Το λάθος άτομο!

181 26 3
                                    

36 - Το λάθος άτομο

«Δεν μπορώ να μιλήσω στον Αλέξανδρο!» επέμεινε η Κάτια, η οποία τις τελευταίες μέρες βρισκόταν σε απόγνωση. Αρχικά είχε σκεφτεί να ''σκοτώσει'' αυτό το παιδί μέσα της, ένα παιδί δημιούργημα μιας τοξικής σχέσης, μια σχέσης που δεν θα είχε ποτέ αντίκρυσμα.

«Πρέπει να μιλήσεις μαζί του! Σε ικετεύω παιδί μου!» της μίλησε τρυφερά ο Μιχαήλ ο οποίος την τελευταία εβδομάδα προσπάθησε για πολλοστή φορά να της αλλάξει γνώμη. Ένιωθε την Κάτια παιδί του και αυτό το πλάσμα στα σπλάχνα της ήδη το εγγόνι του, το οποίο δεν ήθελε να ''χάσει'' σε καμιά περίπτωση.

Καθώς όμως οι μέρες κυλούσαν η Κάτια αισθανόταν πιο πολύ απογοητευμένη και φοβισμένη γιατί έβλεπε τις επιλογές της να μειώνονται. Προσπάθησε να επιλέξει την πιο σωστή λύση, αυτή που θα ικανοποιούσε τους πάντες. Θεωρούσε πως ακόμη και ο Αλέξανδρος που τόσες φορές προσπάθησε να της εκδηλώσει την αγάπη θα ήταν δυστυχισμένος ακόμη και στη ιδέα της εγκυμοσύνης.

Διαβάζοντας τις σκέψεις της ο Μιχαήλ προσπάθησε να διώξει από τον κόσμο των σκιών. «Ο γιος μου πίστεψε με μπορεί να είναι πολλά πράγματα, ξεροκέφαλος, πεισματάρης εγωιστής αλλά ποτέ μα ποτέ δεν θα αρνηθεί τον τίτλο του πατέρα, ποτέ δεν θα κρυφτεί από τις ευθύνες και ποτέ μα ποτέ δεν θα άφηνε αβοήθητη. Θα έδινε τα πάντα γι' αυτό μωρό Κάτια, πρέπει να με πιστέψεις και το θεωρώ κάπως άδικο εκείνος να μην γνωρίζεις κάτι...»

«Είναι δική μου η απόφαση και μόνο δική μου!» αντέδρασε η Κάτια και πάλι σε μια προσπάθεια να συγκρατήσει τα δάκρυα.

«Δική σου η απόφαση, εσύ είναι η μάνα και κανείς δεν μπορεί να σε εμποδίσει...»

«Είμαι μόνη μου εδώ πέρα... φοβάμαι!» παραδέχτηκε η Κάτια. «Δεν μπορώ να μιλήσω σε κανέναν δικό μου... δεν υπάρχει και κάποιος για να με καταλάβει...» είπε με παράπονο.

«Το μόνο άτομο που πρέπει να εμπιστευτείς απόλυτα είμαι εγώ. Το μυστικό σου είναι ασφαλές και σε παρακαλώ θα σε συμβούλευα να μην αναφέρεις τίποτα σε κανέναν άλλον, όχι πριν μιλήσεις με τον γιο μου!» Κάπως έτσι ο Μιχαήλ ουσιαστικά την συμβούλευε να μην μιλήσει με άλλους και ειδικότερα με την Ειρήνη. Η κατάσταση της Κάτιας ανέτρεπε και τα προσωπικά σχέδια περι διαζυγίου. Ανέβαλε την κουβέντα με την γυναίκα του συνέχεια ωσότου συνετίσει την Κάτια και να αποφευχθεί μια ''κίνηση'' για την οποία θα μετανιώσουν όλοι τους στο μέλλον. Σίγουρα κρατώντας την Ειρήνη στην άγνοια πίστευε πως η Κάτια θα επηρεάζονταν λιγότερα και θα κινδύνευε ακόμη πιο λίγο. Άντεχε να παλεύει με έναν ανεμοστρόβιλο αντιφατικών συναισθημάτων, άντεχε να επιτρέπει στην προσωπική του ζωή να βαλτώνει και την ευτυχία του να καταρρακώνεται πάρα να καταστρέψει την έστω και μικρή πιθανότητα να αναζητήσει ο Αλέξανδρος την ευτυχία. Η ευτυχία του παιδιού του ήταν κοντά στην Ειρήνη και στο παιδί τους.

Να θυμάσαι...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant