-" Ako se ispostavi da nisi bila da njim ja cu te pustiti Pahuljice."
Tiho je rekao dok ja povijena u cebe lezim na njegove grudi iscrpljena od plakanja. Moj glas se promjenio posle vristanja kao i energija koja je minimalna. Njegove rijeci u meni bude bol, jebeno bolan osjecaj koji kaze da ja ne zelim da me ikad pusti. Ali drzacu do sebe, drzacu do onoga sto sam rekla. Ja sam zbog njega rijecima ubila jedinog muskarca koji me nikada nije povredio, zato sada nemam kome da se vratim. Da mi je rekao da je nebo zeleno ja bih vjerovala jer povjerenje je najvaznija stavr u jednom braku
-" Neces mi prici vise nikad! Naci ces sebi zenu, ja cu naci sebi dostojnog coveka i zivecemo ostatak zivota srecni. Zelim decu ali ne sa tobom"
Stezao je ruku na moje iskrene rijeci. Jedno je zelja koja kovitla mojim tijelom dok ga zelim kao najveci ludak do kraja zivota. A drugo je realnost.
-" Ako se ispostavi da si me prevarila"
Odmah ga prekinem
-" Ako moje rijeci i ono sto tvrdim bude laz licno cu sebi oduzeti zivot Filipe"
Osjecam bol koju ima mojim rijecima, osjecam da sada sebe zeli kazniti jer ja samoubistvo smatram kukaviclukom, a spremna sam sebi oduzeti zivit. I bila bih da sam ga prevarila. On bio je za mene vise od ljubavi i muza bio je sve sto zeni treba. Najnezniji kad treba, najgrublji kad trazim bio je moj jedini oslonac kog se nisam plasila da ce me ikada izdati i ako jeste.
-" Ne pricaj tako zasluzujem da ti zagorcam zivot"
Osjecam i taj ton u glasu, osjecam da guta kneglu... Nikad mi to ne bi dozvolii jer koliko ja volim njega, ja gotovo sam sigurna da i on voli mene.
-" Imaces vreme i da me psihicki unistis, da nadjes nacin da zatackas moju smrt ali ubicu se. Ubila bi se istog dana da sam te prevarila, ubicu se i ako ispadne laz kao istina"
Nastavili smo da cutimo, a on svoje ruke sada stavi oko mog struka i njezno povlaci me blize sebi. Oboje bi hteli da se nikad ne sazna istina, ali cemu vodi ovakav zivot?
-" Toliko prilika sam ti dala da mi vjerujes... Sada kada smo sklopili dogovor nemas ih vise"
-" Zelim da znam tvoju stranu price."
《 ISJECAK IZ PROSLOSTI》
-" Hej ti"
Veselo pridjem zamisljenom Pejaku koji posmatra nebo.
-" Sta radis?"
Okrenuo se ka meni i ustao sa tuznim izrazom na licu.
-" Ako si se posvadjao sa Filipom ne brini, on se brzo razljuti"
Zapocnem jer on je rijetko kad tuzan osim kad se posvadja sa Filipom. On mu je kao brat,vole se kao prava braca
-" Jako mi je zao Lil"
Krenuo je ka meni, ali se ne odmicem. On je i meni kao brat pobogu. On me je stitio od svih.
-" Ti si najbolja osoba koju sam ikada upoznao, tako bezgresna i tako njezna. On te jako voli, dao bi za tebe zivot..."
-" Znam Pej, i ti si nas brat... Ti si nas i spojio"
Progutam knegu kada mi previse blizu pridje, ova blizina mi smeta jer nepristojno je.
-" Moram ovo da uradim... One dvije ce me unistiti ako ovo ne uradim ali znaj da ce ti on oprostiti"
Sad vec prestraseno krenem da bijezim u nazad, dok me on pribija uz zid i hvata moje ruke koje pokusavaju da ga odmaknu
-" molim te ne radi to, treba svaki tren da dodje! Molim te Pejak nemoj!"
Placem kao kisa dok ne mogu ni da mrdnem, a onda cujem Rousin glas
-" Ostavi je!"
Kao u filmovima i zvuk automobila se nadje iza nas, a Pejakove usne krenu da ljube moje. Gadi mi se, gadi mi se dodjavola!!!
Ocekujem da ce me spasiti Filip, da ce ga skinuti sa mene ali znam Filipa kom je i najmanji dodir prevara. Zar ce vjerivati u ovo!?-" Izvini!"
Rousa ga jako udari, nakon cega se on odalji od mene. I ja krecem da ga samaram
-" Sve cu reci gospodinu"
Rousa drekne
YOU ARE READING
Dok Disem
RomanceKazu da gde inat udje ljubav kofere pakuje, a ovde sukobice se jace nego ikada ljubav, zelja, strast i inat, bol... Nesto ce morati da pobjedi, a nadajmo se svi istina jer laz ih je rastavila vec jednom... Romance/ Drama❤