12

5.8K 201 15
                                    

《LIANINA PERSPEKTIVA》
Moj suprug bio je najsavrseniji, cure su gledale u njega i saputale jedna drugoj dok on drzi govor na bini o znacaju humanitarne svirke za nas grad. Malo je reci da je guzva ogromna, ali ta guzva je znak koliko dobro obavlja funkciju gradonacelnika...

-" Najvise hvala mojoj supruzi Liani Vladov koja je uz mene bila i kad niko nije verovao u mene. Ona je moja zvezda vodilja kroz zivot"

Gromoglasan aplauz usledio je,kao i pogledi prema mestu na kom je rukom pokazao. Izdahnula sam i osmehnula se spremna da se raspravljam sa njim. Sisao je sa bine i prisao do mene snazno me grleci.

-" Zasto si to uradio!?"

Bijesna sam, ne zelim biti jedna od onih zena koje muz vara dok one to ne znaju. Nisam takva i necu biti jer ko zna sa kojom je sve bio za ove 2 godine. Ljubomora me na tu pomisao izjeda!

-" Gledali su moje dragu"

Poljubio je moj vrat i dalje se ne odvajao od mene, a pogledi se ne sklanjaju i ako je muzika pocela. Poceli smo plesati, jer je on tako zeleo i samo me povukao. Znam da nemam pravo na gresku danas   jer bi me dobro kostala samim tim  plesala sam.

-" moje je jebalo ko zna koju i ponizava me tim sto govori u glas o meni"

Stiskao je moj struk kako bi bijes koji su izazvale moje rijeci bar malo umanjio.  Sreca koju sam imala kada je rekao da niko sem mene nije dijelio krevet sa njim i niko nije legao u njegovu postelju je bio samo prividna sreca. Ako to ne radi kuci o da ima mesto i za to.

-" Ja sam ozenjen covek"

Rekao je kada njezno skloni ruku i natera me da se okrenem oko svoje ose, te da vjesto padnem u    njegovo narucije.

-" Nisam sklopio brak iz koristi, nisam sklopio slobodan brak... Ja sam covek koji je vjeran cak i ako ima nevjernicu"

-" Tako bih ti polomila nos"

Zarezim na njegovo uvo, dok njezno spustam usne na njegov vrat. Ples vise nije bio ples vec odmjeravanje pozude koju smo stvarali  godinama iza nas. Njegova ruka je mazila moja ledja, sarale su sto vise mogu u javnosti, dok ja njezno ljubim njegov vrat drzeci ga oko struka. Nivo moje ljubavi prema njemu granici se sa ludilom. Blago se odvojim kad njegov pogled zavrsi na mojim unama,da sav bijes,ljubav, zelja sve me vuklo da osjetim te usne na svojim.

-" Jesi li me varala sa Pejakom?"

Tiho je pitao kada je bio na centimetar mojih usana,zelim te usne!

-" Gospodine i Gospodjo  Vladov" 

I moje i njegovo lice je namrsteno. Posle dve godine nase usne su nikad blize bila, na korak od strasnog poljubca... Ne znaju ljudi oko nas koliko ludacki se zelimo i koliko ta zelja izludjuje  oboje sada kada smo prekinuti.

-" Gospodjo Liana zaista ste jedna od   najljepsih zena koja kroci Rusijom."

Damski se zagrlila sa mnom, dok ja polako smirujem svoje tijelo koje je vristalo Filipovo ime.

-" Hvala puno gospodjo Putin, velika mi je cast opet Vas vidjeti"

-"Samo Ljudmila"

Smijeskam se lazno dok me Filip drzi oko struka i slican lazni smijeh drzi na licu dok se pozdravlja sa Vladimirom.

-" Nikako da nam dodjete u goste Filipe, toliko puta sam vas zvao da sam i sebi postao dosadan. Ocekujemo vas ovih dana na jedan skromni rucak"

-" Naravno"

Ljudmila me opet zagrli.

-" Cula sam  za vase stanje, sve to zbog oca koji je branio ovako veliku ljubav. Filip je tako divan i prosto sam znala da te nikada nece ostaviti i ako je izbjegavao da prica o tebi"

Zagrizem unutrasnjost usne  dok me Filip steze oko struka da slucajno nesto ne kazem. Zasto je kog djavola umjesao mog pokojnog oca u sve ovo!? Covek je za sve bio u pravu!

-" Necemo o tim tuznim temama, idemo popiti pice i vecerati sa ministrima u koliko se slazete"

-" Naravno, praticemo vas nasim autom"

Filip odmah predlozi dopusti mi da ga uzmem pod ruku,dok ja brzo sklonim svoju od njegove i krenem prema autu.

Dok Disem Where stories live. Discover now