6

5.7K 205 12
                                    

Rousa i ja provodimo jutro zajedno, za veliko cudo niko nista ne trazi od nje.... Rousa je bila moja desna ruka kada sam dosla ovde i sada je vjerovatno moj suprug naredio da Rousa bude sa mnom. Tiha je i zaliva  cvijece pazljivo... Od kako znam za nju ona  je tiha i prica samo u koliko je nesto pitas. Trenutno to mi prija, to mi je jedino i potrebno. Nakon jucerasnjeg desavanja u kuci gde su samari pljustali.

-,, Gospodin je rekao da ce za par dana biti organizovana dobrotvorna  vecera. Bice mali koncert nakon toga ce sa svojom strankom ici na veceru gde ce dijeliti novac"

Ispijem gutljaj caja dok duboko udahnem. Nisam spremna da  se pojavljujem pred njegovim ljudima niti da bilo koji tren provedem pored njega. On je gradonacelnik, najvoljenije lice u narodu, on je politicar i da nije u tim vodama odavno bi bio iza resetaka.

-,, Sestra mu je preminula, zar moze muziku da slusa i ide na te vecere?"

Progundjam za sebe dok se njegova figura nadje u dvoristu pored parkinga... Popravio je svoje odijelo, a u tome i Ariana izadje iz auta hvatajuci ga pod ruku. Hodala je ponosno, kao da je cijeli svijet njen... moj svijet drzi pod ruku! 

-,, Dobar dan"

Rekla je dok mene skenira od glave do pete.  Damski klimnem glavom  i nastavim gledati u Rousu.  Necu pokazati da mi se srce u grudima cijepalo dok ga tako drzi ponosna sto je njegova. Ona je njegova,  ona je sa njim, ona djeluje srecno kao da je obasipa sa ljubavlju kojom sam mislila da se samo jedna zena u zivotu moze obasipati... Ta ljubav je nekad pripadala meni, on nikad nije dozvolio da ga druga pogleda ili dodirne osim ona koju je volio.

-,, Gospodin nije bio vezan za svoju sestru... Jedva da je imao bilo kakvu komunikaciju sa njima nakon sto ste otisli"

Njen tih glas me vrati u realnost.

-,, Nije bio vezan za njih nikad, ali zbog pokojnog oca ih je drzao na okupu ispunjavajuci im sve zelje... Znate vec"

Nisam mnogo znala njegovu proslost o porodici, kad sam ih upoznala djelovale su sasvim uredi... Mislila sam da   cu se lijepo slagati sa njima dok su one mislile da sam ja samo trenutacno tu  i da me ta hladnoca nece nikada zavoljeti.  Varale su se, voljeo me je i samo ja znam koliko je suze stezao kada me je izbacio. Krivim ga  jer mi nije dao priliku da mu objasnim, a video je svojim ocima kako me njegov prijatelj ljubi. Deo gde mu udaram samar nije video...

-,, Mozes li pitati Filipa da vodi Arianu mesto mene?"

Odmahnula je glavom vidno citajuci moju tugu sa lica.

-,, Gospodin to nece dozvoliti, jos jutros je jasno rekao da vam prenesem sve detalje"

I tako nastavila je da mi dava bitne detalje i medju tim detaljima je i nasa razdvojenost. Svi misle da je njegova supruga alkoholicarka koja  je bila na lijecenju. Trebam da se drzim te lazne price.

-,, Zao mi je zbog toga"

Opet se vidi to blago razocaranje na mom licu, ali bolje i ta prica nego ona koja nas je i razdvojila.

-,, Zelite li rucati ovde ili za stolom gospodjo?"

Jedna od starijih zena koja ovde radi dodje do mene. I dok mi glavom kovitla da ipak izaberem rucak daleko od njih odlucim se pridruziti njima.

-,, Postavite i meni u kuci"

Klimnula je glavom dok ja sa inatom u ocima ispijem svoj caj do kraja. Duga bijela haljina sa bijelim korsetom isticla je moju figuru. Pustila sam kosu preko kukova...Duga crvenkasta kosa padala je niz moje kukove. Nekad je tako volio moju dugu kosu.
Pustila sam malo vreme da potekne te se ustanem i krenem prema ogromnom stolu. Dok se primicem ogromnoj prostoriji glas njegove majke odzvanjao je.

-,, Necu dopustiti da ona ruca za istim stolom kao ja!"

Prisla sam sa osmijehom na licu

-,, Prijatno moja divna porodice"

Ne sakrijem sarkazam dok se Ariana primice blize mom muzu, njegova majka stiska maramicu u svoju saku. Sta je sa njima? Nisam odje svojom voljom ali ako sam vec tu grota je da ne upropastim ovaj lep dan svima njima.

-,, Dopustices ovo Filipe?"

-,, Ona je mene varala ne tebe... Cemu takav ton majko?"

Dok Disem Where stories live. Discover now