35 - The Dream

509 40 87
                                    



Gulf kuliste masaya yaslanmış beklerken başı öne eğilmişti.

Şarkıda geçen her bir söz kalbinde hissettiklerinin çok küçük bir dışavurumu gibiydi. Ama yine de Mew'un gözlerinde görmüştü sözlerin onun da kalbine ulaştığını.

Onlarca kişinin önünde böyle bir şey yapmak elbetteki kolay bir şey değildi ama Mew söz konusu olunca yapamayacağı hiçbir şey yokmuş gibi hissediyordu.

Şimdi arkasından gelecek olan adamı beklerken kalbi sanki ilk kez karşılaşacaklarmış gibi çarpıyordu.

O düşünceleri arasında dalıp gitmişken kocaman adımlarla Mew adımlamıştı içeri.

İçeri giren adamla Gulf da yerinde doğrulmuştu. Gözleri kesiştiğinde ikisinin de gözlerinde birbirlerine olan sevginin parıldaması vardı.

Mew Gulf'ın yanına adımlamadan önce dönüp kapıyı kapattı ve tek nefeste sevdiği adamın yanında belirdi. Onları kimsenin rahatsız etmesini istemiyordu o an. Hatta elinden gelse tüm dünya dursun kimse tek bir nefes dahi almasın isterdi.

Kollarını Gulf'ın beline sarmasıyla karşısındaki kişinin elleri de omuzlarında yerini almıştı.

Mew alnını alnına yasladığı adama ne söylese hislerini ifade etmeye yetmeyecekmiş gibi hissediyordu.

M: "Neredeyse adımı bile unutacağım şu an kelimelerin hepsi kifayetsiz geliyor."

Gulf alnı alnındaki adama karşı gülümseyip sırtını okşamakla yetindi.

M: "Sen bu dünyada benim başıma gelen en güzel şeysin. İlk kez bir doğum günüm anlam kazandı. Sen olduğun için, seninle olduğu için."

Gulf duyduklarıyla birlikte zaten dolu olan gözlerinin daha da dolduğunu hissederken ellerini sevdiği adamın yanaklarına koyup uzandı ve alnına tüy gibi bir öpücük kondurdu. Sonrasında da göz göze gelmelerini sağladı.

G: "Seninle birlikte benim tüm hayatım anlam kazandı. Öncesinde yaşamıyordum, seninle nefes aldım ben."

Sonrasında uzanıp dudaklarına da bir öpücük kondurmuştu.

Geri çekilirken bu sefer Mew onu kendisine çekip daha yoğun bir öpüşmenin içine çekmişti. Gulf bu yaptığına karşı gülümserken karşılık vermekten de geri durmamıştı.

Nefes almak için ayrıldıklarında Gulf her zamanki gibi kontrolü ele almak zorunda kalmıştı çünkü yoksa kendilerini bekleyen kalabalık grup kendileriyle ölümüne eğleneceklerdi.

G: "Artık masaya dönmemiz lazım yoksa ağızlarından aylarca düşmeyeceğiz."

Mew bu farkındalıkla yüzünü buruşturmuştu. Kendisi pek önemsemiyordu ve Alex'le Jake'i kendi halledebilirdi ama diğerlerinin Gulf'ı utandırmalarını istemezdi. Bu yüzden hiç istemeyerek de olsa sevgilisinden ayrılıp elini tutmuş ve dudaklarına götürüp öpmüştü.

M: "Tamam ama erken kalkalım. Yeterince kalabalığa katlandım gece boyunca yanımda olmasını istediğim tek bir kişi var ~"

Gulf her zamanki sen iflah olmazsın baş sallayışıyla sevgilisini kulisten dışarı sürüklemiş ve kendilerini bekleyen masaya ilerlemişlerdi.

****

Dönüşte arabayı Gulf kullanıyordu çünkü Mew masadakilerin gazına gelip içkiyi biraz kaçırmıştı.

Sarhoş olmuş değildi ama yine de en güvenlisinin arabayı Gulf'a bırakmak olduğunda karar kılmışlardı.

Arkada arkadaşlarından gelen irili ufaklı hediyeler vardı ama Mew'un hayatı boyunca unutamayacağı en güzel hediyeyi Gulf vermişti o gece. Bu yüzden şu anda sadece yan koltukta hayranlıkla sevgilisine bakıyordu.

Mew&Gulf - Harleys in HawaiiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin