
A :MAYA BLACK ! * asta nu e de bine. ..mi.a pronuntat tot numele *
M:Asa ma numesc ....mama m.a botezat !
A : Deschizi ?
M : Pleci ?
A : Vi ?
M : Turbezi?
A : Hă?
M :Turbezi daca nu vin.....du.te la iubita ta Tia ......!
A : Dar ce s.a intamplat! ?
M : s.a intamplat ca prietenia noastra sa nu mai existe!
A : Dar va stiti de atata timp !
M:O prietenie este bazata pe incredere???
A : Da !
M : Ea nu are aceasta incredere fata de mine ...fara incredere ...o prietenie nu poate fi stabila !
CITEȘTI
Trecutul
RandomEste vorba despre o fata Maya care acum are25 de ani .....si a facut parte dintr.o mafie cand a terminat liceul militar....si acum a scapat din mafie ......dupa ceva vreme trecutul se reintoarce.!!!