Αποδείξεις..

162 32 3
                                    

28

«Τι σου συμβαίνει;» ρώτησε η Κάτια τον Οδυσσέα, η οποία διέκρινε αμέσως την ανησυχία του. «Εσύ είσαι πάντα πιο ήρεμος αλλά τώρα είναι προφανές πως κάτι σε τάραξε!»

«Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί Κάτια! Όλο αυτό είναι...»

«Κακή ιδέα;» ρώτησε ξεσπώντας σε ένα δυνατό γέλιο. «Προσπαθείς να με πείσεις για κάτι που γνωρίζω πως δεν είναι αλήθεια; Πάντα ήσουν πιο τολμηρός και θρασύς άρα ή μου εξηγείς τι πραγματικά συμβαίνει ή τα μαζεύω και φεύγω τώρα!»

Ο Οδυσσέας αναστέναξε γιατί το τελευταίο που χρειαζόταν ήταν να ανοίξει ένα μέτωπο και με την Κάτια. Του είχε γίνει απαραίτητη γιατί περνούσε καλά μαζί της, και παράλληλα εκτιμούσε το αίσθημα ελευθερίας που του παρείχε. Δεν βρήκε όμως καλή ιδέα το να της αποκαλύψει τι συνέβαινε στην εταιρία. «Δεν χρειάζεται! Κάτι μαλακίες με τον άνδρα σου και το γιο του!» πρόσθεσε στο τέλος και την τράβηξε απότομα στην αγκαλιά του. «Σταμάτα τώρα την γκρίνια και έλα...»

«Να πηδηχτούμε;» τον ρώτησε προκλητικά. «Όποτε γουστάρω εγώ!» του ξεκαθάρισε.

«Δεν πάει έτσι όμως!» και αμέσως της έσφιξε τα χέρια. «Δεν είμαι το σκυλί σου!» αντέδρασε αμέσως εκείνος.

Αμέσως μετά την μικρή ένταση ακολούθησε αυτό που πάντα συμβαίνει μεταξύ τους. Μια έκρηξη πάθους, ένα ''ποτάμι'' λάβας που τους ικανοποιούσε για λίγο, σβήνοντας την δίψα αλλά τους '' έκανε'' και επιζητούν την απληστία και να επικροτούν την αμαρτία.

Κανείς τους δεν ένιωσε τύψεις. Η Κάτια ντύθηκε και όπως πάντα έβγαινε πρώτη από το ξενοδοχείο. Αυτή ήταν η συμφωνία τους έστω για λίγο καιρό ώστε να βεβαιωθεί ο Οδυσσέας πως δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Στην συνέχεια έβγαινε και αυτός με διαφορά τουλάχιστον πέντε λεπτών.

Την ίδια ώρα η Ειρήνη προσπάθησε να διεκπεραιώσει μια αποστολή, την οποία επωμίστηκε από τη σχολή της. Εξαιτίας μιας συνεργασίας μεταξύ της σχολής στο Λονδίνο και μιας ιδιωτικής σχολής της πρωτεύουσας καλούνταν να καθίσει μια πρόταση εκ μέρους του καθηγητή της για ένα νέο μάθημα. Είχε χαθεί όμως καθώς το ταξί την άφησε πολύ πιο πέρα από το επιθυμητό σημείο. Αναγκάστηκε να ζητήσει πορεία από περαστικούς και εκείνη την καθοδήγησαν ουσιαστικά πίσω από ένα πολυτελές ξενοδοχείο.

Προς μεγάλη της έκπληξη όμως πρόσεξε πως η αδερφή της έβγαινε από το ξενοδοχείο παρόλο που της είχε πει το πρωί πως θα περνούσε την ώρα της το απόγευμα στο γυμναστήριο και μετά στο κομμωτήριο. Ήταν σίγουρη πως είδε την Κάτια γιατί αναγνώρισε τα ρούχα της. Αυτό που δεν περίμενε καθώς κοντοστάθηκε λίγο στην άκρη ήταν να βγει από το εν λόγω ξενοδοχείο και ο λογιστής. Το μυαλό της αστραπιαία έπλασε διάφορα σενάρια και κανένα από αυτά δεν της ήταν ευχάριστο. Μάλιστα το πιο δυσοίωνο ήταν και αυτό που την τάραξε περισσότερο γιατί θα ανατίναζε τα θεμέλια του γάμου της και θα επηρέαζε τους πάντες.

Να θυμάσαι...Onde histórias criam vida. Descubra agora