15 - The Invitation

622 40 10
                                    


O akşamın devamında Mew biraz daha oturup sonrasında Gulf'ın dinlenmesi için çıkmıştı.

Tüm gece Gulf'ın anlattıklarının yanı sıra anlatmadığı daha neleri göğüslemek zorunda kaldığını düşünmüştü. Ama zamanı gelince Gulf'ın ona anlatacağına karar vererek çok fazla takılı kalmamaya çalıştı.

Birlikte mutlu oluruz. En önemlisi de bu değil mi zaten?...

Perşembe gün sonunda Gulf iki günlük birikmiş işlerin yorgunluğuyla masasına yığılıp kalmıştı.

Gözlerini kapatıp biraz olsun zihnini dinlendiriyordu ki hızla çalınıp açılan kapıyla başını kaldırıp doğruldu.

M: "Ohoo ben gel diye bekliyorum sen uyuyorsun."

Gelenin Mew olduğunu görünce tekrar kendini sandalyesine bıraktı Gulf.

G: "Çok yoruldum bugün. Benimle uğraşma baştan uyarıyorum."

Mew sert bakışlarla yapılan uyarıdan pek de etkilenmemiş olsa gerek gayet eğlenir bir halde masanın yanında asılı Gulf'ın ceketini alıp çoktan yanına adımlamıştı.

G: "Napıyorsun tam şu an?"

Mew ceketi soru soran esmere giydirirken cevaplamıştı.

M: "Bir sürü işimiz var o yüzden seni hazırlıyorum. ~"

Sahte bir üzüntüyle yanıtlarken birazdan kellesini uçuracakmış gibi bakan genç adamla göz göze geldiğinde birazcık ürkerek hafifçe geri çekilmişti.

M: "Tamam tamam. Bugün Boun ile Prem bana yemeğe gelecekti unuttun mu? O yüzden alışveriş yapıp yemekleri halletmemiz gerek."

Gulf yüzünde bir "huh?" ifadesiyle kaşlarını kaldırarak konuştu.

G: "Halletmemiz gerek? Yemeğe sen çağırmadın mı ben ne zaman dahil oldum olaya?"

Mew çekinerek de olsa yakalarını düzelterek gülümsemişti.

M: "Başrol hep sensin ama."

Gulf Mew'un ellerini kendisinden uzaklaştırırken memnuniyetsizlikle başını salladı.

G: "Bunlarla beni kandıracağını sanıyorsan yanılıyorsun. Senin davetin senin sorunun. Sen çık ben kendim giderim eve malum çok işin var."

Gulf tam yerine Tekrar oturacakken Mew kolundan tutup çekmiş ve tüm itirazlarına rağmen çantasını da askılıktan alıp omzuna takmıştı.

M: "Ben buradan sensiz çıkmayacağım ve yok ben gelmeyeceğim demeye devam edersen de seni kucaklayarak çıkarmak zorunda kalacağım. E bu sefer de tüm okulun gündemine hocalarının bir garip aşkı düşmüş olacak ."

Gulf daha ağzını açamadan saatine bakıp devam etti Mew.

M: "O yüzden beş dakikaya otoparkta bekliyorum."

Sonrasında göz kırparak odadan çıkarken Gulf'ı içten ettiği küfürlerle baş başa bırakmıştı.

Sonuç olarak şimdi ikisi market alışverişi için yoldalardı ve Mew gülümseyerek arabayı kullanırken Gulf ellerini göğsünde bağlamış somurtarak yanındaki koltukta oturmaktaydı.

M: "Bu şekilde somurtarak ürkütücü olduğunu sanıyorsan çok yanılıyorsun. Aksine sevimli bir bebek gibi görünüyorsun."

Bu sözlere karşı Gulf gözlerini devirmişti.

Uzun bir market alışverişinden sonra direkt Mew'un evine gelmişlerdi.

Aldıklarını mutfağa bıraktıktan sonra Mew Gulf'ın fırtına öncesi sessizliği anımsatan suskunluğundan dolayı çekinerek konuştu.

Mew&Gulf - Harleys in HawaiiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin