《LIANINA PERSPEKTIVA》
Lijeno otvaram oci i shvatam da nisam u svom krevetu, glava me ubija i njegov parfem mi je u nozdrvama i ako nije pored mene. Polako sklonim tesko cebe sa sebe i shvatim zasto je taj savrsen miris u mojim nozdrvama... Napolju je bilo opasno nevreme, a sobica 2 sa 2 je bila topla.
-" Budna si"
Cimnem se od njegovog savrsenog jutarnjeg glasa.
-" Dosao sam da nalozim vatru, malo si se uspavala danas"
-" Zasto smo ovde?"
Odmah sam pitala, ovo mjesto je mjesto nasih srecnih uspomena, nase ljubavi koja ma sta da se desi tesko da ce ikada vise biti ista. Kad ti ne vjeruje osoba koju volis nema sta tu da se trazi.
Nije mi odgovorio na pitanje, seo je na kraj kreveta pored kamina i nalozio vatru.-" Zelis li dorucak ovde ili u dnevnu?"
-" Filipe odgovori mi"
-" Zelis li da znas?"
Odmah sam klimnula glavom, a on napravio je par koraka ka meni i samo tako otisnuo poljubac na mojim usnama. Odvojio se i udijelio mi slatak osmijeh kao onaj koji sam gledala kada je imao 18.
-" Filipe..."
-" Vise od svega bih dao da si me prevarila, sebi i tebi bih lakse oprostio"
Osjetila sam kako je zadrhtao od ovoga te spustio svoj pogled na sta ja duboko izdahnem prepuna bola koji se skupljao u meni.
-" Nisam te prevarila Filipe"
U ocima mu vidim da se bori kome da vjeruje, da koliko god on voleo mene ne moze da mi vjeruje
-" U tome je problem Filipe... ma koliko me podsvest gurala da ti ne verujem, ja ti vjerujem da me nisi prevario cak ni kada sam bila 2 godine na drugom kraju drzave. Ja tebi vjerujem... Govorim ti istinu koju mi nisi dopustio da ti kazem 2 godine! Nikad te nisam prevarila, tvoja majka i tvoja sestra su sve to isplanirale."
Pocela sam plakati kao dijete, dok njegove ruke sledeci tren osjecam na svojim obrazima i njezno brise moje obraze svojim palcevima. Sada sam ja zeljom koju imam brzo uhvatila njegove usne i brzinski krenem da ih ljubim... Ne njezno vec zeljno i pohlepno, a on nije uzvratio vec samo tako zaklopio je oci i stajao.
-" Kunem se Filipe da ces da me unistis... I ovo malo moje duse koje se oduvijek bilo samo tvoje"
-" Ne mogu Pahuljice... Video sam svojim ocima"
Izjurio je iz sobe i ludacki brzo ostavljajuci me da gledam ispred sebe ocima punim suza. Progutam kneglu u grlu i lijeno ustanem iz kreveta kako bih dosla sebi.
-" Liana, dorucak..."
Zapoceo je dok ja pogledam u njega i tiho izdahnem.
-" Filipe, kad tad ce istina izaci na vidjelo... Kad saznas da je sve kleveta ja cu otici i ziveti srecno. Znas da obecanja ispunjavam, a sad ti obecavam. Dugujes mi da nadjem mir sama posle pakla koji sam prosla sa tobom"
Nije ni glavu podigao ka meni.
-" Hocu da idemo odavde!"
-" Auto je pokvareno, a ja ne mogu da ga pipravim jer je kisa."
-" Pozovi svoje ljude!"
-" Ne zelim"
Kratko je odgovorio.
-" Ne duri se Pahuljo, doruckuj"
Slegla sam ramenima i zauzela svoje mjesto.
-" Zelis li da te izludim?"
Bila sam mrtva ozbiljna, a kut njegove usne se razvije u smijesak. Ovo jutro pocelo je sa svim emocijama, a sada bijes vlada mojim tijelom vise nego bilo sta.
-" Nedostaje ti neverna zenica pa si je doveo na mestu gde ste bili najsrecniji. Zasto mene podsecas na nase uspimene?"
-" Secas li se svega?"
Tiho je pitao
-" Da"
Odmah sam odgovorila, na sta se on uspravi i odlozi pribor.
-" I to kako sam upijao tvoje sokove usnama na ovom stolu? Kako sam te uzimao na onom zidu"
Prstom pokaze, a scene koje prolete mojom glavom su krajnje realisticne.
-" Mozda se i secas kako si na onom krevetu vristala moje ime. Nismo vodili ljubav mi smo se jebali i to jako bas ovde"
-" Ovde smo se grlili jer smo se voljeli Filipe"
Pokazem prstom pored prozora
-" Spavala sam na tvojim grudima, ovde smo planirali nasu porodicu, a onda si me pred svima mesec dana kasnije nazvao kurvom."
Ustala sam kako bih sakrila svoje suze ali me on povukao i tako pribio uz svoje grudi. Obgrlio je moj stomak i po prvi put osjecam kako mi je podrska. Kako zeli da vristim i jecam dok je on tu jer zeli da bude uz mene sada ako tada nije zbog svog ponosa i inata.
-" Jebeno mi je zao"
Rekao je kada se okrenem prema njemu i pocnem da ga udaram krvnicki po grudima dok vristim i placem.
-" Filipe klecaces na koljenima! Prokleti gade samo sam tebe voljela ceo zivot! Proklet da si jer si mi sve i posle svega, a tvoja porodica me je unistila na celu sa tobom!!"
Nije ni rec rekao samo me je povukao na svoje grudi kako bi me zagrlio i dopustio mi da izbacim svoju bol...
YOU ARE READING
Dok Disem
RomanceKazu da gde inat udje ljubav kofere pakuje, a ovde sukobice se jace nego ikada ljubav, zelja, strast i inat, bol... Nesto ce morati da pobjedi, a nadajmo se svi istina jer laz ih je rastavila vec jednom... Romance/ Drama❤