《FILIPOVA PERSPEKTIVA》
Slusam dosadne politicke gluposti i po nekad klimnem glavom ali vecinu vremena sam proveo gledajuci u drugu stranu stola gde je moja supruga sedela. Savrsena je i jos se nijsam ohladio od tog sitnog dodira koji smo imali. Sitan, a tako veliki jer mi je njen dodir falio ma koliki bio.
-" Kad ce vasa deca?"
Pogledam u Vladimira te opet u nju.
-" Mlad ste par i sve sto ste prosli uz to vas je omelo ali djelujete spremno za nov pocetak"
-" Zelim da i ona bude spremna kao ja"
Rekao sma to stisnuvsi pesnicu, zelim je i protiv sebe idem ako kazem da nije tako! Umalo sam je poljubio kao nekad njezno i strastveno.
-" Prelep ste par znas, i ministar odbrane ne skida pogled sa nje dok tako lezerno rukama objasnjava ko zna sta"
-"Odranicu ja njemu metak kroz celo ako joj pridje"
Mrtav ozbiljan kazem te se okrenem prema njemu i zaista gledao je u nju kao neki idiot.
-" Pa Ministre jeste li nasli kakve dokaze o ubistavu vodje narko klana?"
-" Jesmo, uskoro ce se otkriti"
Vec godinama ponavlja svima iste rijeci, a svi su svijesni da se nece otkriti jer najjaci ljudi su to zataskalu. Ne ubijam ako nemam dobro pokrice kasnije. Poludecu jer je gleda, ljubomoran sam i na tudj pogled. Smireno je skeniram, kada ona zijevne diskretno.
-" Mislim da je vrijeme da krenemo Liana"
Ona podigne pogled ka meni klimajuci glavom.
-"Ostanite jos malo..."
-" Morali bi krenuti,Liana se umorila takodje".
Pozdravim se sa svima sto prije, samo kako bih je uzeo njezno za ruku da i ministar to vidi.
-" Prijatno vece gospodo"
Liana ljubazno klimne glavom i krene sa mnom do auta u tisini. Prelijepa je cak i tako pospana cak i kada rijec ne progovara odsutna
-" Znas, moj otac nije kriv... Nije mogao da utice na mene. Tvoja majka je kriva ali vise si ti kriv Filipe. Za nase stanje si ti kriv"
Ona alkohol ne podnosi, a ta jedna mala casica joj je dosla glave. Naslonila se prozor od auta i tiho progudnja.
-" Ti si nas unistio..."
Pogledao sam u nju samo tren kasnije, a ona zaspala je... Zaustavio sam auto pokrio je svojim kaputom njezno sklanjajuci kosu sa njenog lica. Moja srce ludacki jako udara, osjecam trzaje u svom tijelu. Jesam li ja spreman da joj oprostim prevaru?
Upalim jace grijanje i okrenem auto u drugom smijeru. Sjutra su najavili kisu ceo dan, a kolibica u kojoj sam sa njom posmatrao kisu jos uvijek je u mom vlasnistvu sto znaci da noc provescemo zajedno kao i cijeli dan kasnije.Uzimam je u narucije,a ona sanjivo pogleda u mene i nastavi da spava obmotavajuci ruke oko mog vrata. Spustio sam je na udobni veliki krevet, i brzo je pokrio da joj ne bude hladno. Presvucicu je, samo da se kucica zagrije.
Mazio sam njenu kosu,njeno lice i udisao savrsen miris jorgovana. Moja je i ma koliko ovo srce bilo slimljeno zbog nje ona je moja. Tren kad sam je video pored drugog,kad sam video kako je poljubio u meni izazvalo je lavinu koja me je zatrpala. Shvatio sam da mesecima moja majka govori istinu dok sam je ja branio.
-" Pahuljice trebao bih da te presvucem, bice ti neugodno u toj haljini da spavas"
Blago sam je prodrmao,a ona sneno otvori oci ka mojim
-"mhmmm"
Promrmljala je dok je prilazim blize i osjecam kako podrhri kada se moji prsti nadju na njenim golim ledjima. Svucem joj prvo jednu,potom drugu naramenicu, a usne ne odole da ne ostave sitne poljubce. Hipnotisano, pijano i zeljno povuce svoju glavu na drugu stranu da mi oslobodi vrat koji halapljivo ljubim i kao dijete pravim mali trag kao podsetnik cija je.
-"Volela bih da te odbijem i unistim kao ti mene... Nisam te prevarila"
-" Pahuljuce video sam svojim ocima"
Spustim je dok polako oslobadjam teske haljine njeno tijelo,polako da bih je poljubio aspolutno svuda.
-" Zasto me ne pustis onda?"
Jecajuci od zadovoljstva koje je sitno ali znacajno izgovorim na dnu stomaka se zaustavim i haljinu bacim na fotelju pored, oblaceci joj majicu.
-" Zasto stajes?"
Tihi pita, a ja skupljam snagu u sebi. Nemas pojma Liana koliko je tesko ne nastaviti. Pijana si.
-" Kad budes trijezna reci ces da sam iskoristio tvoje stanje."
Okrenula se na stranu i nastavila da spava. Dok ja duboko disem samo da se smirim. Nisam takao zensko 2 godine, a upravo sad sam ljubio onu koju volim duz cijelog tijela.
YOU ARE READING
Dok Disem
RomanceKazu da gde inat udje ljubav kofere pakuje, a ovde sukobice se jace nego ikada ljubav, zelja, strast i inat, bol... Nesto ce morati da pobjedi, a nadajmo se svi istina jer laz ih je rastavila vec jednom... Romance/ Drama❤