12- The Decision

697 38 9
                                    


Boun Prem'i evine bırakıp kafeye geçtikten sonra gece yarısı eve dönmüştü.

Gulf'ın yarın işe gideceği için erken yattığını düşünüyordu bu yüzden olabildiğince sessiz bir şekilde ayakkabılarını çıkarıp içeri adımlamıştı ki kendine dönmüş bir çift gözle anında irkildi.

B: "S*ktir! GULF. N'apıyorsun sen!?"

Gulf Boun'un tepkisine gülemeyecek kadar yorgun hissediyordu. O yüzden başını sallayıp az önce olduğu gibi başını çevirip dışarıyı izlemeye devam ederek konuştu.

G: "Uyku tutmadı biraz kafa dinlemek için buraya uzandım."

Üzerinde bir battaniyeyle pencerenin yanındaki koltukta uzanıyordu. Boun da yanındaki koltuğa otururken yorgunlukla nefes vermişti.

B: "Bir şey mi oldu? Sen genelde kütük gibi uyursun."

Esmer kişi omuzlarını silkerek ona döndü.

G: "Bir şey yok. Sen naptın kafe nasıldı?"

B: "Her zamanki gibi işte. Neyse konuyu değiştirme. Benden kaçamayacağını biliyorsun. Yoksa Mew'u yemeğe davet ettim diye mi bu suratın böyle."

Gulf gözlerini kaçırdı. Her zamanki gibi ciddi konular söz konusu olunca Boun'la göz göze gelmemeye çalışırdı.

B: "Al işte var bir şey. Anlat çabuk yoksa bu sefer benim yüzümden uyuyamayacaksın."

Gulf sinirle sağ eliyle saçlarını karıştırırken el mecbur konuştu.

G: "Mew."

B: "Onu anladık. Devamını anlat da asıl konuyu anlayayım."

G: "Bana karşı hisleri varmış."

B: "Eee?"

Gulf yüzünde bir "huh?" ifadesiyle Boun'a döndü.

G: "Eee mi? Adam bana karşı hisleri olduğunu söyledi diyorum. Biz iş arkadaşıyız ve o benim patronum sayılır. Sence bu çok normal bir durum mu?"

Boun Gulf'ın her zamanki gibi sorunlar sıralayarak konuşmasına karşı sadece gülümsemekle yetindi.

B: "Onu daha ilk gördüğümde sana bakışlarının farklı olduğunu anlamıştım. Bunu görmemek için aptal olmak lazım. Senin de aptal olmadığını bildiğime göre, çoktan bunu anlamış olsan gerek. Neden bu şaşırma?"

Gulf'ın bir şey söylemesine izin vermeden konuşmasına devam etti.

B: "Ayrıca iş arkadaşlığı zırvalığı da ne? Aynı yerde çalışan insanların birbirlerinden hoşlanmaları gayet normal. Zaten senin asıl derdinin de bu olmadığına eminim. Haklıyım değil mi??"

Gulf uzun bir oflamanın ardından konuştu.

G: "Bright'la olanlardan sonra bir kez daha kimse için vicdan yükü çekmek istemiyorum."

Gulf susmuştu ama Boun "Ve?" der gibi bir ifadeyle bakarken tekrar konuşmak zorunda kaldı.

G: "Allah aşkına adamın nasıl biri olduğu ortada değil mi? Tam bir playboy olduğunu bilmeyen yok ve şu an benimle ilgilenmesi tamamen meraktan. Onun kucağına atlayacak en son kişiyim farkındasın değil mi?"

Boun oturduğu yerde dikleşti ve ciddi bir tonla arkadaşını yanıtladı.

B: "Mew'u bizimle ilk tanıştırdığında ben de böyle düşünmüştüm yalan söyleyecek değilim. Ama gördüğüm kadarıyla samimiyetsiz hiçbir davranışına şahit olmadım. Eğer öyle biri olsaydı zaten sen de onunla bu kadar iyi geçinmezdin bunca zamandır. Sence de hiç yapmaman gereken bir şey yapmıyor musun şu an?"

Mew&Gulf - Harleys in HawaiiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin