16

5.8K 205 10
                                    

Ni rijec nije rekao tokom povratka, vozio je u tisini ni trena ne obracajuci paznju na mene. Ostatak je znao price. Mene je protjerao, Pejaka pretukao na mrtvo ime i ko zna gde ga poslao. A Rousa od njega nije smjela ni rijec sa kaze. I ako se trudila maksimalno i sama se sjecam. To vece plakale smo u sobi dok je on ljut unistavao svog najboljeg prijatelj, nije ga ubio vec ga je poslao miljama daleko da vise nikad ne dodje u Rusiju sredjivajuci mu potjernicu. 

Jutro je osvanulo, a on iscrpljen dosao je kuci i naredio da spakuju moje stvari. Trcala sam za njim objasnjavala da nije kriv ni on, a jos manje ja. Nije me slusao, a njegova majka mi je sa osmijehom prisla i trazila da joj cestitam za ovako genijalan plan.  Sve sam mu to rekla u kolibici...  ali ko bi povjerovao zeni ako mu i sestra i majka tvrde drugu pricu.

Izasla sam iz auta kada se parkirao ispred kuce, a Klara na vratima od kuce cekala je strpljivo sa strahom na licu sve dok me ne ugleda.

-" Gde si bio Filipe?"

Ljuto je rekla

-" Umrla sam odbrige, dosla sam sa tvojom buducom zenom i nije te bilo! Sta si mu uradila zmijo?"

Obratila se meni, ali nisam imala snage da se svadjam sa njom,dok Ariana staje iza nje bas kao Mila nekad da joj cuva ledja.

-" Ariana nije moja buduca zena, a moju zenu nemoj da vredjas"

Smireno je rekao, dok ona stiska saku

-" Kakvim si ga ovo pricama trovala?"

Njegov kaput skinem i pruzim mu ga bez ijedne jedine rijeci.

-" Gospodjo Klara imate sjajnu priliku da napustim ovu kucu samo ako uradite jednu stvar"

Niko nije ocekivao od mene da cu ovo reci, ali po prvi put sam spremna da je isprovociram na ovaj racun pred Filipom.

-" Samo nadjite valjan dokaz da nisam Filipa prevarila ili priznajte svoju umjesanost u ono vece kada su moje usne na silu uzete od coveka koji me je smatrao sestrom sve radi ucjena"

Trznula se i krenula ka meni, ali Filip stane izmedju nas

-" Unisticu te mala zmijo"

Nasmijem se  slatko ovone.

-" Samo recite istinu gospodjo, jer istinom koju kazete ja pakujem kofere i odlazim iz ove kuce sa  potpisanim papirima za razvod. Koliko vi zelite da napustim kucu, dva puta vise ja zelim"

-" Neces me umjesati u svoje lazi kojim trljas oci mom sinu, ja sam te prihvatila kao svoje dijete!"

-" Vi ste svoje dijete i ubili... Mene nemoj da prihvatate kao dijete!"

Njena ruka iskoristi tren Filipove nepaznje dok me jako udara po  obrazu. Taj samar na tren natera i moje desno uvo da zazvoni.

-"Napusti moju kucu Klara!"

Filip se prodere iz petnih zila!

-" Filipe!!"

Ariana uzvikne ali isti tren ustukne kada je on pogleda.

-" Kakva god istina bila, sta god da na kraju ispadne svi ce imati posledice! Ali dok se tema za koju sam mislio da je zavrsena do pre mesec dana  ne rascisti ne zelim da vas vidim u mojoj kuci! Ni tebe Klara ni tebe Ariana. Na moju zenu si jednom digla ruku debelo sam te upozorio u dvoristu i ti ponovis!"

-" Ona je lazljivica! Ona zeli novac!"

-" Zelim istinu kako bih otisla odavde!!"

Vrisnem, a Filip stisne saku snazno. Ne dopada mu se ideja da idem iz kuce ali ostati ovde bi znacila moja smrt i ako volim Filipa... Volim ga vise od sebe ne mogu vise podnijeti sve sto se desilo.

-"  Napustite moju kucu! I Ariana nikad te necu ozeniti, niti cu ikada imati sta sa tobom.... Zapamti  moje rijeci Klara! Nikad necu prevariti svoju zenu jer to su principi svakog Vladovog! Jebeno ne znam odakle ti ideja da bih zenio bilo koju devojku!"

(***)

Cijeli dan ga nije bili kuci, cijelo vrijeme cekam da dodje. Plasim se za  njega,plasim se  jer znam da bi sebe mrzeo do kraja zivota. Ja njega ne mogu da mrzim, ali ne mogu ni da budem sa nekim ko mi ne vjeruje,ko me oterao  daleko od sebe vjerujuci lazima. Nalazim se u stanju koje ne mogu da rijesim.

Dok Disem Where stories live. Discover now