5

5.8K 208 15
                                    

Usao je u sobu snazno lupajuci vrata ne skidajuci pogled sa mojih crvenih ociju i obraza koji je imao trag pristiju od njegove majke.

-" Nisi trebala da me udaras Liana..."

Rekao je kroz zube dok mi se priblizi maksimalno. Tera me da ga se plasim i da sumnjam u to da je on ista osoba kao nekad. Taj hod,govor kroz zube plasio me je ali stajala sam nepomicno i gledala ga u njegove prozirno plave oci.

-" Nazvao si svoju suprugu droljom Filipe"

Pokusam imati isti ton kao on i donekle uspijem u tome naravno ironicno naglasim rijec supruga.

-" Nisi li?"

Nakrivio je svoju glavu

-" Nisu me doticale tvoje rijeci tada kada si me izbacio iz kuce vredjao si me i gore Filipe secas se? Sve te uvrede nisu imale znacaj jer sam znala da to cime me vredjas ja nisam. Nisam drolja, nisam ljubavnica niti sam sponzorusa. Ali vise nisam tvoja zena i nemas pravo da me vredjas ni ti ni tvoja majka"

Sva moja osjecanja isplove na povrsinu kada se njegova ruka nadje na mom obrazu stavio je svoju toplu ruku na moj crven obraz, a ja pre nego se prepustim tom dodiru brzo napravim par koraka koliko je bilo dovoljno da me ne moze dotaci vise. Spustio je ruku pored tijela prolazeci sa druge strane sobe gde se nasloni pored prozora.

-" Pahuljuce ti si moja zena... Preljubnica kako kaze moja porodica, ali neka i dalje si moja zena"

Okrenuo se prema meni, dok ja upucujem ludacki ironican smijeh prekrstajuci svoje ruke.

-" Potpisi papire i pusti me da idem iz ove kuce..."

Nasmijao se i opet nakrivio svoju glavu na desnu stranu, vilicna kost kao da priziva moje prste da pozele da prodju po njoj, a palac bridi da dotakne te usne. Moje misli su probudile zelju za njim zajedno sa tim dodirom mog crnenog obraza.

-" Nikad te vise necu pustiti da odes Pahuljice... Stvoricu zimu u sred ljeta ako je to potrebno."

Isti tren pojurim do fioke i vadim papire za razvod braka prilazeci mu kao da sam spremna da sve polomim sve oko sebe. Gledao je u moje papire ljutim pogledom, ali kada ga preseli na moje lice  postane njezan.

-" Neces me zadrzati u pakao sa onom zmijetinom od zene! Neces me zatvoriti ovde da vene ostatak moje mladosti i ljepote  ja ne zasluzujem vise da patim!"

-" Nisi mislila da je ovo pakao kada si izgovarala "da" sa osmijehom na licu, niti kada si oca u grob otjerala jer ti je govorio da nisam za tebe.  Tada si jedva cekala, dao sam to ljubav Lina"

Skupljam svoju saku bijesno dok on otimam papire iz mojih ruku i cjepa ih na vise djelova sa hladnim izrazom lica. Najradije bih da nestame da mogu da se isplacem kao dijete u cosku sobe zbog njehovih rijeci.

-" Nisam ubio ni tebe ni njega... Njega sam protjerao na drugi komtinent,  a tebe sam vratio gde pripadas sada kada su se emocije ugasile. Ovo je tvoj dom u kom ces se osjecati bas onako kako zasluzuje da se osjeca zena koja je prevarila svog muza"

Prosao je pored mene kaceci me svojim ramenom da bih mu se skrajnula sa puta.

-" Ako je tvoja kazna da me drzis sa zmijama, onda cu sa postanem zima Filipe.... Zmije se klone zime i sve dok je ovde zima trudicu se da  mi padnes pod noge i molis za oprostaj..."

-" da ja tebe molim za oprostaj?"

Uvredjeno se nasmije, dok zastaje na dovratniku prislonjajuci svoja ledja.

-" Nikad mi nisi dao priliku da ti objasnim, a sada kad si na samrti svoje sestre cuo kako izgovara moje ime i ispusta dusu Bogu pocinjes da shvatas i ti da nije tek tako rekla moje ime posle 2 godine"

-" Milu ne pominji!"

Zalupio je vrata svom snagom napustajuci moju sobu bijesan. Proklet da je!!! Bacam jastuk u vrata zabijajuci svoju glavu u cebe kako bi se bolan vrisak sto manje cuo.  Prokleti gad i prokleta ja sto ga volim!

Zasto ne mogu da ga shvatim, da procitam njegove emocije? Da li je zaista sve ugasio i doveo me ovde da me dokrajci ili ipak pocinje da razmatra moju nevinost posle presude koju mi je dao pred svima.

Dok Disem Where stories live. Discover now